مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روز ارتباطات و رونمایی از هدیه کوچک مخابرات ما برای خوانندگانش

مخابرات ما- بالاخره هدایای مخابرات ما در روز جهانی ارتباطات آماده شد.

مخابرات ما- (سردبیر) – در زمانی نه چندان دور و نه چندان نزدیک، در دوران پیش از دولت آقای دکتر روحانی، زمانی که هنوز دلار مثل فنر از جایش نپریده بود می توانستیم کارهای زیادی انجام دهیم و هدایای ارزشمندی برای دوستان مخابرات ما فراهم کنیم. همیشه روز 7 تا 9 اردیبهشت که روز تولد مخابرات ما بود هدایای درخوری تهیه می کردیم و به دوستان مخابرات ما می رساندیم.یادش بخیر!

 

اما امسال دیگر برای همه ما، زنده ماندن یک اصل و هر حرکتی تقریبا غیرممکن شده است.لذا حتی روز تولد مخابرات ما هم صدایش را درنیاوردیم.

اما باز هم دوستان مخابرات ما به کمک آمدند و به اصرار فراوان از ما خواستند هزینه های هدایای مخابرات ما را پرداخت کنند چرا که دوست نداشتند هیچ سالی مخابرات ما بدون هدیه باشد.ما هم ضمن تشکر   اطاعت امر کردیم اما راستش بسیار رعایت کردیم تا هدیه ای انتخاب کنیم که بیشتر ارزش معنوی داشته باشد و گرانقیمت نباشد.

بالاخره در روز جهانی ارتباطات این هدایا  به تعداد مناسبی آماده شد که تصویرش را می بینید.

ضمن تبریک مجدد 27 اردیبهشت، روز جهانی  ارتباطات به تمام اهالی مخابرات و همچنین 7 اردیبهشت روز تولد مخابرات ما به دوستانش، این هدایا در بخش های مختلف سایت به تناوب در اختیار کسانی قرار می گیرد که در مسائل مختلف سایت نظرات خود را ارسال کنند.این صفحات قطعا اعلام خواهد شد همانطور که تا بحال دیده اید.

 

یک توضیح: هر یک از دوستان مخابرات ما که مایل هستند در تهیه هدایای مشابه برای دیگر خوانندگان سایت همکاری کنند  با شماره نوشته شده در بالای سایت تماس بگیرند

1296250cookie-checkروز ارتباطات و رونمایی از هدیه کوچک مخابرات ما برای خوانندگانش

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. کارگر می گوید

    سلام سردبیر جان هدیه اون گوشی هاست دیگه نه؟؟ ههههه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله
      هدیه شما به سردبیر همونه

نظرات بسته شده است.