مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند – آقای وزیر ارتباطات! لطفا تمامش کنید!

مخابرات ما -سرگشاده ای است مکتوب به وزیر ارتباطات!

مخابرات ما (سردبیر) – آقای وزیر جوان! مسئول ارتباطات و فناری در کشور کهن ایران!  سلام!

این بار هم باز خبر می رسد حساب های مخابرات را مسدود کرده اید تا مطالبات دولت را از مخابرات بگیرید! بگیرید که نه! از حلقومش بیرون بکشید!

این حق طبیعی شماست!

اما این اقدام شما -برای بار چندم- یک شبهه برای این سردبیر پیر ایجاد کرده است.اجازه می خواهم در محضر جوانان مطرحش کنم:

الف- اگر مسدود کردن حسابها پسندیده است پس برای همه باید پسندیده باشد!

اگر شما یک بار حساب را مسدود می کردید هرگز چنین حرفی نمی زدم! اما پی در پی اقدام کرده اید طوری که دیگر راه نفس کشیدن برای مخابرات و کارکنانش مسدود شده ست. عرق مخابراتی ما کارکنان تا به حال اجازه نداده است به مخابرات کوچکترین آسیبی بزنیم.مسدود کردن حساب هم یکی از همین موارد است.کما اینکه ده یازده سال با مخابرات کشمکش داشته ایم اما یک روز حسابش مسدود نشد.گروهی از همکاران سالها قبل چنین کردند.اما چنان مورد عتاب قرار گرفتند که هنوز تاوانش را می دهند!اگر شیوه شما درست است پس گروهی که هر ماه حساب مخابرات رامسدود می کنند باید نشان شجاعت بگیرند.

حالا که چنین مجوزی صادر فرموده اید از این ماه ببینید! دسته دسته به شکایت می رویم تا حساب مخابرات، وزارت ارتباطات، اعتماد مبین (سهامداران) و …. مسدود کنیم.

خوب است؟

 

ب- مسدودی حساب برای ناراضی کردن کارکنان و اعتراضشان است!

اگر دلیل مسدودی حساب این است که باید بگویم راه به بی راهه رفته اید! ما کارکنان پیرو صبریم! صبر و نق زدن! از نق زدن جلوتر نمی رویم! در طی این سالها دولت های شما ما را چنین عادت داده است چون هیچ اعتراضی نتیجه نداده است!

 

ج- مسدودی حساب برای فشار وارد کردن به مدیران است!

اگر دلیل دیگرتان این است، باز هم به کاهدان زده اید! مدیران ما مثل کوه ساکن، صامت، بدون واکنش و بدون اثرند! می بینید که بقیه مدیران مخابرات از صدر تا ذیل طوری رفتار می کنند که انگار اتفاقی نیفتاده است! کارکنان حقوق ندارند، نداشته باشند! به جهنم!به مدیر چه مربوط است!

فقط یک نفر را در این میان، به غیر کارکنان،  کشته اید آن هم معاون مالی است! مابقی ککشان هم نگزیده است!

 

د- از اندازه گذشته است!

برادرم! چیزی که از اندازه بگذرد از مایه در می رود! نتیجه معکوس خواهد داد! حالا مسدود کردن حسابها هم از اندازه گذشته! لطفا تمامش کنید!

 

ی- کافی است یا باز هم بگویم؟

شما، همه شما، میدانید که من دلسوز همه هستم، هر کسی که می خواهد برای مخابرات، کارکنان و مردم بیچاره سرزمینم کاری انجام دهد!

بگذارید از شما خواهش کنم، دیگر این شیوه را ادامه ندهید و مابقی علاقه مخابراتی ها به خود را حرام نکنید!

مدیران دوره قبلی خدماتی انجام داده اند.کارکنان آن را درک کرده اند و به مرور هم خواهند فهمید! همه اینها را خراب نکنید!

