مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- آقایان لطفا کمی جدی باشید! اینجا بجث جان آدم هاست!

مخابرات ما (سردبیر) – بار دیگر سردبیر سلام می کند برای رساندن یک پیام بعد از سلام!

… و اما بعد از سلام! شرایط امروز کرونا در مخابرات کاملا قابل پیش بینی بود! آن روز که فریاد می کردیم اولویت را به سلامتی آدم ها بدهید برای جلوگیری از وقایع امروز بود!

 

امروز هیچ طبقه ساختمانی، اداره ای ، واحد اداری از مخابرات هیج شهری  را پیدا نمی کنید که از کرونا در امان باشد! حداقل چند نمونه در هر واحد داریم که با کل خانواده درگیر شده اند!

می گویند انتقال دلتا فقط 12 ثانیه زمان می خواهد!یک ارتباط 12 ثانیه ای، یک تنفس در فضای آلوده، …. سپس درگیری و انتقال بیماری به منزل!

هیچکسی نمی تواند مخابرات را مسئول شیوع کرونا بداند اما من، سردبیر مخابرات ما، مدیران را مسئول شیوع آن در مخابرات می دانم! بدون تعارف به عدم برنامه ریزی مناسب، تهیه نکردن امکانات مناسب از قبیل دستکش و ماسک در فضای اداری، عدم پارتیشن بندی مناسب بین کارکنان و مراجعان، عدم طراحی امکانات مجازی برای اجرای امورات مردم، و…. همه و همه، من مدیران را مسئول این گرفتاری در مخابرات می دانم.

 

نمی خواهم بگویم فقط مخابرات چنین شده! نمی خواهم بگویم اگر مخابرات جز این رفتار می کرد امروز وضع بهتری داشتیم، هرگز! اما مدیران مخابرات این اتهامات را می توانستند از خود دور کنند!

 

شهرها یک سره قرمز است! قرمز به سمت سیاه! اما مدیران دورکاری را حذف می کنند!

شهرها قرمز تیره است اما مدیران همه را بر سر کار حاضر می کنند در حالیکه از نصب یک دستگاه حضور و غیاب تصویری عاجزند!

 

مخابرات به عنوان پیشتاز ارتباطات حرفه ای، وقتی نتواند اموراتش را از راه دور انجام دهد، بدون تعارف برود بمیرد!

آیا برای نجات کارها، باید آدم ها را فدا کرد؟

 

من واقعا عصبانی هستم! دوستانم در این سیستم کرونا گرفته اند! همکارانم مبتلا شده اند! خانواده هایشان همه درگیر شده اند! و من همه اینها را از مدیریت ضعیف کشور و مخابرات می دانم!

خودم هر روز در معرض خطرم! جلسات پی در پی ، به اجبار کار، دبیری جلساتی سخت و سنگین، بدون استفاده از دورکاری! هیچکس مرا از دورکاری منع نکرده است اما خودم وظیفه خود میدانم افراد اداره خودم را تا حد امکان مستقیم مدیریت کنم تا کمتر در خطر باشند!

یک مدیر باید در خط مقدم حرف و اثرش باشد! باید خودش نشانه کلامش باشد! نه اینکه در پس سمت و عنوانش پنهان شود!

 

به من حق بدهید که عصبانی باشم!با یک عمل ساده و کوچک می توانستیم از امروز به سلامت عبور کنیم: واکسن! واکسن! واکسن!

مخابراتی ها با خانواده 500 هزار نفر می شوند.با پیمانکاران بیش از اینها هستند! آیا مخابرات نمی توانست مانند یک پیمانکار بخش خصوصی تعدادی واکسن وارد کند برای کارکنانش؟

نگویید نمی گذارند! نگویید! من یک خبرنگارم و می دانم این حرفها فقط برای مردم ما زده می شود!

 

ساده تر از این هم می شد کار کرد!

با وزارت بهداشت و یا مراکز بهداشت استانها هماهنگ می کردید تا واکسن بزنند به کارکنان مخابرات!

