مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیمه معلم، آماده خدمت رسانی در دوره جدید

مخابرات ما- قرارداد سال جدید با شرکت معلم منعقد و به تایید طرفین رسیده است.

بیمه معلم درنامه ای به معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات اعلام کرده است که اسامی همه کارکنان درسامانه ها ی این شرکت ثبت شده و این شرکت  آماده سرویس دهی است.

قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان مخابرات برای یک سال دیگر به این شرکت واگذار شده است.

1304290cookie-checkبیمه معلم، آماده خدمت رسانی در دوره جدید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. میرآقا می گوید

    با سلام و آرزوی سلامتی برای همه بخصوص سردبیر محترم
    در این دوران که کرونا بیداد میکنه با کلی دردسر و دست شستن از جان و مال و وقت با حال نزار دکتر میریم تا دوای دردمون را از داروخانه مورد قرارداد با بیمه کمک رسان مخابرات بگیریم وقتی از داروخانه میایم بیرون متوجه میشیم یک سوم داروهایی که دکتر ویزیت کردند را به ما دادند و وقتی اعتراض میکنیم دکتر داروخانه اعلام میکنه که بیمه به ما دستورالعمل داده که تنها یک سوم داروهای نسخه ها را به بیمار مورد قرارداد تحویل بدهیم.بماند از اینکه بعضی از داروخانه ها با هماهنگی بیمه تکمیلی مخابرات وقتی اسم بیمه کمک رسان مخابرات را میاریم میگویند یکی دو قلم از داروها را نداریم و بقیه اش را آزاد تهبه کنید

  2. بازنشسته اخیر می گوید

    خدمت سردبیر عزیزمان و همه همکاران خوبم عرض سلام و ارادت دارم .من بیماری قلبی دارم پس از سکته قلبی که داشتم پزشک متخصص تأکید بسیار به پرهیز از استرس داشتند.باید بصورت دوره ای به پزشک مراجعه و تحت نظر باشم.داروهای را تا پایان عمر بایستی مصرف کنم.تا کنون با بیمه های تکمیلی قبلی مشکلی نداشتم .اولین سالی که مخابرات با بیمه معلم قرارداد بست در همان اولین مراجعاتی که برای تحویل مدارک به بیمه مراجعه داشتم متوجه شدم این بیمه برای هر فاکتور با شرط و شروط های مختلف آنقدر مدارک و تأییدیه جورواجور مطالبه میکند تا طرف از خیر فاکتور بگذرد و تازه اگر هم همه مدارک جور شود باز آنقدر از سر و ته فاکتورها می زند که چیزی از آن نماند.برای من که هرگز در بیمه های تکمیلی قبلی با چنین وضعی مواجه نبودم روشن بود که این بیمه قدرت و توان سرویس دهی به جماعت بزگ مخابرات را ندارد لذا علیرغم آنکه مبلغ بیمه هر ماه از حقوقم کسر می شد اما برای پرهیز از استرس تصمیم گرفتم تا پایان قرارداد این بیمه منحوس تمام هزینه های درمانی خود و خانواده را از جیب بپردازم گرچه که بسیار دشوار بود لیکن امید داشتم قرارداد بعدی با این بیمه نخواهد بود.یکسال گذشت و در کمال ناباوری و علیرغم نظر سنجی که معاونت انسانی انجام داده بود و اکثریت همکاران اعلام نارضایتی کرده بودند باز هم برای دومین سال قرارداد تمدید شد.و باز هم سال بعدش تمدید شد و در کمال تأسف چند روز پیش هم برای یکسال دیگر تا یکم تیر ۱۴۰۱ تمدید شد.سؤال اینجاست در شرایطی که بیمه معلم قائل به کرامت کارکنان مخابرات نیست و با انواع ترفندها از قبول هزینه های درمانی همکاران سر باز می زند و هر سال هم نظر سنجی از کارکنان حاکی از عدم رضایت از خدمات این بیمه است پس چرا معاونت انسانی شرکت همواره این بیمه منحوس را مورد عنایت خود قرار میدهد و نظر هزاران کارمند و بازنشسته برایش کمترین اهمیتی ندارد.آیا دلیلی به غیر از فساد پر منفعت می توان یافت؟امیدوارم سردبیر عزیز با پشتوانه چندین هزار شاغل و بازنشسته مخابرات در این خصوص قاطعانه پیگیر و از مدیرانی که با امضای طلایی خود حامی بیمه معلم و ناقض کرامت همکاران هستند مطالبه پاسخ نماید.

  3. رهگذر می گوید

    سلام ، دقیقا یکسال و ۳ روز شده ۱۲ میلیون هزینه کردم ، متاسفانه هنوز پرداخت نکردن ، خوش استفبال و بد بدرقه. بی تعهد ترین شرکت بیمه که تا الان دیدم ، جای هزاران بار تاسف .