 

1290620cookie-checkسردبیر سلام می کند – آقای وزیر ارتباطات! لطفا تمامش کنید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
41 نظرات
  1. هم امتیاز وزیر می گوید

    بنده کارمند ۲۲سال سابقه کار رسمی در شرکت مخابرات هستم در سخت ترین جای مخابرات یعنی تغذیه ونیرو بدن فرسوده کرده ام طوری که از استرس کاروفشار های ناشی از ان تنقلات بنده قرص فشار خون ودیسک کمر و….شده بنده هم امتیاز وزیر (برادر شهید)وهم مدرکم مانند ایشان مهندسی برق قدرت هستش حاشا وکلا دست وپاهایم قطع شود اگر ذره ای دنبال پست و مقام ورتبه ای بوده وباشم . بنده غریب وبی نام نشان کجاواقای وزیر نان بر وبی ملاحضه کجا همیشه گفتم قبول مسئولیت یعنی روی لبه شمشیر دین وحق وحقوق زیر مجموعه رفتن هست یعنی جرات دیدن مشکلات مجموعه ودفاع از اون واینکه به راحتی مسئولیت قبول نکنی تا مدیون ووام دار کسی نباشی واگر قبول کردی مثل اونا کار کنی وعرق جبین بریزی حالا چه برسه به وزارت واینکه حق وحقوق ونان سرسفره هزار کارمند وخانواده هاشون رو ببری واونارو معطل حداقل ها کنی بنده به نوبت خودم ازاینکه ایشان هم امتیاز وهم مدرک بنده هست شرمسارم وجای این وزیر مستبد از برادران وخواهران عزیز همکارم طلب حلالیت دارم وزیر هم خودش میدونه این جبه وقبا براش زیادی گشاد بود واین که نباید به هر بفرمایی بله بگه واین جوری با ندانم کاری هاش هزاران نفر رو به زحمت بندازه اقای وزیر پلهای پشت سرت رو خراب کردی وفکر نکنم بعد از تمام شدنت تو مرکز ۱۰۰۰ شماره ای هم راهت بدهند دعا کنیم خداوند عاقبت ایشان را ختم به خیر کنه چون انسان یکبار به دنیا میاید واین دنیا وتجملاتش که مانند پست اقای وزیرزود گذر ومیراست ارزش خواری وذلت ولعن ونفرین رو نداره واز خدای عزیز ومنان برای همگی مجموعه بزرگ وفرهیخته مخابرات طلب سلامتی وعزت وصلابت دارم
    خداوندا نوکر خوبیهاتم ای با مرام

  2. بازنشسته اخیر می گوید

    سلام به همه عزیزان و سردبیر خوبم.عزیزان از کامنتای شما تعجب می کنم بعد از تجربه چند ساله که انواع دیرکرد در پرداختها و انواع و اقسام بازیها را دیدیم واقعأ فک میکنید مسدودی حسابها عامل اصلی مشکلات پرداختهاست؟ چرا در زمانی که عزیز دردانه وزیر جوان مدیر عامل بود باز وضع همین بود.مخابرات غرق درآمدهای بی حساب مگه با بسته شدن چند تا حسابش زمینگیر میشه. فساد همه چیز رو نابود میکنه. فقط یه قلم سود سال 98 شرکت که به بهانه پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان نصف و نیمه به سهامدارا پرداخت شد کجا رفت ؟ پیشنهاد میکنم همگی با هوشیاری بازیچه دست جنگ زرگری حضرات نشویم.اونا از ما فقط برای رسیدن به مقصودشون استفاده میکنن و براشون آبرو و معیشت کارکنان پشیزی ارزش نداره.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست بازنشسته من
      چرا همه چی رو بهم وصل می کنید؟
      باور کنید آدم میترسه خبری به شما بده.
      من خبر میدم. چیزی رو تایید نکردن چیزی رو هم به چیزی وصل نکردم. اصلا
      حسابها مسدود شده. این یه خبره! در عین حال مخابرات مسئول پرداختهاشه و باید انجام بده
      چه حساب باز باشه چه مسدود
      باور کنید گاهی یه چیزهایی رو به هم وصل میکنید و نتایجی میگیرید که من واقعا تصمیم میگیرم دیگه چیزی نگم

