مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک وزیر، یک کلاب ، یک شب، یک روز ارتباطات

مخابرات ما– از سنت های خوب آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حضور او در فضای مجازی است.

اطلاع داریم اولین کسی که دولتی ها بویژه دکتر ظریف را به کلاب هاوس کشید همو بود.

اما در روز ارتباطات، مهندس آذری -جهزمی کار جالبی کرد.او معاونین و گروهش را به کلاب هاوس آورد تا به سوالات جواب بدهند. هر چند که خود مجبور شد برود و پس از آن دیگر کلاب شنیدنی نبود اما حرفهای بسیار مهمی در نیم ساعت اول توسط وزیر زده شد که از دید ما بسیار مهم است.

او در مورد مخابرات، همراه اول، بیت استریم، مدیران مخابرات، افزایش تعرفه و ….. حرف زد.حرفهایش جالب بود.به همین دلیل تمامی حرفهای ایشان را برای شما هم آماده کردیم تا بدانید وزیر و معاونینش با چه سیاستی ارتباطات را اداره می کردند.

نظرات خود را در این باره بنویسید.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

1296470cookie-checkیک وزیر، یک کلاب ، یک شب، یک روز ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. Ali می گوید

    سلام فقط خودش خرف زد و نوبت دیگران که رسید در رفت راست میگفت وای می ایستاد و مشنید چه گندی به مخابرات کشور زده تخت عنوان هزینه هارا نباید به مردم تحمیل کنیم جلو توسعه مخابرات را گرفت و مردم از دسترسی به ارتباطات خوب و پایدار محروم مرد

  2. ناشناس می گوید

    وزیر جوان، تعرفه تلفن ثابت، 16 سال است که افزایش نیافته است ولی هزینه ها 100 برابر شده است، نمونه اش هزینه برق مصرفی و قطعات یدکی و حقوق کارکنان وغیره. وزیر جوان با مغلطه کردن و قاطی کردن توسعه و بیت استریم و ودیعه موبایل و … نمی توانید نرخ تعرفه تلفن ثابت را به دست فراموشی بسپارید. وزیر با زرنگی افزایش نرخ مکالمه تلفن ثابت را در سخنان خود مطرح نمی کند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از این صزیحتر

نظرات بسته شده است.