پاسخگویی سامانه 2021 به سوالات مخابراتی شهروندان
مخابرات ما -با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا و ابتلای جمع زیادی از شهروندان و همکاران مخابراتی، مخابرات منطقه یزد از مشتریان خود درخواست می کند قبل از مراجعه به مراکز مخابراتی، با واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه یزد به شماره 2021 تماس بگیرند.
مخابرات ما (مالکی)-به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، حاتمی زاده مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود:در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، کارشناسان واحد ارتباط مردمی 2021 با حضور مستمر در محل کار خود، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشند.
وی گفت: همچنین مشترکان مخابرات منطقه یزد می توانند همه روزه در ساعت اداری از ساعت7 الی 13 از طریق تماس با شماره تلفن 2021 ، و در ساعات غیر اداری با ضبط سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه یزد را با کارشناسان پاسخگویی این واحد مطرح نموده و از تردد در شهر و مراجعه به مراکز برای دریافت خدمات مخابراتی خودداری نمایند.
شایان ذکر است، در راستای مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات، شهروندان استان یزد می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های 2000، 2020، 2010، 20117، 118، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه ” مخابرات من “ در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان یزد خودداری نمایند.
گفتنی است سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه 20117 برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه 118 برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه 2020 ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، 2010 پاسخگویی به مشتریان تجاری و 2021 سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان می باشند.
نظرات بسته شده است.