      پس اگر بقیه چیزها رو بگم دیگه چی میگین؟ همون بهتر که حرفی نزدم ازش

  3. داود می گوید

    جناب آقای مهندس ، وزیرمحترم جوان دولت تدبیر و امید. فکر نکنم این مسدود کردن حساب البته اگر بدستور شما باشد با سخنرانی های متعدد جنابعالی در حمایت از نیروهای زحمتکش مخابرات چه بازنشستگان و چه شاغلین همخوانی داشته باشد! فقط بعنوان نمونه : جنابعالی در سخنانی که در جمع معترضین در جلو ساختمان وزارت ارتباطات در 23 مهر97 داشتید مگر عنوان نکردید که :گرچه شرکت مخابرات ایران خصوصی شده است اما همه اذعان داریم اکنون که من وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شده ام حاصل زحماتی است که شما در سال های گذشته متحمل شده اید.
    «بدانید صدای شما شنیده شده است، بنابراین به خود زحمت ندهید از شهرستان های مختلف برای پیگیری مطالبات به تهران بیاید.»بنده پیگیر مطالبات شما هستم و جواب آن را نیز به اطلاع شما خواهم رساند.» حال در این چندصباحی که از تصدی جنابعالی در وزارت ارتباطات بیشتر نمانده است آیا واقعا کارکنان رسمی و خدوم مخابرات در این ماه مبارک رمضان و پایان فروردین ماه باید دغدغه مسدود شدن حساب مخابرات از طرف شما یا سهامداران را داشته باشند؟ شما را به این ماه عزیز دستورفرمائید هر چه سریعتر نسبت به رفع موانع در پرداخت حقوق نیروهای رسمی همکاری و مساعدت لازم انجام پذ یرد . والسلام

    1. م.م از همدان. می گوید

      از ما التماس و از این جوان نشنیدن!

  4. ناشناس می گوید

    این بچه، نهایتا 3 ماه وزیر خواهد بود و بعد از آن تا ابد هیچ پست و مقامی در ایران بدست نخواهد آورد. در انتخابات آینده به فردی رای خواهیم داد که برای رفع فوری مشکلات کارکنان مخابرات تضمین بدهد.

    1. م.م از همدان. می گوید

      سوال : مگه همچین شخصی وجود داره؟

  5. م.م از همدان. می گوید

    هزینه ی انتخابات رو از جیب مخابرات در نیار وزیر جوان….
    نمی دونم چرا با بستن حساب های مخابرات یاد این شعر معروف انتخاباتی شما افتادم!

    یکیشون قد بلند ابرو کشیده شازدس
    این یکی وزیره و اقبال تابنده داره
    یکیشون خیلی خوبه
    یکیشون خیلی خوبه
    همگی بگین ماشالا
    ماشالا
    خدا قسمت بکنه
    خدا قسمت بکنه
    برای شما ایشالا

    وزیر جان نرو دنبال راهی که عاقبت نداره می دونی اگه قراره رئیس جمهور بشی مخابراتی ها بهت رای نمی دن؟؟؟؟ نگی چرا! ما آخر برج ها و حقه ی قدیمی بستن حساب ها واین همه درد سر اون هم تو ماه رمضان و کرونا رو فراموش نمی کنیم از چشم شخص شخیص شما می بینیم…
    نکن شازده….!!!

