مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ به سوالات مخابراتی شهروندان

مخابرات ما – با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا، به منظور پیشگیری از ابتلای جمع زبادی از شهروندان و همکاران مخابراتی، مخابرات منطقه تهران از مشتریان خود درخواست می‌کند قبل از مراجعه به مراکز مخابراتی، با واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران به شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند.

مخابرات ما (مالکی) -به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان هستند.
مشترکین مخابرات منطقه تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کرده و از تردد در شهر و مراجعه به مراکز برای دریافت خدمات مخابراتی خودداری کنند.
شایان ذکر است، در راستای مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات، شهروندان استان تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های 2000، 2020، 2010، 20117، 118، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه «مخابرات من» در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده کرده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان تهران خودداری کنند.
گفتنی است سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه 2020 ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، 2010 پاسخگویی به مشتریان تجاری و 2021 سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان است.

1288940cookie-checkپاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ به سوالات مخابراتی شهروندان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.