مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- کمی هم انصاف داشته باشید

مخابرات ما– وضعیت امروز دوستان شرکتی با حقوق اندکی که می گیرند محتارج رسیدگی بسیار سریع است حرفشان را بخوانید.

مخابرات ما- با وجود هزاران کشل ریز و درست، چند طرح اصلی و اساسی، چندین گیر حسابی به مدیران، دست و دلمان به کار و بیان این چیزها نمی رود.

دلیلش کاملا واضح است. همه در اولین گان زندگی یعنی تهیه امکانات اولیه زندگی مانده اند، آنگاه ما چگونه به طرح مسائل بنیادی بپردازیم.

وضعیت همه گروه های مردم بسیار خراب است.موقیت کارکنان مخابرات هم همین است. اما وضعیت نیروهای شرکتی محتارج رسیدگی بسیار سریع است.این را می بینیم ، می خوانیم  و می شنویم.شما هم یک نمونه را بخوانید.

پیش از طرح این نوشته، آرزو می کنیم حرفهایی که این روزها در باب طبقه بندی شنیده ام بزودی اجرائی شود.تا به حال حرف زیاد شنیده ایم نوبت عمل است.

کرونایی

1400/02/18 در 12:19 ق.ظ

کمی هم انصاف داشته باش!

بنشینید و باخود کمی فکر کنید !

اصن فکر کن که تو مسءول نیستی!

یک شخص قاضی هستی و از بیرون به سازمان نیگا میکنی!

فکر کن که پسرت ازدواج کرده و دو تا بچه داره و مستاجره و تو مخابرات کار میکنه !

کمی هم انصاف داشته باش!

منصفانه به حقوق ۴ میلیون و دویست هزار تومن نیگا کن !
اصن ما شرکتیها همه دروغ میگیم ک این حقوق کمه !

بیا و خودت حساب و کتاب کن و به ما بگو این پول رو اینطوری خرج کنی میتونی زندگیتو بچرخونی!!!!

خودت بگو !!!!!

خودت بگو ما چطوری این ۴۲۰۰ رو خرج کنیم !!!

کمی هم انصاف داشته باشین !!!

بابا خسته شدیم چقد به ما بدی میکنید آخه !!!!

 

کمی هم انصاف داشته باشید!

 

1294410cookie-checkشما نوشته اید- کمی هم انصاف داشته باشید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. شرکتی معترض می گوید

    سلام ،اصلا”دلم نمیخواد کسی به ما شرکتیها ترحم کنه یا دلش برای مابسوزه ،چون ما نیروهای متخصص و کارکشته و زبده ای هستیم که هممون مدرک دانشگاهی داریم و سالها عمر و جوانی خودرا صرف پیشبرد اهداف سازمانی کردیم که کوچکترین توجهی به وضع معیشت و زندگی و حقوق ما نداشته و نداره ، ما فقط میخوایم مخابرات حق و حقوقمون رو درست وحسابی بده ،نه اینکه من و هم اتاقی ام با هم بیایم باهم بریم من سه برابر اون کار کنم و اون چهار برابر من حقوق بگیره فقط چون رسمیه !!!!!آخه این چه وضعیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. حق گو می گوید

      انگار از همسایه خودتان انتظار دارید تا وظایف پدر شما را برای شما انجام بدهند. شما باید از مدیران شسکام و خدمات اول متوقع باشید و بخواهید حق و حقوقتون را بدهند چرا که از لحاظ آئین نامه ای ارتباطی با مخابرات ندارید اکثر شما سال ها در توهم اینکه کارمند مخابرات هستید مانده اید و واهمه دارید که بپذیرید کارمند مخابرات ایران نیستید و کارکنان شرکتی دیگر را هم به اشتباه می اندازید . خیلی واضح است که کارکنان شرکتی کارگران شرکت های پیمانکاری مخابرات هستندواز آن واضح تر اینکه ارتباطی با مخابرات ایران ندارند . این شرکت ها موظف هستند که وظایف خودشان را انجام بدهند و برای انجام این کار هم راسا نیرو استخدام می کنند و استخدام این نیروها ارتباطی به مخابرات ایران ندارد . بهترین کار شما تشکیل تشکل و اعتراض و اعتصاب به مسئولان شسکام و خدمات اول است با تک روی و این حرف های خاله زنکی آب از آب تکان نخواهد خورد.