  6. احمد می گوید

    سلام از هنکاران تقاضا دارم به صفحه توییتر آذری جهرمی بروید و اعتراض نمایید البته اعتراضی که منجر به سر براهی ایشان شود نه لجاجت

  7. همکار می گوید

    با سلام
    به جناب وزیر بفرمایید روزگار این جور نمی ماند.این هم بگذرد.
    ولی یک سوال !!! چرا باید اوضاع شرکت اینگونه باشد که هرکسی به طریقی شرکت را تحت فشار بگذارد؟؟؟؟؟؟

  8. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    جنگ زرگری متاسفانه… شک نکن که چنین چیزی نیست

  9. کارگر مخابرات می گوید

    بارک الله دارد با این وزیر بودن و کارکردنش ، بنظرم خیلی شرم آور است … حالا آقا تصمیم
    دارد رئیس جمهورهم بشود ، خیلی عجیب نیست؟؟

  10. اصفهانی می گوید

    سردبیر جان
    چرا آدرس غلط می دهی ؟؟
    وزیر مگر پول را توووی جیبش می ذاره
    مخابرات بدعهد , باید حقوق و مطالبات همه ارتزاق کنندگان از بودجه که برایش برنامه ریزی سالیانه شده است را به موقع بپردازد.
    چه معنی می دهد که مخابرات پول بیمه اش را ندهد – مالیاتش را ندهد- سهم سود سهام عدات 39 میلیون سهامدار را نپردازد- پول آب وبرق وگاز را ندهد؟؟؟؟
    به نظرم نهاد های حاکمیتی فقط می توانند عنان این سازمان لجام گسیخته را بکشند.
    بیشترین نقدینگی کشور نصیب مخابرات می شود , ولی حقوق سایر دستگاه ها را نمی پردازد.
    ما پرسنل که زورمان نرسید.بلکه نهادهای حاکمیتی زورشان برسد.

    1. بی حساب می گوید

      سلام کدوم ارگان مطالبات مارو دادن؟؟؟؟؟؟شهرداری اب برق گاز فرمانداری بهداست…….؟؟؟؟؟؟

    2. ناصر می گوید

      دوست عزیز تمامی مشکلاتی که بر شمردید و مقصرش را مخابرات دانستید عزیز اینجوری که تو میگی نیست در آمد مخابرات بدلیل عدم افزیش تعرفه ها از بیش از یک دهه پیش و تقریبا از زمان روی کار آمدن دولت روحانی نه تنها کفاف هزینه را نمی کند بلکه با کسری بودجه برای هزینه روبروست آدم باید با اشراف به اعداد و رقم های درآمدی و هزینه ای سخن بگوید لطفا یک تنه به قاضی نرفته و این وزیر جوان و عامل فلاکت در مخابرات را تبرئه نفرمائید این آقای وزیر محترم هر از گاه فکری ببسرش می زند و کاری می کند که هر دفعه سرش به سنگ می خورد و این بار با اینکارش می خواهد نارضایتی در بین کارکنان ایجاد کند و موجب تحصن و اعتصاب در مخابرات گردد که بدلیل این ایده ضد رژیمی اش باید تاوان پس دهد

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ناصر جان
        فکر میکنم هر چی نوشتید در همین نوشته بوده!

  11. همکار بالای سی سال می گوید

    سلام سردبیر محترم از دفاع جانانه تان از پرسنل مخابرات ممنونم از خداوند متعال سلامتی و موفقیت در تمام شعون زندگی برایتان آرزومندم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من هم جزو این گروه هستم.
      همه چیز رو با همه وجود حس میکنم

  12. رضاازمشهد می گوید

    آقای وزیر جوان این صدروز الباقی از وزارت شما لطفا لعن ونفرین خانواده های مخابراتی را بجان نخرید شمابجای پشتیبانی وپیگیری مطالبات کارکنان مخابرات از این سهامداران نابحق ، هرماه پرداختی وحقوق مارا بتعویق می اندازید وموجب بدحسابی و آزار کارکنان رافراهم می آورید کمی تعقل وتفکرهم برای شما مفیدخواهد بود ازاین بیشتر حق الناس را برای خودتان ذخیره نکنید

  13. کارمند رسمی می گوید

    حالا این … میخواد رییس جمهورهم بشه نمی دانم با چه رویی از مردم توقع رای داره اینی که حرف زدن هم بلد نیست البته چوب خدا صدا نداره وان شالله به زودی امیدوارم تاوان ابن اعمالش رو خواهد داد
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود میبری وزحمت پرسنل مخابرات میداری

  14. همکار می گوید

    آقای وزیر ارتباطات! لطفا تمامش کنید!

