مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهینه سازی و تقویت شبکه ارتباطات سیار روستاهای دشت آزادگان

مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار روستاهای شهرستان دشت آزادگان با نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و افزایش ظرفیت سایت های تلفن همراه اول کوت سیدنعیم، شهرک شهید بهشتی و دهلاویه، توسعه و بهینه  سازی شد.

مخابرات ما (مالکی) -اهواز-ایرنا- رحیم فلاح زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ادامه عملیات توسعه ارتباطات سیار، با افزایش و نصب و راه اندازی تجهیزات بر روی دکل های تلفن همراه کوت سید نعیم، شهرک شهید بهشتی و دهلاویه، پوشش شبکه قسمت زیادی از شمال کوت سید نعیم و جاده دسترسی به شهر حمیدیه، پوشش مساحت وسیعی از شهرک شهید بهشتی، روستاهای حنظله، جلیزی عبدالرضا، مطیعات، صنگور حنظله و همچنین پوشش آنتن دهی در روستای سید ناصر و جاده دهلاویه به سمت شهرک صنعتی دشت آزادگان، تقویت و بهینه سازی شد.

وی گفت: با انجام این عملیات نیز روستاهای حسن حاجی و سید خلف به شبکه وسیع تلفن همراه متصل شد و ساکنان این روستاها از نعمت شبکه پر سرعت و گسترده همراه اول برخوردار شدند.

فلاح زاده ادامه داد:  تقویت و گسترش شبکه سیار به منظورایجاد توازن ارتباطی بین شهرها و روستاها و بهره مندی روستاییان از نعمت شبکه همراه اول با هدف ارائه خدمات و کاهش مشکلات روستاییان را می توان از جمله اهداف پروژه باز طراحی توسعه سیار دانست.

عملیات توسعه و بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه در این شرایط کرونایی که استفاده از شبکه های ارتباطی و اینترنتی بیشتر شده است با جدیت بیشتری در خوزستان در حال انجام است.

1294520cookie-checkبهینه سازی و تقویت شبکه ارتباطات سیار روستاهای دشت آزادگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.