مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه انجمن صنفی مخابرات تهران و کانون بازنشستگی این استان پس از جلسه با مدیران

مخابرات ما- روز شنبه جلسه ای در ستاد مخابرات بین نمایندگان شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگی مخابرات و تشکلهای تهران و مدیران مخابرات ایران برگزار شد.پیرو این جلسه اطلاعیه ای از سوی این تشکل ها منتشر شده که می خوانید.

بنام خداوند قادر
اطلاعیه

همکاران گرامی بازنشسته و شاغل شرکت مخابرات ایران
سلام علیکم
پیرو نامه به استانداری تهران مبنی بر برگزاری تجمع در مورخه ۲۸تیرماه و پیرو بیانیه های مورخ ۱۲ و ۱۳ تیرماه شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگی مخابرات سراسر کشور و تشکلهای تهران بزرگ ،با دعوت مدیران شرکت مخابرات ایران ، نمایندگان شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگی مخابرات و تشکلهای تهران ، روز شنبه جلسه ای از ساعت 7/30 لغایت 12/30 با حضور رئیس هیات مدیره ،مدیرعامل ،معاون توسعه سرمایه انسانی ،و مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران تشکیل گردید.
پس از بحثهای فراوان و طرح دیدگاهها و خواسته ها و اعلام نظرات توسط تشکلها بصورت خیلی صریح و بی پرده از جمله اجرای کامل و بدون تنازل آیین نامه 89/24 از زمان خصوصی سازی ،حق السعی ،صندوق 6درصد کارکنان و ایثارگران،معضلات جدی بیمه تکمیلی و بدقولی های پرداخت مطالبات بیمه دانا و بیمه معلم ، بی نظمی در پرداخت حقوق و خواربار و…
مسئولین محترم شرکت جهت پرداخت منظم و بموقع خواربار بازنشستگان و حقوق شاغلین متعهد گردیدند.
انشاالله تا ۴۸ ساعت بعد از جلسه مذکور با هماهنگی سهامداران جهت پرداخت حداقل۵۰ درصد از معوقات و الباقی در اسرع وقت اقدام گردد.

مقرر گردید در جلسه ای فوری در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۰ با معاونت محترم توسعه سرمایه انسانی و یک نفر نماینده شورای هماهنگی و یک نفر از انجمن صنفی مخابرات تهران برگزار ضمن اجرای کامل آیین نامه استخدامی و پرسنلی، جهت نشان دادن حسن نیت، مفادی از آئین نامه ۸۹/۲۴ برای بازنشستگان و شاغلین حداکثر تا تاریخ 1400/4/25 اقدام گردد.
بدیهی است در غیر اینصورت تجمع ۲۸ تیر ماه با اجماع نظر پرسنل شریف و مصمم(شاغل و بازنشسته) انجام خواهد شد.

مراتب جهت استحضار همکاران بازنشسته و شاغل اعلام و اطلاعات تکمیلی بعداز انجام جلسات پیش رو به سمع عزیزان رسانده خواهد شد.

به امید احقاق حق همه عزیزان
– شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگی مخابرات سراسر کشور
– انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران
– انجمن اسلامی مخابرات منطقه تهران

 

1307400cookie-checkاطلاعیه انجمن صنفی مخابرات تهران و کانون بازنشستگی این استان پس از جلسه با مدیران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. فنی می گوید

    تا باهم متحد باشیم میتونیم حقمون رو بگیریم اگر بین بازنشسته و شاغل فاصله افتاد ضرر میکنیم پس مراقب تفرقه افکنی های احتمالی باشیم

  2. بهروز عباس لویی می گوید

    با سلام. ممنونم از پیگیری در مورد رفاهیات تمام معوقات بازنشستگان مخابرات استان تهران و ایران از تشکل‌های کارگری کمال تشکر را دارم.

  3. محمود می گوید

    باید تجمع کنیم تا حق وحقوق از دست رفته رو بگیریم . هرماهه وهرساله قول دروغ میدهند وبا معیشت مردم بازی میکنند تا از مسئولیت نیفتند . وبتوند از سرو کول ما بالاتر بروند

  4. ۳۳ سال خدمت و منتظر می گوید

    سلام پس از بازنشستگی تشویقی چه خبر؟ شما را به خدا ما را از برزخ در آورید …آیا بزودی خبری میشود یا خیر ؟؟

  5. بسم الله القاصم الجب می گوید

    همش وعده سر خرمنه . پس این ده دوازده سال خواب بودین . تا نباشد چوب تر …………………..؟فردا توجیهی براش میارن . لطفا انچه مخا ین انجام بدین تا به نتیجه برسه . عالم بی عمل مانند زنبور بی عسل است . راست تو زبان مسولین شرکت مخابرات نیست . حالا ببینیم ؟

  6. اعتراض می گوید

    دولت و بخش خصوصی در سایه سکوت نمایندگان مجلس متاسفانه کارمندان، کارگران و بازنشستگان را گرفتار کردند.