  15. متفکر می گوید

    صبر کنید عمر این دولت با وزرای جوجه نئو لیبرالش در حال اتمام است و البته رفتگانایشان هم به سبب خدماتشان مورد عنایت ما !

  16. دوستداران خدمات اول می گوید

    سردبیر لطفا پیام من که از طرف همه همکارانم میباشدرا منتشرو پیگیری کنید .ایاقراراست شرکت فرس پیشگام بجای خدمات اول پیمانکارنیروی انسانی مخابرات بشود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبر رو پیگیری میکنم

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متاسفانه حرفتون درسته

    3. دوستداران خدمات اول می گوید

      سردبیرجان ممنونم از پیگیری شما.ایاامکان اعتراض وجود داره؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        همیشه امکانش هست
        وقتش نگذره

      2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        همیشه امکانش هست
        وقتش نگذره

  17. دوستداران خدمات اول می گوید

    سلام سردبیرمحترم
    مخابرات خوزستان باوجوداینکه تااخر خرداد باخدمات اول درواحد ۱۱۸قراردادداریموباوجودفقط یک شرکت مناقصه برگزارکرده.و از تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۰ باشرکت فرس پیشگام عقد قراردادهمکاری جهت ۱۱۸بسته است .باوجود رضایت کافی پرسنل از خدمات اول و باهمکار و پیگیری اقای حسینی نماینده شرکت خدمات اول .ازشماسردبیرمحترم خواستاریم پیگیری کنید ونسبت به فسخ‌مناقصه سوری اقدام کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        الان صحبت کردم متاسفانه میگن درسته
        مناقصه گذاشتن و کار رو به برنده اش دادن
        روی اعصاب رفتن دیگه

  18. تتتت می گوید

    خدا کنه زودتر خرداد بیاد این بچه زودتر جمع کنه بره

  19. همکار می گوید

    یه زمانی مسدود کردن حسابها اسلحه کارسازی بود که بازنسشتگان علیه مخابرات بکار می بردند که همان هم متأسفانه ضررش بیشتر به نیروهای شرکتی میرسید که شرکت مخابرات به بهانه مسدود شدن حسابها چند روزی طلب نیروهای شرکتی را نگه میداشت و از پرتو آن سود کلانی هم مخابرات به جیب میزد. اما اکنون دیگر یک روش نخ نما شده است که دیگر فایده ای هم ندارد. فقط ضرر دارد که آن هم متأسفانه بیشتر به اقشار ضعیف آسیب میرساند .وگرنه مدیران که از اول در برج عاج بودند.!!!!!

  20. همکار رسمی می گوید

    سلام
    از قول من به وزیر جوان بگوئید:
    حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود

    1. ناشناس می گوید

      سلام _ بر سردبیر و آقای وزیر جوان دهه شصتی بنده بازنشسته مخابراتی هستم و هم سن سال شما سه پسر دارم همیشه توصیه میکنم که حق وحقوق دیگران را رعایت بکنید دور از ادب نباشد. شما برادر عزیز از جنگ جبهه چه می دانید که حق این بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را پایمال کردید و گروه های جبهه و ایثارگر و گردان عاشورا وغیره در زمان شما حذف نمودند آلان ما باید پرتغال فروش را پیدا کنیم یا شما عزیزم جوابگو هستید . دعاگویم

نظرات بسته شده است.