شما نوشته اید – مامور رفع خرابی در شبکه هستم
رسول
با سلام خدمت سر دبیر عزیز اینجانب در مرکزی مشغول به کار می باشم که سرقتی بسیار بالایی دارد اعم از کافو و پست و کابل هوایی روزانه بالای صد مورد سرقتی میباشد و تنها با دو مامور سیم کش باید رفع خرابی شود که در بهترین حالت روزانه ۳۰ مورد رفع می شود و در حالیکه خرابی های مرکز و رفع سرقتی ها مدت ۴ و ۵ ماه انباشته شده و موجب اعتراض ارباب رجوع ها شده است یعنی هر روز ۵۰ و ۶۰ نفر مشترک ناراضی و اعصبانی که به حق هستند و ۸۰ درصد اونها اینترنت دارند مراجعه میکنند و ما روزانه باید بدلیل کمبود شدید نیروی رفع خرابی با با مردم سرو کله بزنیم فحش بشنیم و حتی درگیر بشویم و بعضا تهدید به مرگ می شویم سردبیر محترم حالا اگر اتفاقی برای ما پیش بیاد کی جواب ما و خانواده ما رو میده آقایون مسول نه امکانات میدن و نیرو اضافه میکنن و در آرامش مطلق میگن جواب مردمو بدین…و سوال دیگر من اینه اینجانب رو از امور مشترکین به عنوان معاون مرکز انتخاب کردن و در این واحد مشغول بکار هستم بدون هیچ حکمی و حتی اضافه کاری هر وقت سوال میکنم میگن ما حکم نمیزنیم و این باعث میشه از مزایای طرح کارشناسی نتونم استفاده کنم این انصافه ….
یک چیزی رو مدیران مخابرات باید در متوجه باشند:
رفع خرابی یک کار اضافی نیست! رفع خرابی برای حفظ درآمد شرکت است. وقتی تلفن مشترک چند روز قطع میشه سوئیچ میکنه رو موبایل. وقتی اینترنتش قطع میشه میره رو LTE و مشتری از دست میره. درآمد مصرف اون چند روزش میره.
رفع خرابی باید سریع انجام بشه. قطعی بیشتر از چند روز یعنی خداحافظی مشتری با مخابرات.
عالی