مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سه تشکل کارگری مخابرات در تهران اعلام تجمع کردند

مخابرات ما- کار انجمن صنفی ، انجمن اسلامی  و کانون های بازنشستگان استان تهران با مدیران این شرکت به سرانجام نرسید و به یک تجمع  منتهی شد.

مخابرات ما-  انجمن صنفی ، انجمن اسلامی، و کانون بازنشستگان مخابرات استان تهران در نامه ای  به فرماندهی پلیس امنیت تهران بزرگ از آنان خواسته است  در رابطه با برقراری نظم و امنیت تجمع بزرگ کارکنان شاغل و بازنشسته مخابراتی در روز 28 تیر ماه در مقابل ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات لازم را فراهم کنند.

این سه گروه در دلایل برگزاری این تجمع در بخشی از نامه  می نویسند:

علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته توسط جهت توافق با مدیران شرکت مخابرات ایران در جهت ارائه حقوق تضییع شده همکاران مخابراتی (شاغل و بازنشسته) متاسفانه هیچگونه همراهی و همکاری از سوی   صاحبان سهام و مدیران شرکت به عمل نیامد … لذا (ما را  ) ناگزیر از برگزاری تجمع کرده است.

در نهایت این سه تشکل کارگری مخابرات در استان تهران، تجمعی را در 28 تیر ماه 1400 در مقابل ستاد اجرائی حضرت امام(ره) به عنوان سهامدار عمده مخابرات اعلام کرده اند.

خبرهای بعدی این تشکلها در رابطه با این تجمع به اطلاع شما خواهد رسید.

 

1308130cookie-checkسه تشکل کارگری مخابرات در تهران اعلام تجمع کردند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مگر حق جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1389 نیامده است ؟ مگر قبلا حق جذب نمیگرفتیم ؟ این حق جذب باید از سال 1388 اجرائی گردد وکسانیکه از سال 1389 به بعد بازنشسته شده اند نیز پرداخت گردد .

  2. رسمی می گوید

    حق گرفتنی است، یا حق.

  3. اعتراض می گوید

    نمایندگان شورای عالی تشکل های کارگری، دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای کارمندان، کارگران و بازنشسته های ندارد و تاکنون هم نداشته است متاسفانه کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات از آبان ماه سال 1388 تاکنون سرگردان معوقات رفاهیات و… خودشان هستند.

    در بورس سود سهام کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور پایمال و ضایع شده است متاسفانه تاکنون هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟

  4. اعتراض می گوید

    1 تیر ماه سال 1400 واریز سود سهام سال 99 مبلغ 15275600 ریال سود سهام همراه اول

    چرا سود سهام همراه اول 2 الی 3 میلیون تومانی کم واریز شده است؟

  5. ناشناس می گوید

    مگر حق جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1389 نیامده است ؟ مگر قبلا حق جذب نمیگرفتیم ؟ این حق جذب باید از سال 1388 اجرائی گردد وکسانیکه از سال 1389 به بعد بازنشسته شده اند نیز پرداخت گردد .

  6. رسمی می گوید

    حتما حتما همه باید بریم لطفا کسی کوتاهی نکنه

نظرات بسته شده است.