مگر نمی گویید که مخابرات جزو مشاغل گروه اول است و نباید تعطیل شود؟ فقط رمان کار، در گروه اول هستیم؟ صدا و سیما چقدر در خطر است؟ گوینده او در استودیو در خطر است یا کارگر ما در شبکه؟ حتی مخابرات استان مازندران توانسته است با همکاری بهداشت، به کارکنان مخابرات واکسن بزند اما شما نتوانستید!

 

آقایان! گمان نکنید که دیر شده! هفته بعدی وضع بدتر ازامروز است!

دو هفته بعد بمراتب بدتر از امروز است!

پس هر چه می خواهید بکنید پیش از آنکه از هر مخابراتی یک سنگ به یادگار بماند!

دیگر خود دانید!

بخدا مرا هم خسته کرده اید!

 

1312480cookie-checkسردبیر سلام می کند- آقایان لطفا کمی جدی باشید! اینجا بجث جان آدم هاست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. رنجبر از خراسان می گوید

    سلام سردبیرجان ماکارکنان شیفتی در مرداد ماه یک شیفت دورکاری داشتیم وامروز هم اقایان مسسْول پیام داده اند که واسه شهریور دوروز دورکاری مشخص کنید تا مد نظر قرار بگیرد تازه اگر نیاز باشد تماس میگیرند که تشریف بیاورید اداره که خرابی داریم !!!!!!!!! این هم دور کاری شهرمشهد که وضعیتش از سیاه سیاه تر شده ونعداد فوتی هایش در روز از صد نفر هم گذشته است !!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید به شکلی همکاران رو آن تایم کرد.یعنی یه نفر توی منزل همه امور رو سامان بده و روزی یک ساعت برای کارهای اجرائی بیاد اداره (اگر لازم شد)
      الان دیگه از راه دور میتونن وصل بشن به سیستم های سوئیچ و کارها رو انجام بدن

  2. مصطفی می گوید

    درود به شرفت سردبیر عزیز و دلسوز وتشکر دوباره از مدیر محترم منطقه مازندران جناب اقای مهندس علی اصعرپور اگه خانواده هارو هم واکسینه میکردن که دیگه نورعلی نور میشد

  3. نیکوکاری می گوید

    سلام از مدیرعامل مازندران بابت واکسیناسون در دی این استان بینهایت سپاسگزاریم.

  4. کارگزار می گوید

    خسته نباشید سردبیر واقعا گل گفتی حرف دل مارو راجع به واکسن زدی.پدر بنده اداره پست شاغلن از سه ماه قبل اداره پیگیر واکسنشون بوده و الان هم تزریق کردن خداروشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید یه حرکتی بکنن دیگه
      نامه نوشتن و تلفن زدن که خرجی نداره

  5. کارمند اصفهان می گوید

    در اصفهان از روی فهم و درک بالای مدیران، دستگاههای ساعت زن با بروز کرونای دلتا بصورت انگشت زن شده است و کارتها حذف شده تا اگر یک نفر ناقل بود بتواند براحتی به بقیه هم منتقل کند!!!
    یک چنین مدیران با کفایتی داریم !!!!
    از طرفی دورکاری در مراکز تعریف نشده و صرفا حضرات در ستاد قائل به دورکاری هستند با اینکه اکثرا مراکز و مامورین اصلاحات و سیمبان و شبکه با مردم درگیر هستند!!!!!
    واقعا مانده ام چطور اینقدر فهم و شعور را خداوند در مدیران اصفهان جا داده است!!!!!

  6. همکار می گوید

    واکسن پیکش. در مخابرات کرمان مدیر قسمت ما میگه دورکاری هفتاد درصدی یعنی یک روز در هفته دورکاری کنید ! یک روز هم برای خالی نبودن عریضه هست. کسی به فکر جان همکاران نیست. معاونت شبکه هم جلسات سه ساعته برگزار میکنه با بدترین شرایط . خدا به دادمون برسه واقعا

    1. ناشناس می گوید

      آموزش مبحث “درصد” پیشنهاد میشه، فکر کنم دوره دبستان بود!

نظرات بسته شده است.