مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کرونای “دلتا” در حال فتح سیستان و بلوچستان، نگاهی به مخابراتی ها

مخابرات ما- پس از آنکه گزارش ویژه ای از کرونا در یکی از استانها منتشر کردیم، همکاران ما در استان سیستان و بلوچستان انتظار به حقی مطرح کردند تا گزارشی هم به آنها اختصاص دهیم چرا که در این استان دلتا قربانی می گیرد.

مخابرات ما- در استان سیستان و بلوچستان به مرکزیت زاهدان متاسفانه کرونا به وضعیت قرمز یا سیاه رسیده و همچنان قربانی می گیرد.تسنیم روز 15 تیر نوشت:

شدت انتشار به نحوی است که   رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده: “ویروس جهش یافته کرونا تعداد مبتلایان در جنوب شرق کشور را به پنج برابر موج‌های قبلی رسانده است”.استاندار  سیستان و بلوچستان هم گفته: “دانشگاه‌های علوم پزشکی استان با کمترین امکانات در حال مقابله با موج جدید کرونا هستند. 10 شهرستان استان بیمارستان ندارد و بعضا نیاز است فرد برای رسیدن به بیمارستان بیش از 100 کیلومتر را طی کند.”.

عنایت کردید؟ در این پیک، تعداد به 5 برابر پیک های قبلی می رسد. نه اینکه 5 برابر روزهای عادی باشد! بلکه تعداد پیک را 5 برابر کنید! ضمن اینکه در 10 شهر بیمارستانی نیست و بیماران باید در گرمای هوا، آفتاب داغ و سوزان، حداقل 100 کیلومتر در جاده رانندگی کنند!

در همین گزارش می خوانیم:

بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان در شرایط قرمز و به گفته نمایندگان استان در شرایط “سیاه کرونایی” هستند …حالا تخت‌های بیمارستانی مملو از بیماران کرونایی است و تعدادی از مردم در نوبت بستری هستند….  و همین امر ترافیک سنگینی در آرامستان‌ها ایجاد کرده است..

عنایت کردید؟ یعنی در آرامستان ها شرایط خاکسپاری وجود ندارد باید نوبت بگیرند! میت در صف دفن می ماند! میتی که به کرونا مبتلا بوده است!

دردناک ترین خبری که خواندم این بود که فروش کفن در نقاط مختلف شهر رایج شده است!

 

امروز وضعیت در سیستان و بلوچستان چگونه است؟

خبرگزاری ایمنا در همین باره می نویسد:

آمار کرونا سیستان و بلوچستان ۱۶ تیر؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۴۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و ۲۷ فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است ضمنا  تعداد کل موارد فوت ناشی از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به یک هزار و ۷۳۹ نفر رسیده.

مشخص است پیک کرونا بخودی خود از بین نمی رود بلکه نیاز به تدابیری دارد که یکی از آنها تعطیلی عمومی است و دیگری در اختیار قراردادن  امکانات بهداشتی ؛ برای مردم و ادارات است.در مورد تعطیلی گفته شد:

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به شرایط بحرانی ایجاد شده در سیستان و بلوچستان، ضرورت دارد تعطیلی دو روزه استان یک هفته دیگر تمدید شود.

اینها راه های امتحان شده است.حالا باید ببینیم آیا در محیط کار ملزومات مناسب در اختیار کارکنان قرار می گیرد یا خیر! وقتی با حقوق های اندک امروز زندگی را نمی توان چرخاند چگونه باید انتظار داشته باشیم بخش عمده ای از حقوق کارکنان به خرید ماسک و … اختصاص یابد در حالی که بیمه تکمیلی درستی هم نداریم تا بیماران حمایت شوند! دردهای ما انگار پایانی ندارد.

از واکسن هم فعلا خبری نیست! چه ایرانی چه خارجی چه کوبایی و چه روسی یا هندی و چینی!

تمام این کسری ها، وظیفه مدیران ما را در مخابرات مناطقی چون سیستان و بلوچستان سنگین می کند.انتظار می رود برای حفظ جان کارکنان اقدامات بایسته ای انجام دهند.

مخابرات ما آماده انتشار این فعالیت هاست. از کارکنان نیز می خواهیم از شرایط استان برای ما خبر بفرستند.امیدواریم به سرعت از این پیک ها عبور کنیم و دیگر هرگز کلمه پیک را در این کشور نشنویم حتی اگر پیک افزایش قیمت نفت باشد!

 

1306460cookie-checkکرونای “دلتا” در حال فتح سیستان و بلوچستان، نگاهی به مخابراتی ها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. سپیده می گوید

    سردبیر جان سلام حالت چطوره؟؟؟
    سردبیر دورکاری دستورش میاد ولی مدیران دلخواهی اجرا میکنن .در بجنورد مدیر تجاری داشت نمی‌خواد دو روز دورکاری بده یک روز با منت میده ..مدیر مالی همون یک روزم دلش نمی‌خواد بده ..شیر تو شیر سردبیر …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کشتن ما رو.
      قبلا هم که همین بوده!
      حالا که همه جا قرمزه چی؟ مثل گذشته؟

