مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چهار سال وزیر را آزار دادیم به بهانه کاندیداتوری برای ریاست جمهوری، پس چی شد؟

مخابرات ما– بالاخره مشخص شد وزیر ارتباطات از ابتدا هم قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را نداشته است!

مخابرات ما  – ایسنا در یک خبر نوشت: 

 شب گذشته جلسه انتخاباتی با حضور آذری جهرمی و تعدادی از فعالان سیاسی احزاب برگزار شد. در این جلسه آقای جهرمی گفتند هیچ وقت تصمیم نداشته تا در انتخابات شرکت کند؛ از نظر او افراد اصلحی در صحنه انتخابات هستند که می شود به آن ها رای داد و از آنان ثبت نام کرد،بنابراین دلیلی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نمی بینند.

حداقل خود من دیگر باورم شده بود که آذری جهرمی انتخابات ریاست جمهوری را نشانه رفته است.در طی سه چهار سال گذشته، مخالفان با هجمه ای سنگین، هر حرکتش را به انتخابات نسبت دادند و پیوسته او را متهم کردند که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری زمینه چینی می کند.

شایعات تا آنجا پیش رفت که باز در خبری نوشته شد:

برخی منابع نزدیک به آذری جهرمی اطلاع دادند که او امروز ساعت 15:30 به همراه همسر و فرزندانش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور خواهد رفت.

اما تمام این شایعات دروغ بود.آذری جهرمی از ابتدا قصد نداشته است در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود. حداقل شواهد این را نشان می دهد.

حالا یک سوال در مقابل روی مخالفان وزیر ارتباطات قرار می گیرد : (شما خبرهایتان را از کجا می آورید؟ آیا همه خبرهای شما مثل این یکی است؟)

 

شاید در حالت عادی ساخت و انتشار یک شایعه چندان مهم نباشد اما در مورد آذری جهرمی، داستان متفاوت است.همه چیز او را زیر سوال بردند با این بهانه که او برای انتخابات دور خیز کرده و در حال یارگیری است.نسبت های سنگینی هم به وارد کردند.

 

حالا عصر روز شنبه ساعت 18، زمان ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری پایان یافته است اما کسی به نام محمدجواد آذری جهرمی در لیست کاندیداها دیده نمی شود.نتیجه اینکه هجمه سنگین چهار ساله از اساس دروغ بوده است!

امیدواریم بقیه خبرهای مخالفان وزیر، مثل این یکی نباشد وگرنه مخابرات را به باد خواهند داد!

 

1295860cookie-checkچهار سال وزیر را آزار دادیم به بهانه کاندیداتوری برای ریاست جمهوری، پس چی شد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. باقری می گوید

    اقای جهرمی خیلی جدی در حال اماده شده برای انتخابات ریاست جمهوری بود و دفتر اقای روحانی که در دولت دوازدهم اختیاراتی برابر با شخص رئیس جمهور رو داشت به شدت از این موضوع حمایت میکرد و به قولی در حال اماده کردن فضا برای وزیر جوان بود تا دولت جوان از دل دولت پیر و خسته سر بلند کنه اما با رکبی که در دقیقه 90 شورای نگهبان زد عملا امکان ثبت نام از ایشان گرفته شد بعد اقای جهرمی روغن ریخته رو نذر امام زاده کرده و گفته اصلا قصد این کار رو نداشتم . حالا شما چجوری برداشت کردید که ایشون از اولش هم قصد امدن نداشت الله اعلم .
    اقای سر دبیر یادت باشه که همین اقای جهرمی با لجبازی های بچه گانه خودش مخابرات رو به خاک سیاه نشونده بعد شما داری براش سینه چاک میدی . نکنه برا خودت فکرایی داشتی تو دولت فخیمه جناب اذری