  7. بینام می گوید

    اگر تجمع شد کوتاه نیایید شب هم شده بیرون می ایستیم آدم کرونآ بگیره بمیره بهتر از این ذلت هست . ما و همکاران از شهرستان حتما می آییم. این دفعه هم دیگه خونه نمیریم

  8. رضا می گوید

    اینا اگه میخواستن پرداخت کنن تا الان پرداخت کرده بودن اینا یه مشت دزد بیشرفن که از کارکرد ما دارن میفرستن برا زن و بچشون خارج

  9. رضا می گوید

    سلام ، تجمع باید برگزار بشه من بعید میدونم از اینها آبی گرم بشه

  10. بازنشسته مخابرات می گوید

    باسلام من ازآذر ماه سال 1366 تا اسفند ماه سال 1395 در یک شرکت کار کرده ام
    بنده کارگر رسمی در یک شرکت کار میکنم هر ماه 240 ساعت کار کردم ولی متاسفانه از مهرماه 1389 تا اسفند ماه 1392 اضافه کاری و شبکاری و تعطیلی کاری بنده نداده است. از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران هم شکایت کردم ولی هیات تشخیص اداره کار به خاطر بهانه مختلف شکایت بنده رد کرده است.
    که بنده ماهیانه 240 ساعت کامل مشغول بکار بوده ام. متاسفانه تائیده آن را این شرکت به برای من یا اداره کار خودداری نموده و حاضر به همکاری نیستند.
    که کلا از تعطیلات رسمی، حتی روز های پنجشنبه و جمعه محروم بودم آیا این شرکت چنینی حق را دارد به جای حق وحقوق 240 ساعت و حقوق 176 ساعت را به بنده پرداخت کند
    درضمن اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران چرا با این تخلف از قانون برخورد نمی کند؟
    بنده قبل از رسیدگی به پرونده اینجانب از سوی هیات تشخیص و حل اختلاف به شعبه 4 هیات تشخیص و شعبه 101 حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوغرب تهران اعلام کردم اداره مربوطه خودم از دادن تایید خودداری می کند هیچ توجه نکردند و شکایت و اعتراض بنده را رد کردند چرا؟
    برخی هیات هات تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و… را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟
    من علیه دادنامه شعبه هیات اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران هم به دیوان عدالت اداری اعتراض کردم ولی متاسفانه رسیدگی قانونی نکرده اند و اعتراض من را رد کرده است.
    هیات تشخیص و هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری متاسفانه هر سه در باره شکایت و اعتراض بنده رسیدگی قانونی نکردند و کوتاهی کردند.

    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  11. مرتضی می گوید

    یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در سال 94 بازنشسته شد مبلغ بیش از 100 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است
    بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون بارها هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا
    مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران به شماره کارمندی 1420070 حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
    شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
    بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مرتضی جان
      پاداش پایان خدمت قانون داره برای خودش
      مقایسه ای نیست
      فرمول داره یک نفر که مالی بلده میتونه کمک کنه

  12. ناشناس می گوید

    حق جذب بازنشستگانیکه از سال 1389 به بعد بازنشسته شده اند فراموش نشود !!!!!!

  13. اعتراض می گوید

    چرا پرداخت سود سهام گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران تاکنون هیچ خبری نیست

  14. کد ملی 1531439901 می گوید

    سود سهام ترجیحی در سال 97 مبلغ 3 میلیون و 100 هزار تومان بودولی متاسفانه سود سهام ترجیحی در سال 98 مبلغ 1 میلیون و 900 هزار تومان بود شرم آور است.تاکنون هزاران بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کس بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است چرا؟
    با شماره کد ملی 1531439901

  15. بازنشسته اخیر می گوید

    دیگه عادت کردیم به تکرار مکررات و اشتباه پشت اشتباه همش حرف و وعده آینده با این حساب عمر نوح لازم داریم تا نتیجه را ببینیم. یک پیشنهاد برای عزیزان شورا دارم بجای اینکه به وعده های مدیران دلخوش کنند از آنها بخواهند قبل از هر وعده و وعیدی حسن نیت و اراده اجرایی خود را با صدور احکام مطالبات کارکنان و بازنشسته ها منطبق با آیین نامه ۸۹/۲۴ نشان بدهند تا حد اقل روزنه امیدی برای کارکنان و بازنشستگان باز شود در غیر اینصورت صدور انواع صورتجلسه و دستخط همچون گذشته نتیجه ای جز سر کار گذاشتن ندارد.

  16. اعتراض می گوید

    کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور برای دریافت رفاهیات خود در مدت 12 سال و 7 ماه سرگردان هستند چرا؟
    خصوصی سازی در ایران تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.
    کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون برای دریافت رفاهیات خود سرگردان هستند چرا؟
    و نمایندگان مجلس هم درخانه ملت تاکنون هیچ اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

  17. نگهبان مرکز تلفن می گوید

    نتیجه بخش خصوصی در کشور و مخابرات هر ماه فبض برق برای یک مرکز تلفن ثابت مخابرات مبلغ 100 الی 150 میلیون تومان است.

    نگهبان مرکز تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران

نظرات بسته شده است.