دل نوشته همکاران پاسخگو
تاکید ما بر این است که آنچه در این دل نامه می خوانید خاص یک یا دو استان نیست! کلا در مخابرات کشور پاسخگویان مشکلات یکسانی دارند!
دلنوشته گروهی از همکاران پاسخگو
درود مدیران عزیز
درود سهامداران محترم مخابرات
دراین دوران پر استرس و شرایط سخت با وجود کرونا آیا سراغی از ما هم گرفته اید؟؟؟
تمام نیروهای اداری با کاهش ساعت و کاهش حجم کار مواجه بودند بجز بخش پاسخگویی و شیفتی ادارت ( ۱۱۸ ، ۲۰۲۰ و … )
که نه تنها کاهش ساعت کار نداشتیم
بلکه با وجود انلاین شدن پاسخگویی خیلی از ادارات ، ارگانها ، مغازه ها و … با موج عظیمی از تماس های مردمی روبه رو بودیم که تمایل به انجام کارهای روتین به صورت تلفنی داشتند تا درگیر کرونا نشوند ولی ما مجبور بودیم سر کار باشیم به جرم نیروی خدماتی بودن.
بدون کاهش ساعت کاری و با حداقل حضور نیرو…
مدیران عزیز ، سهامداران محترم برای این همه حجم کار چه مزیتی به ما داده اید؟؟؟؟
یا حتی به لحاظ مقایسه عملکرد نیرو به نیرو، برای کسانی که حداقل چند هزار اختلاف تماس و پاسخگویی بهتر با دیگران داشتند کدام مزیت را قائل شده اید؟؟؟
آیا ایجاد انگیزه و توجه به نیروهای پرتلاش و ساعی در امورات محوله با این حجم بالا مهم نیست؟
مدیران عزیز ، سهامداران گرامی آیا تا به حال حضور مستقیم در سالن کار ما داشته اید؟
آیا اطلاعی از حجم سر و صدا ، آسیب هدست اکثرا نامرغوب ، مانیتور قدیمی بدون محافظ برای چشم ، صندلی نامناسب برای نشستن مداوم ، آسیبهای روح وروان و جسمی به لحاظ بینایی و شنوایی و آسیب گردن و دست ما دارید؟
تحمل مشترک ناراضی به هردلیل و یا حتی مشترک بیمار که با بدترین الفاظ با ما و همکارانمان صحبت می کنند؟
صادقانه بفرمایید آیا ما لایق توجه بیشتر و قرارداد بهتر و مهمتر از همه ، سختی کار نیستیم؟
مدیران عزیز ، سهامداران گرامی آیا اطلاع دارید که هیچ نیروی اداری حاضر به جابه جایی با ۱۱۸ یا ۲۰۲۰ نیست؟؟؟
آیا می دانید برای گرفتن مرخصی خودمان باید نیرو جایگزین کنیم ؟ و اینکه قبلا با خواهش و تمنا میتوانستیم مرخصی بگیریم اما الان حتی با خواهش و تمنا حق مسلم خودمان را هم نمیتوانیم بگیریم؟
آیا می دانید در ساعات اوج ترافیک به هیچ دلیلی حق استراحت نداریم ؟؟؟
آیا می دانید ناظران ۱۱۸ و ۲۰۲۰ دقیقا به چشم ربات به نیروها نگاه می کنند و اضافه کاری تشویقی و مزایا فقط به ناظران تعلق میگیرد؟
آیا میدانید عملا قوانین اداره کار در این بخشها حضور بی رنگ دارد!؟
آیا میدانید بدنبال هرگونه اعتراضی بعنوان اغتشاشگر شناخته میشویم و شرایط کار ما سخت تر می شود؟
آیا میدانید با همه مشکلات روزمره مردم، راضی نگه داشتن مشترک تقریبا غیرممکن شده است؟
آیا میدانید جمعه ها و تعطیلات کار میکنیم بدون دریافت مزایای آن بدین دلیل که حق شیفت میگیریم؟
آیا میدانید یکی از واحدهایی که طرح کارشناسی در موردش درنظر گرفته نشده واحد ۱۱۸ می باشد؟
مدیران عزیز ، سهامداران گرامی ما همکاران پاسخگو انگیزه میخواهیم که حداقل شرکت قدردان تلاش ما باشد که به لطف سیاست جدید مدیران تمام جمعه کاری و تعطیلات از شهرستان گرفته وبه استان داده شد است ، یعنی پایین امدن مبلغ حقوق
مدیران عزیز ، سهامداران گرامی شرط بقای ما حمایت شما عزیزان است.