  4. کارمند درد وغم می گوید

    شرکت بیمه ایران یک سال است هرچه فاکتور داده ابم هزینه اش پرداخت نسده خدایا هرکی با این بیمه کرسنه قرارداد بسته دست اش بشکنه روز خوش نبینه فقط از حقوق کسر میکنند و زهرمار میکنند

  5. پرنده آبی می گوید

    سلام ب سردبیر عزیز
    اینطور که من شنیدم قرارداد بیمه دندان پزشکی هم تا سقف ۵ میلیون تومان منعقد شده است.
    سر دبیر عزیز لطفا از طریق تشکل های کارگری و یا هر فرد ذی نفوذی سعی کنید مبلغ سقف را بالا ببرید الا یک عصب کشی و پرکردن که نیاز به روکش داشته باشد حدود ۴ میلیون در می آید اگر یک دندان نیاز به ایمپلنت داشته باشد بین ۸ تا ۹ میلیون هزینه دارد آخه ۵ میلیون آن هم برای کسی که سی و دو دندان دارد چه گرهی باز می کند.
    در حال حاضر شاید مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای هر نفر مناسب باشد . اگر امکان پذیر باشد که سه نوع تعرفه در نظر گرفته شود و هر کسی برای کل خانواده اش بتواند تعرفه دلخواه را انتخاب کند که بسیار عالی میشود مثلا تعرفه ۵ ، ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی و کارمند خودش انتخاب کند کدام تعرفه از حقوقش کم شود.
    فکر نمیکنم این کار سخت باشد. لطفا پیگیری نمایید این موضوع برای کارمندان رسمی که همگی بالا ۱۵ تا بیست سال سابقه دارند بسیار حیاتی است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پرنده آبی
      فکر نمی کنید کار سختی باشه؟
      در دروه پیشین تا همین مبلغ به اینجا رسید تقریبا نزدیک بود شاخ قول را بشکنیم.
      آقای صدری به هر سختی بود مجوز هیئت مدیره رو گرفت
      ولی حالا کی بفکر این چیزهاست
      آنقدر ها ساده نیست

      1. پرنده آبی می گوید

        سلام ممکن است سخت باشد ولی چاره چیست قرار است بیمه تکمیلی دندان پزشکی کمکی به حال کارمند باشد اگر تاثیری نداشته باشد بود و نبودش چه فرقی میکند؟ درست است که ۵ میلیون هم ۵ میلیون است اما اگر کسی قرار باشید برای دست کردن دندانهایش مثلا سی میلیون هزینه کند دیگر این ۴ برا ۵ میلیون خیلی برایش تفاوت نمیکند.
        بهرحال مطمئنا با این ۵ میلیون تا آخر قرار داد فقط یک دندان را میشود درست کرد.
        من فکر میکنم اگر راه های زیادی هست که بشود تعرفه ها رو تغییر داد و سقف رو بالا برد
        مثلا برای کسانی که میخواهند از ۱۵ میلیون سقف ( به عنوان مثال ) قرار داد استفاده کنند ده یا پانزده درصد تعرفه بیشتری اخذ شود ( سهم پرداختی کارمند بیشتر شده و سهم کارفرما کمتر )

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          بله
          چاره ای نیست
          این حرف درسته
          ما وظایفی داریم باید انجام بدیم

  6. کارشناس می گوید

    سردبیر عزیز: خدمت رسانی این بیمه مثل بمب بخورد تو سر خودش و رانتی که در منابع انسانی با این شرکت منافع مستقیم دارد و اجازه نمی دهد شرکت با یک بیمه درست و حسابی قرارداد ببند.
    اگر این شرکت رانت نداشت تا حالا صدها بار عوض شده بود. درد اینجاست صاحبان رانت، نظرسنجی هم برای این شرکت می گذارند تا اقدام خود را توجیح کنند و هیچ وقت هم نتایجش را اعلام نمی کنند.

  7. خاااک می گوید

    خاااک

  8. شرکتی مظلوم می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم، لطفا پیگیر زمان واریز هزینه فاکتور بیمه تکمیلی باشید. از خود بیمه پیگیر شدیم گفتن مقصر ما نیستیم اداره هزینه بیمه رو پیرداخت نکرده. ما شرکتیها با این حقوق پایین حاضر شدیم بابت بیمه تکمیلی هم مبلغی پرداخت کنیم به این امید که یه جا به دردمون بخوره نه اینکه دغدغه مونو بیشتر کنه..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      دقیقا حرف بیمه درسته. مدیر مالی شما پیگیر بود من هم پیگیر شدم تا کمک کنم.
      قول یه مبلغی رو گرفتیم منتهی باید بذارین اول حقوق ها داده بشه

  9. بسم الله القاصم الجب می گوید

    ای لعنت به بیمه ای که قراردادبستی از پارسال تا کنون هزینه تحویل دادیم هنوز پرداخت نشده . ای شد بیمه هی نباشه از بودن بهتره .

    1. محسن . لرستان می گوید

      تقریبا کار همه بیمه ها مثل هم هستش
      مشکل از بیمه ها نیست
      مشکل پول بیمه ای هستش که مخابرات از کارمند میگیره ولی به بیمه ها یا نمیده یا دیر میده

  10. بینام می گوید

    جوابیه وزارت نفت به پرسنل معترض : رسمی ها تغییر را در فیش حقوقی تیر خواهند دید. پیمانکارها هم مشکل مربوط به وزارت کار و قانون آن هست و هیچ ارتباطی با وزارت نفت نداره. به همین سادگی. بعد شرکتی ها مخابرات قدردان مخابرات باشید که طبقه بندی را اجرا میکنه.

    1. محمد می گوید

      دقیقا

نظرات بسته شده است.