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هر چیزی رو در ظرف خودش بررسی کنید
      ثبت نام در انتخابات برای این دوره در میان نبوده
      حالا خودتون میدونید
      ما یا صفریم یا صد
      معلومه که برای آینده اش کار میکنه ریاست جمهوری هم در برنامه اش اگر این دوره نبوده برای آینده قطعا هست جوانه و فرصت زیاد داره
      آدمی مثل جهرمی که هنوز سنش پایینه فرق میکنه با دیگری که اگر این دوره شرکت نکنه سنش میره بالای 75
      چه عجله ای باید بکنه؟
      این نظر شخصی است
      ولی بعنوان یک خبرنگار اطمینان دارم از اول قصدش این دوره نبوده

  2. شرکتی می گوید

    سر دبیر عزیزم میدانم این کامنت هم مثل بقیه کامنت های این دسته ای نشر نمیدید
    دستاورد وزیر شما در طول این چهار سال چه بوده که منتظر حضور نامزدی ایشان در عرصه انتخابات باشیم ؟؟!! من شاید نمی دانم شما بگید
    هرروز بسیاری از مشکلات و چالشهای مخابرات رو تو وب سایت شما فقط میبنیم که منطقا نمی توانید هیچ کدامشان را بی ارتباط به مسولیت ایشان بدانید

  3. مهدی از رشت می گوید

    سردبیر عزیز اون خبر خوشه چی شد؟؟؟!!

  4. بازنشسته می گوید

    ایشان به دلیل محدودیت سن (حد اقل ۴۰ سال) ثبت نام نکرده .

  5. محمد می گوید

    با سلام جناب سردبیر اولا تمام شواهد و قرائن بر این بود که ایشون ثبت نام میکنند تا حدی که عامه مردم میگفتند کاندید میشه.
    دوما با قانون جدید شورای نگهبان دو شرط مهم رو نداشت یکی سن یکی مدرک وگرنه حتما میومد.
    سوما اینا رو ولش کن جناب سردبیر اون سه خبر خوش چی شد بالاخره؟؟؟؟؟

  6. کارشناس می گوید

    اولاً باور نمی کنم که قصد ثبت نام نداشته و اواخر هم یاداشت انتخاباتی منشتر می کرد
    دوماً اینکه کسی ایشان را آزار نداده و ایشان با ولنگاری فضای مجازی مایه آزار خانواده ها شده است. تعصبی از ایشان حمایت نکنید چون همه ما نگران فرزندانمان هستیم
    سوماً اینکه آیا ایشان کار مثبتی برای مخابرات انجام داده است؟ برای بقیه چطور؟

  7. مهدی می گوید

    با عرض سلام خدمت سر دبی محترم
    تحلیل جنابعالی شاید درست باشد، اما این احتمال را هم باید در نظر گرفت که این شایعات را شاید هواداران خود آقای وزیر پخش می کردند. از این دست موارد فراوان وجود دارد.

  8. رضا می گوید

    چه تحلیل خام و ساده لوحانه ای
    هیچ کدوم از کاندیداها از چندسال قبل نمیان بگن ما میخواهیم کاندید ریاست جمهوری بشیم، از رئیس دفتر تا آبدارچی آقای جهرمی میدونند ایشون 4 سال خواب نهاد ریاست جمهوری رو می دید و تمام تلاشش رو هم کرد تا جلب توجه کنه و پایگاه اجتماعی پیدا کنه، الانم که ثبت نام نکرده چون شرایط احراز کاندیداتوری رو نداره و شورای نگهبان تاییدش نمیکنه.
    بهتره برگرده به همون وزارتخانه متبوعش(واجا) و به کار اصلی خودش بپردازه.

  9. مردم باهوشند می گوید

    قابل توجه نویسنده مطلب فوق که به خبر گزاری دیگری استناد کرده استاد معظم وزیر خیلی جوان غرق در اعتماد به سقف بود ناگهان دیوار بلند صغر سنی ومصوبه شورای نگهبان جلوی چشمش ظاهر شد ودیده اش به اطراف باز شد؟!!!!!!

نظرات بسته شده است.