    2. حق گو می گوید

      واقعا یک جو حیا در شما وجود دارد که با وقاحت اینگونه هم اتاقی هم اتاقی میگید و مدعی هستید سه برابر کار میکنید ؟ ترازو داشتید یا متراژ گرفتید که اینگونه مدعی شدید ؟ شما کارکنان شرکتی ، کارکردن در مخابرات را در شکم مادرتان یاد گرفتید یا ازهمان هم اتاقی و کارمند رسمی مخابرات یاد گرفتید ؟ ، آیا اشراف ندارید که کارمندان رسمی مخابرات قبل ازاینکه شما به دنیا بیایید ، کارکنان رسمی دولت بودند که با ظلم خصوصی سازی با امثال شما به اصطلاح خودتان هم اتاقی شدند و باز از لحاظ قانونی آنها نمایندگان کارفرمایان شما و ناظر به اعمال شما و شرکت های پیمانکاری که در آن کار میکنید هستند و آیا می دانید شرکتی که در آن کار می کنید هم از سرمایه و پول کارکنان رسمی مخابرات تشکیل شده است و آنها سهامداران آن هستند. البته از شما بیش از این هم نباید توقع داشت چرا که اکثریت قریب به اتفاق با پارتی و وابستگی به به استخدام شرکت های پیمانکاری در آمدید. هم اتاقی من هم دو کارمند شرکتی خانم هستند که کارشان جز تلفن کردن و پچ پچ های خاله زنگی ووراجی خانم باجی گونه و جاسوسی در اموراتی که به آنها ربطی ندارد نیست .وبنظرم بسیاری از این کارکنان شرکتی بنشینند درخانه و کاری نکنند و مخابرات حقوق ماهیانه آنها را بدهد مخابرات برنده است .

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        میدونم با انتشار این کامنت دوبراه جو راه میفته.
        اما دوستانن شرکتی در این اواخر کامنتهای نامناسبی گذاشتن که اگر این کامنت رو منتشر نکنم در حق اونا بی عدالتی کردم
        دوستان شرکتی! نفع شما در مبارزه با رسمی ها نیست. قراردادی ها کارگزار ها … حتی کارگزارها به آنچه فکر میکنن حق خودشونه رسیدن. ولی هرگز به رسمی ها پیله نکردن
        شما بجای اینکه از حمایت اونا استفاده کنید اونا رو با خودتون دشمن نکنید
        نکنید

  2. مسعود مازندران می گوید

    سلام خدمت مسئولین مخابرات باید دست مریزاد گفت به شما با این وضع پرداختی و حقوقی که فرزند هشت ساله من نیاز شدید به دارو داره که هر گرمی 3500 هستش حتما اسم ivigبه گوشتون خورده 12 گرم میخوام از این دارو حساب کنید هر گرمش اندازه حقوق یه ماه منه. نمیدونم باس چیکار کنم انگار تو این مملکت دیگه انصاف رو هم با گرم میفروشن.

  3. رسمی می گوید

    طبقه بندی رو واسه همه شرکتی ها اجرا کنید و بهشون بها بدید تا اونا هم دل بکار بدن

  4. حقگو می گوید

    دوست گرامی ! شما زمانی که قرارداد یکساله ات را امضا کردی در آن قرارداد مبلغ حق السعی و سایر مزایای شما مگرشفاف قید نشده بود ؟ آیا کمتر داده اند یا عین همان است که قبول کردی و الان می بینی کافی نیست اعتراض میکنی ؟ ، آن موقع چرا امضاء کردید ؟ اگر راست می گویید همان موقع باید اعتراض می کردید وقبول نمی کردید . درضمن شما چون شرکتی هستی باید از مسئولان خود این شرکت ها مدعی باشی نه از مخابرات ایران ، اجماع کنید از مسئولان و مدیران خدمات اول یا شسکام مدعی بشوید بصورت گروهی و تشکلی ، اعتصاب کنید . اگر نمی توانید با این حرف زدن تو یک سایت و مجددا سال بعد امضا ء کردن با ریاکاری و مخفیانه قرارداد یکساله با شرکت های پیمانکاری درواقع حرفی میزنید که خلاف آن قبلا عمل کرده اید .

    1. ناشناس می گوید

      مجبور بودن که اااااضا کردن مگه کار فراوونه شما خودت بودی امضا نمیکردی ؟ حرف زدن و قصضاوت کردن خیلی اسونه خودت جای شرکتیا بودی هم این حرفا رو میزدی ؟ واقعا چطوری هنوزهم هستن امثال شما که خیلی راحت اینجور حرف میزنن یکم منصف باش در ضمن شرکتی داره برا کی کار میکنه مخابرات پیمانکار از کی دار حقوق بچه ها رو میده مخابرا این وسط هم م هم شما هم همه میدونن چرا مخابرات مستقیم قرارداد نبسته که سیولیتی نداشته باشه وقتی یکی داره از مشکلات زندگیش میگه انقدر راحت از رو شکم سیری هم دیگر و قضاوت نکنیم

  5. شرکتی می گوید

    حال که گفتین بزار منم بگم .خدا ی دختری به من عنایت کرده که از دو سالگی درگیر ی بیماری نادر ژنتیکی شد ومتاسفانه با پیگیری های پزشکی برای روند درمان تا کنون نتیجه ای حاصل نشده با این حال هزینه های کمر شکن آزمایشات و هزینه های رفت امد به تهران و دیگر شهر ها انهم در این شرایط بحرانی کرونا (که از الطاف خدا اینه که مبتلا نشدیم) و دردسرهای اخذ مجوز برای سفر ها انهم با این حقوق شرکتی جایی برای زندگی کردن می ماند.؟…هزینه های زندگی هم بماند…هزینه تحصیل فرزند دیگه هم جدا….تازه با 12 سال سابقه اونم با مدرک مهندسی از بدو ورود…..جناب مدیر مخابرات مملکت اسلامی…. ی سوال چقدر به مرگت فکر کرده ای…؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما کدام استان هستید؟
      گاهی دلم میخواد یه صندوق کمک خودمون درست کنیم …

