مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آغاز عملیات صدور احکام کارشناسی در شرکت خدمات اول

مخابرات ما – خدمات اول صدور احکام کارشناسی را آغاز کرده است.خوزستان تمام شده برای بقیه در جریان است.

مخابرات ما- شرکت خدمات اول مخابرات، صدور احکام کارشناسی را با استان خوزستان آغاز کرده است. این طرح، در طی ماه جاری  برای خوزستان انجام و از تیر ماه معوقاتش نیز محاسبه شد. برای سایر استانها هم منتظر تکمیل اطلاعات از سوی مدیران استانی هستند.

این لیست با هماهنگی مدیران استانی از مدیر منطقه گرفته تا مدیر منابع انسانی و تا مدیران شهرستانها تهیه و سپس برای بررسی نهایی در اختیار خدمات اول قرار می گیرد تا بر اساس قول مخابرات ایران و خدمات اول، برای آنان احکام اداری  از یکم تیر ماه صادر و معوقات  اجرای طرح نیز محاسبه و پرداخت گردد. درست همانند ضریب ریالی که اعمال و از یکم تیر ماه به کارکنان پرداخت شد.

 

به دلیل لزوم محاسبه طرح کارشناسی، حقوق شهریور ماه برای کارکنان خدمات اول بصورت علی الحساب محاسبه شده است (بجز خوزستان). اما به محض دریافت اطلاعات از استانها،  در حقوق قطعی همین ماه -شهریور ماه – مجددا محاسبه و مطالبات در حقوق ماه بعد پرداخت می شود.

امیدواریم توضیحات ما کامل باشد.

 

1319060cookie-checkآغاز عملیات صدور احکام کارشناسی در شرکت خدمات اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. اسماعیل می گوید

    اقای سردبیر اینجا اذر بایجان غربی نه تنها خبری از حکم نیست بلکه هنوز در قرداد جدیدی که اوردن مقداری از پایه حقوق کم کردن نمیدونم شما این خبر را با چه استنادی درج کردید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آقا اسماعیل
      اگر برای شما اجرا بشه حکمش میاد و شنا باید امضا کنین تخویل برین.
      پس برای شما اجرا نشده
      در همین خبر هم گفتیم با خوزستان شروع کردن

  2. علی رضا می گوید

    حالا چقدر اضافه میشه که اینقدر سرش دعواست

نظرات بسته شده است.