خواهشمندیم به چشم ابزار به ما نگاه نشود.
پاسخگویی ( ۱۱۸ ، ۲۰۲۰ ) نماد اصلی شکوه مخابرات در شهر و استان است هرچه برخورد و دانش و دلگرمی بالاتر باشد برای وجهه اداره بهتر است پس برای ما انگیزه باشید نه تنش و اضطراب
صمیمانه از شما سپاسگزاریم
منطقه مخابرات کرمان و استان مرکزی
.
ضمن تایید حرفهای این همکارمون لطفا در خصوص بقیه همکاران هم کمی انصاف داشته باشید مثلا مالی مخابرات منطقه مرکزی علیرغم صدها بار پیگیری علیرغم وجود افراد پر خطر و بیماران قبلی و وجود جانباز و امثالهم مدیریت به هیچ عنوان دورکاری ندادن
سلام سر دبیر خانم مالکی برنده شدن ؟؟؟؟؟////
سر دبیر حقوق چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز نتایج اعلام نشده
هیچی. تا این لحظه خبری نیست اتفاقی نیفتاده حقوق هم نمیدن
واقعا بایدخون گریست برای این مدیران که نه عدالت رعایت میشه نه معرفت نه وجدان فقط و فقط پی پست و مقام خودشونن
تازه شامل طرح کارشناس حرفه ای هم نمیشید
سلام من پاسخگوی ۱۱۸خوزستان با ۲۴سال سابقه کاردراین واحد.از عمق وجودم مشکلات این همکاران پرتلاشم رادرک میکنم و از جناب مهندس سلطانی عزیزکه استین بالازدن تا مشکلات مخابراتیهارا حل کنند.میخوام گوشه چشم عمیقتری به پاسخگوها بیندازند زیرا ما ۱۱۸ و ۲۰۲۰ویترین مخابرات هستیم
با سلام، واقعا حرف دلمونو زدی، اکثر بچه های ۱۱۸ از مشکلات نشیمن گاهی، ستون فقرات، شنوایی، گردن درد و….رنج میبرن ، درحالی که مسئولین ناظر واقعا به چشم ربات به ما نگاه میکنن، اینهمه دردودل میکنیم ولی واقعا چه فایده…
سلام متاسفانه من هم چند بار تذکر داده ام اما هیچ عکس العملی از سوی مدیران مشاهده نشد بیش از ۱۶ ماه است که پرسنل شیفتی دارن جور کسری کار همکاران دیگر را به لحاظ استراحت کرونایی نفرات میکشند اما دریغ از پر کاهی توجه و تشکر مدیران
واقعا سر دبیر این بی انصافی محضه برای طرح کارشناس حرفه ای جایگاه و چارت در نظر گرفته بشه ؟
کسانی که در بدو ورود به اداره کارشناس مرتبط داشتن کافیه
سلام
منظور شما رو متوجه نمیشم
سوال مفهوم نیست
سر دبیر سلام
هستی و جواب نمیدی ؟؟؟؟
فردا منتظر واریز حقوق باشیم
مهرسا جان
هستم
حرفی نیست جواب بدم
در مطالب قبلی گفتم باید شنبه بشه ببینیم مخابرات چه برنامه ای داره
الان هم از صبح تا حالا خبر جدیدی نشده همچنان منتظر خبرم