مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

با مجمع، تا مجمع، در مجمع 1400 – نوشته دوم- مهمترین های تلفیقی

مخابرات ما-17 خرداد شرکت مخابرات ایران مجمع سالیانه خود را برگزار خواهد کرد. مهمترین نکاتی که در صورت های مالی تلفیقی دیدیم برای شما تفکیک کردیم.

مخابرات ما – این اطلاعات را حتما باید بدانید.لطفا با دقت نگاه کنید اطمینان داریم به بسیاری از سوالات ذهنی شما پاسخ می دهد.

تمام تصاویر از این اطلاعات جدا شده است:

 

 

اما اگر میخواهید صورت سود و زیان را هم بخوانید به این تصویر دقت کنید که از گزارش های مدیریتی انتخاب شده است.

 

1298130cookie-checkبا مجمع، تا مجمع، در مجمع 1400 – نوشته دوم- مهمترین های تلفیقی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. سوشیانس می گوید

    با سلام ، بنظرم وقت آن رسیده که مخابرات دیگر از حساب سازی کنار رود و از اعلام سود کذایی خودداری نماید ، در سالهای اخیر علی رغم اینکه توسعه و بازسازی و بهسازی چندانی در تجهزات و منصوبات مخابراتی صورت نگرفته ولی بخش قابل توجهی از حقوق پرسنل به هزینه های سرمایه ای منتقل شده است و یا درآمدهای عجیب و غریبی برآورد و ثبت شده که تحقق نیافته اند و یا املاک ذی قدر مخابرات را به ثمنی ناچیز فروخته اند ( البته به تعبیر درست به تاراج داده اند ) و حق و حقوق کارکنان را بدرستی پرداخت نکرده اند و ….. که سود بیشتری عاید سهامداران شود تا بهتر بتوانند …..
    و امروز نتیجه همه اینها کشتی تقریباً به گل نشسته مخابرات است ، اکنون دیگر کس حاضر نیست به ما چیزی بفروشد بخدا من خود از نزدیک شاهدم که در این آشفته بازار ناشی از تورم لجام گسیخته بدلیل عدم پرداخت بموقع بدهی به فروشنندگان کالا و خدمات چطور اجناس بی کیفیت بازار را به چندین برابر قیمت روز می خرند چرا کا نمی دانند کی می توانند پول آنرا بپردازند ، مخابرات شده عین تاجر ورشکسته ای که هیچ کس بهش چیزی نمی فروشد و آنهایی که حاضر به معامله می شوند اجناس بس کیفیت را به چندین برابر قیمت می فروشند
    اگر مسئولین ما از خواب گران بیدار نشوند سود کذایی اعلام نمایند و از طرفی با وزارتخانه بجای تعامل و افزایش نرخ خدمات کل کل کنند آنوقت بلایی بر سر مخابرات می آید که دودش به چشم همه ما خواهد رفت و ترو خشک باهم خواهیم سوخت .
    و در یک کلام ما چوب بی کفایتی مدیران عزیزمان را خواهیم خورد

  2. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    بخشنامه وزارت ارتباطات در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران( بند د تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰)….&

    در پاسخ به سؤال تعدادی از دوستان ¦¦¦¦
    شرکت مخابرات زیر مجموعه وزارت ارتباطات نیست و به بخش خصوصی منتقل شده و تابع قانون کار میباشد و جزء شرکتهای مجموعه ماده ٢ قانون جامع خدمات ایثارگری ست و باید قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را طبق بند د تبصره ٢٠ قانون بودجه اجرا نماید.شرکت مخابرات بخشنامه ٣/۴ خدمت سربازی به عنوان داوطلبانه را نیز نمی پذیرفت و از اجرای ان خودداری میکرد ، اما مشاهده نمودید که مجبور به اجرا گردید و پرداخت نمود

نظرات بسته شده است.