مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارشی از کرمان و مناطق سیل زده آن

مخابرات ما– استاندار کرمان و معاون شبکه منطقه کرمان روز چهارشنبه از مناطق سیل زده بازدید کردند.

مخابرات ما– سیل بار دیگر در دوازدهم اردیبهشت  در استان کرمان حادثه آفرید و مردم را گرفتار مشکلات عدیده ای کرد. بنا به اطلاع مخابرات منطقه کرمان از همان دقایق ابتدایی سیل، گروه های فنی برای بازدید میدانی عازم منطقه شدند تا به سرعت شرایط را به حالت ثابت بازگردانند.

علاه بر گروه های فنی مخابرات، شرکت برقی ها هم در تکاپوی بسیار بودندک متاسفانه در حادثه ای شش نفز از نیروهای فنی این شرکت در سیل گرفتار آمدند و ساعتی بعد پیکرهای آنان پیدا شد.این حادثه همه منطقه را در اندوه فرو برد.

 

از سوی دیگر روز چهارشنبه 15 اردیبهشت،  استاندار کرمان دکتر زینی وند، به همراه  مسئولین استان به منطقه سیل زده رفتند.در میان آنان معاونت شبکه ومدیر مخابرات شهرستان کرمان نیز حضور داشتند.آنان  از منطقه سیل زده حرمک گلباف بازدید کردند.

ضمن اینکه مدیر مخابرات منطقه کرمان نیز به همراه یک تیم مخابراتی به سرعت از مناطق سیل زده دیدن کرد تا راهبری مشکلات بصورت میدانی ممکن شود.

به گزارش مخابرات منطقه کرمان، همکاران مخابراتی  در مناطق سیل زده حرمک، نسک و کشیت تلاش بسیاری کردند تا ارتباطات را برقرار کنند در نهایت نیز  ارتباطات نسک و کشیت برقرار شد اما از آنجا که فیبر نوری مسیر حرمک   آسیب دیده، پس از رفع مشکل آن،  ارتباط این منطقه نیز برقرار خواهد شد.

1293820cookie-checkگزارشی از کرمان و مناطق سیل زده آن

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.