مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هیچ مخالفتی با قضیه دورکاری از سوی مدیران مخابرات وجود ندارد

مخابرات ما -محمد رضا بیدخام درباره شیوه نامه‌ حضور حداقلی کارکنان مخابرات استان تهران توضیحاتی را ارائه داد.

مخابرات ما (مالکی) -به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل مخابرات ایران در گفتگو با شبکه خبر توضیحاتی را درباره شیوه نامه‌ حضور حداقلی کارکنان در مراکز مخابراتی و امور مشترکین تهران ارائه کرد.

محمدرضا بیدخام بیان کرد: شرکت مخابرات ایران با توجه به سطح بندی ستاد مقابله با کرونا، جزو مشاغل گروه یک حساب می‌شود و در حال حاضر بدون تعطیلی در حال انجام فعالیت در تمام حوزه های ارتباطی در سراسر کشور است. طرح دورکاری مجموعه شرکت مخابرات ایران براساس ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرهای قرمز 70 درصد دورکاری و برای شهرهای نارنجی به میزان 50 درصد به شعب مخابرات سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:” اما صاحبان مشاغل خاص و مشاغلی که به صورت نوبت کاری هستند و ارتباط مستقیم با ارباب رجوع دارند باتوجه به شرایط خاص و باتوجه به اینکه شرکت مخابرات ایران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز مخابراتی فعالیت می‌کنند، به منظور عدم ازدحام جمعیت در این مراکز حاضر شدند. در شهر تهران حدود 80 امور مشترکین در حال حاضر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مشغول به کار هستند.”

تجمیع مراکز مخابراتی تهران از سال 98 متوقف شد

بیخام گفت:” مخالفتی با قضیه دورکاری از سوی مدیران اصلا وجود ندارد و بخشنامه‌ای در این راستا از سوی ستاد شرکت مخابرات ایران به تمام مناطق ارسال شده است.”

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل مخابرات در ادامه افزود:” تقریبا از اسفند سال 98 کمیته ستاد پیشگیری از کرونا در شرکت مخابرات تاسیس شد و می‌توانیم بگوییم اکثر مراکز مخابراتی بحث دورکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند. تجمیع مربوط به سال 98 بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور کامل متوقف شد و تجمیع مراکز مخابراتی در سال‌های 97 و 98 در تهران حدود 10 مرکز بوده است.”

1288950cookie-checkهیچ مخالفتی با قضیه دورکاری از سوی مدیران مخابرات وجود ندارد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. میم می گوید

    دورکاری که به شکل مسخره ای اجرا میشه وقتی دورکاری میذارید ولی با صلاحدید مدیری مربوطه.
    حداقل ساعت کاری رو کم کنید. ورود ارباب رجوع رو ممنوع کنید.
    گناه نکردیم که تو این شرایط بخاطر چندرقاز بیایم جون خودمون و خونوادمونو بخطر میندازیم 8 ساعت با سه تا ماسک ؛ تو یه اتاق 20 متری 4 نفر بدون هیچ امکاناتی بشینیم یعنی مدیریت و برنامه ریزیه همچین چیزی انقد سخت!!!!!!…هیچ سازمانی به این شکل تو این شرایط داره و مدیریت نمیشه جز مخابرات. بخدا احساس میکنیم جنگ ما هم شدیم سرباز…

  2. دلسوز می گوید

    باسلام این آقای بیدخام و هم سنگراش کی میخان مخابراتو ول کنه تاهم شرکت وهم کارمندا از دست این قیافه. های تکراری میز جابجا کن راحت بشن آممممممیییییین

  3. سعید می گوید

    آقای محترم ما در پشتیبانی ساختمان شاهد ط 13 هستیم که بیش از یک سال از کرونا گذشته ما یک روز هم دور کاری نداشتیم

  4. مجرب می گوید

    سلام
    آقای بید خام این ۵ روزی دورکاری که برای مورخ ۲۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت دادید .در اصفهان اجرا نشد.یک هفته کاری گذشت تا زه مدیر اموراداری گفته باید لیست بدید روسا تایید کنندو….‌‌‌‌تا بتوانید از دورکاری استفاده کنید.ما را دریابید.

  5. ناشناس می گوید

    دروغ است دروغ

  6. ناشناس می گوید

    ساختمان شماره ۳ مخابرات معاونت شبکه اصفهان کل دورکاریها را لغو کردند واقعا وضعیت بدی است!
    هیچ کاری هم نیست انجام بدهیم
    مگر اینجا قتلگاه انسانها است؟

  7. ناشناس می گوید

    در اصفهان نامه زدند با 9شرط برای دور کاری،تازه بعد این شرایطم دو سه نفر باید تایید کنند

  8. ناشناس می گوید

    مدیر ما که موافقت نمیکنه

نظرات بسته شده است.