  2. شرکتی نا امید از آمل می گوید

    با سلام امروز پنج شنبه با این که بانک ها به دلیل کرونا تعطیل بود ما شرکتی ها را مجبور کردند اداره بیایم ، اعتراض هم کردیم متاسفانه با واکنش سختی از جانب رئیس مرکز و مدیریت مواجه شدیم متاسفانه تعطیلی فقط برای ستاد است تا کی اینچنین تبعیض و دوگانگی در اجرای دستورالعمل با اینکه چند روز از مرگ یکی از همکاران سیمبان مرکز ما نمیگذرد اما باز هم این موضوع دردناک زنگ خطر را برای مدیریت آمل به صدا در نیاورد و هنوز هم در اجرای دورکاری و دادن امکانات و لوازم پیشگیری سهل انگاری میکنند با سپاس از شما که با پیگیری و تلاش های خود از ما شرکتی ها حمایت میکنید خدا به شما ارج دهد 💌

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      آخه مراکز رو نمیشه خالی کرد
      شیفتی ها همه جا طبق برنامه ان. ولی باید براشون کاری بکنن که ارزش داشته باشه و زحمات جبران شه

  3. یاحق می گوید

    با سلام واحترام من از یکی از شهرستانهای کوچیک استان اصفهان هستم در شهرستان ما رئیس اداره به هیچ یک از کارکنان اعم از رسمی یاشرکتی در ماه حتی یک روز دور کاری هم نمیده و میگه به هیچکدام از شماهاتعلق نمی گیره ماسک والکل که اصلا نداده تازه جالب تر اینکه به تک تک پرسنل ابلاغیه زده که در خصوص رعایت موارد بهداشتی در محل کار امر به ا قدام لازم فرمائید

  4. شرکتی نا امید از آمل می گوید

    سر دبیر محترم در شهرستان ما متاسفانه اصلا دورکاری رعایت نشده به عهده شخص مدیر و سلیقه بزرگوار ایشان است الان یک سالی و نیم که از کرونا میگذرد هیچ ماسکی هیچ محلول ضد عفونی کننده ای هیچ چیز مرتبط با پیشگیری کرونا توزیع و تهیه نکرده اند با ۴ میلیون حقوق وبیمه تکمیلی بی سر وته شما بفرمایید ما چه کنیم به کدام مسئول گلایه کنیم به آقای مدیر عامل هم شکایت کردیم آقای مدیر عامل فرمودند ما میدهیم توزیع شهرستان ها ناعادلانه است چرا فقط در ستاد ریخت و پاش میکنید کمی هم به مراکز بدهید و مراکز را هم دورکاری بدهید چقدر تبعیض میکنید مگر کرونا تعهد داده به شرکتی خدمات اول کاری نداشته باشد خواهشا منعکس کنید شاید مدیر شهرستان آمل نیز از خواب بیدار شود و دلش برای شرکتی ها بسوزد و همکاری کند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام از مازندران در این رابطه پیام زیاد داشتیم انشا الله اثر کنه

      1. شرکتی نا امید از آمل می گوید

        سپاس از شما بزرگوار

  5. شرکتی نا امید از آمل می گوید

    با سلام تنها کاری که مدیریت ما کرده یک ساعت کاهش داده فقط نه دورکاری نه ماسک نه ضد عفونی کننده انگار شرکتی بدبخت عایق شده ، خدا خودش کمک کنه ، دورکاری هم برعکسه جاهایی که با مشترک سرکار ندارند مثل ۱۱۸ دورکار کرده اما جاهایی که مراکز مخابراتی و به صورت چهره به چهره با مشترک سر و کار داریم متاسفانه خبری از دورکاری نیست فقط ستاد اولویته بهشونم اعتراض میکنیم فقط میگن اختیار به عهده من گذاشتن و بس نمیدونم تا کی تو مخابرات شهرستان میخوان مدیریت و روسای مراکز سلیقه ای عمل کنند واقعا زور گویی هم حدی دارد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست آملی من
      واقعا نمیدونم چی بگم
      از طرفی خیلی میترسم. وضعیت وقتی قرمز میشه کرونا تا جلوی چشم ما میاد.یه ذره ماسک بره بالا
      وارد بدن میشه بدون تعارف می ترسم از کرونا
      از طرفی دارم می بینم کارهای مخابرات خوابیده. وقتی دورکاری هست انگار تعطیلی است. اگر به یکی بگی بیا این کارو بکن میگه دورکارم که …
      درست مثل تعطیلی. یعنی حقی شده که …
      از طرفی کرونا شوخی نداره. بیچاره میکنه
      این وسط باید همه تغییر رفتار بدیم.
      باز اینو میگم همکاران از من دلخور میشن اما باید حرف درست رو بگم باید اونایی که دورکران درست کار کنن و امکان کار د رمنزل براشون فراهم باشه وگرنه دورکاری چه فایده ا ی داره؟
      در عیم حال، ترش و نگرانی همه ما رو از پا درآورده. سلامتی همکاران اولوبتش بیشتره حتی اگر عده ای از زیر کار در برن. این افراد چه سر کار باشن چه نباشن کار نمی کنن

      1. شرکتی نا امید از آمل می گوید

        سپاس از شما فقط لطف کنید در مورد مازندران و بخصوص شهرستان آمل بررسی کنید واقعا بدون هیچ امکاناتی و بیمه تکمیلی ناقص کار مضاعف و سخت با همان حقوق بدون هیچ گونه حمایتی و دورکاری در حالی که همه جا ۵ شنبه ها تعطیلیه امروز مجبورمون کردن بیام سر کار متاسفانه مدیریت شهرستان آمل بسیار سلیقه ای عمل میکند

نظرات بسته شده است.