      1. سید می گوید

        من هم استانی شما هستم بعضی وقتا نامه های شما رو که جهت اطلاع میدن میبینم

  6. ناشناس می گوید

    تقصیر خودمونه…. به سازمانهای دیگه یه نگاه بندازین…نیروهای شرکتی شرکت توزیع نیروی برق تجمع و اعتراض کردن و شعار دادن ولی ما نیروهای شرکتی مخابرات چی فقط غر میزنن و ناله میکنن…. اینجوری فایده نداره

  7. خدمات اولی می گوید

    سلام
    سردبیر محترم لطفا پیگیری می کنید چرا خدمات اول بیمه رو واریز نمی کنه

  8. خدمات اول می گوید

    اون دنیایی هم هست! این فقط منو آروم میکنه…

  9. شرکت خدمات آخر می گوید

    واقعا خیلی سخته
    الان که دارم می خونم نمی تونم جلو اشکامو بگیرم

  10. رنجبر از خراسان می گوید

    واقعا بااین حقوق نیازهای اولیه زندگی برآورده نخواهدشد چون الان در ایران زیر 9 میلیون خط فقر است من در عجبم مسولین ایا لحظه ای تفکر نمیکنند وخودرا بجای این عزیزان نمیگذارندخیلی خودخواهانه است که همه چیز رابرای خودمان بخواهیم اما برای دیگران نه !!!!!! مسولین عزیز کمی تعقل فرمایید وفکر کنید فرزندان خودتان بااین حقوق میخواهند زندگی کنند

  11. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    بازم دَم شما گرم جناب آرشیان که پیگیر مشکلات مایی… راستی دایرکت یه نامه براتون فرستادم اینستاگرام را میگم پیگیری نکردید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکلت
      نمی رسم به اونجا دیگه
      همینجا توی کامنتها میتونی بذاری یا ایمیل کنی به mokhaberatema@gmail.com

  12. خدمات اولی می گوید

    یکبااار براااای همیشه طبقه بندی را اجرااا کنید، چقدر سالهای گذشته از آقای صدری وعده شنیدیم!!جناب سلطانی فکری به حال ما اندک بگیران کنید، تبعیض و اختلاف حقوق بیداد میکند!!!

  13. حمید می گوید

    واقعا حرف دل همه ماشرکتی هاست که اصلا انگار جز این شرکت نیستیم وتحمیل شدیم به این شرکت بابا بخدا اگه بیشتر از بقیه نیروها کار نکنیم کمتر کار نکردیم اصلا انگار نمیخوان ما هم روی ارامش رو ببینیم قراردادهای یک سال رو کردن سه ماهه هر روز هم که یک خبر از قراردادها حقوق هم که…. بابا ما هم به خدا ادم هستیم

  14. امین می گوید

    یادمه زمانی که اعتصاب کردیم یه مدیری می گفت کمتر بخورید کمتر بپوشید کمتر خرج کنید حقوقتون اضافه ام میاد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عجب!

  15. خدمات اولی می گوید

    والا بقران این میز و قدرت گذراست خیلی خیلی زور بزنید 2 سال یا کمتر یا بیشتر این پست و دارین چرا نباید کار مثبتی بکنید تا نیروها ازتون راضی باباشیه خدارحمتی به پدر و مادرتون کنن دنیایی ارزش داره نه اینکه بتونید ولی کتری نکنید بخاطر اینکه فکر این باشین موقعیتتون به خطر میوفته و این پست و مقام و از دست میدین والا اگه پست و مقامتنو از دست بدید ارزشش بیشتر که کاری نکنید و فوش و اه و نفرین هزارن ادم پشت سرتون باشه اه و نفرین یه نفر که میگیره اگه میتونید کاری کنید تورو خدا واقعا وضع و حال ما بخش خصوصیوضخیلی بده واقعا شرمنده زن و بچه مونیم با سیلی صورتمنو سورخ پیکنیم نترسید اگه فکر کنید حقوق مارو بالا ببرین ما رو میگیریم و تقاضا های دیگه ایی هزتون میکنیم نه والا شما حقوق خوب بدید یه کم دل بچه ها خوش بشه قراداد مستقیمم نبستین مهم نیست همینجوری شرکتی میموتیم فقط حقوق هارو یه کم بالا ببرید دمتون.گرم اقای سلطانی ما چشم و امیدمون به شماست مگر اینکه شما کاری کنید

نظرات بسته شده است.