مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- مخابرات منطقه تهران 50 درصد از معوقات شاغلین را پرداخت می کند

شنیده ها- مخابرات منطقه تهران 50 درصد از معوقات شاغلین را پرداخت می کند. این شنیده در انتظار تایید یا رد است.

مخابرات ما- نزدیک به دو ماه گذشته یک شایعه دهان به دهان می گشت. “مخابرات تهران 50 درصد از معوقات شاغلین را پرداخت می کند.” این خبر همزمان با پرداخت بخشی از درآمدهای منطقه تهران به این استان و مجوز تصمیم مستقل به آنان بود.

البته خبر مذاکرات انجمن صنفی  استان تهران با مدیران مخابرات ایران نیز این شنیده را تقویت کرد.اما از آنجا که هنوز نقدینگی وجود نداشت به این خبر حساس نشدیم. حالا بار دیگر این شایعه قوت گرفته است.به نظر می رسد خبر پرداخت 50 درصد از معوقات کارکنان مخابرات شاغل در منطقه تهران بیشتر از گذشته به گوش می رسد.

دلایل تصمیم گیرانی ستادی برای چنین تصمیمی سه چیز است. فروش حدود 700 تا 800 میلیارد تومان املاک مخابرات، درآمدزا بودن استان تهران نسبت به بقیه استانها، نیاز به سکوت پایتخت نشینان مخابراتی.

گاهی سیاست های امتحان شده قدیمی از جمله تفرقه و حکومت دیگر جواب نمی دهد! اخبار پیرامونی نشان می دهد به محض انجام این خبر، چه پرداخت 50 درصد از معوقات  فقط به تهرانی ها ، یا پرداخت 50 درصد از معوقات فقط به غیرتهرانی ها، فردایش یک تجمع خواهد بود در مقابل ستاد.تجمعی شامل تمامی شاغلین و بازنشستگان که از تصمیمات یک ساله اخیر بشدت عصبانی هستند.البته باید به آنان اضافه کرد گروه های مختلفی که به دنبال فرصتی برای طرح مشکلات خود می گردند.بطور مثال نیروهای شرکتی که مظلوم ترین قشر این جامعه هستند.

مدیرانی که از خارج مخابرات آمده اند، با تئوری های ذهنی پیشین مدیریتی خود و  بدون توجه به بافت های درون مخابرات تصمیماتی می گیرند که مخابرات را تا مرز فاجعه جلو برده است. اما مدیرانی که با وجود حضور در ستاد اجرائی و وزارت ارتباطات، پیش از این مستقیما در تصمیم گیری ها موثر بوده اند و تصویب این معوقات بدون کمک آنان میسر نمی شد باید بدانند از نظر کارکنان هنوز هم آنان موثر و مسئولند.

در این باره بیش از این باید نوشت اما تا همین اندازه مخابرات ما و سیاست هایش اجازه انتشار داده است و معتقد است با همیان اندازه هم  تصمیمات غلط اصلاح خواهد شد.ما هم به این دیدگاه احترام می گذاریم. اما در انتظار رسیدن کامنتها و دیدگاه های شما هستیم که بس موثر و تعیین کننده است.

 

1319320cookie-checkشنیده ها- مخابرات منطقه تهران 50 درصد از معوقات شاغلین را پرداخت می کند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. صاعقه خشن می گوید

    تجمع همراه با خشونت فقط.نترسید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میخوای به نتیجه هم برسی یا نه؟
      از اونی که باهاش دعوا کردی و خشونت به خرج دادی لابد انتظار داری مشکلتو حل کنه دیگه!

  2. یاحقی می گوید

    سلام جناب آقای سردبیر عزیز آقا این وام ۶درصد بازنشسته های ۹۹ چه موقع قراره بدهند.ممنون

  3. بازنشسته اخیر می گوید

    این آقای سلطانی بلد نیست یه حرف راست بزنه؟مگه این آقا وعده پرداخت معوقات و مطالبات بازنشستگان را حد اکثر تا پایان شهریور نداده بود.مگه قرار نبود مناطق با فروش املاک و وصول لاوصولی ها منابع این مطالبات را فراهم کنند.واقعآ این آقا با این هیبت خجالت نمیکشه با روح و روان کارکنان و بازنشستگان اینطور بازی میکنه؟خجالت نمیکشه شرم نمیکنه اینجور باشعور آدما بازی میکنه؟حیف که مخابرات با زحمت همکاران و از شیره جانشان سفره چربی برای این آقا پهن کرده.کوفتشان بسه.

  4. صاعقه قاتل می گوید

    باسلام
    این آقای محمودزاده باید بداند ما مخابراتی ها درخصوص شغلمون و مدیریت آن از ایشان بهتریم و تصور نکند ما به مشورت و نظرات او محتاجیم مخابرات پر از متخصص هست و قطعا به وی نیاز نداریم بلکه او باید بداند که ما می دانیم با پارتی و روابط آمده و نیازی به ایشان در مخابرات نیس به زور آمده و بهتر است به دانشگاهش کمک کند. نیازی به تصمیمات مخربش نداریم ولمون کند برود به تیمش یه جای دیگه حتی اگه یه ریال از مخابرات بگیرد حرام حرام حرام است اگه نمی گیره باید در برابر تصمیمات مضر و پیش پا افتاده اش جوابگو باشه او و دار و دسته اش باید خجالت بکشن باید بداند ما هم در جاهای دیگه و کوچک تر می تونیم دخالت و تخریب کنیم ولی الله راضی نیست.
    والسلام علی من اتبع الهدی

  5. بازنشسته مخابرات می گوید

    مخابرات ایران لطفا بعد از 12 سال مطالبات بازنشستگان راپرداخت کنید !!!!!!!!!!

  6. بازنشسته مخابرات می گوید

    جناب آقای مهندس سلطانی به اصطلاح مدیر عامل شرکت مخابرات ایران متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  7. همکار رسمی می گوید

    اگر اینطوری باشه که مخابرات های مناطق محرومی مثل سیستان و کردستان و خراسان جنوبی و چهار محال و کهگلویه و بویر احمد ووو که درامدی ندارند و خودشون هم مقصر نیستن بلکه شرکت مقصره چون توسعه ای ندادن هیچ پولشون رو نخواهند گرفت….این دیگه چه مدیریتیه اقای سلطانی …اقای محمود زاده مواظب اخر عاقبتت باشه حق الناس خیلی مساله مهمیه….شک نکنید زندگیتون بهم میریزه

  8. همکار رسمی می گوید

    سلام ببخشید یعنی بی وجود هستیم اگر تهران پرداخت کرد و بقیه ما تجمع نکنیم …مرگ یه بار شیون یه بار

  9. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام
    جناب سردبیر تا جایی که یادمان هست در طی دو سال پو مرتبه محل و مبلغ این معوقات اعلام شد که آخرینش ۱۸۰۰ میلیارد تومان از سود را تقسیم نکردند پس چرا ندادند؟ اصلا هم به روی نا مبارک نمی آورند که آن مبلغی که کسر کردیم و به شما ندادیم پس کجا رفت؟ و غیر از آن این همه مزایده های املاک استان ها چی می‌شود؟ اصلا همه به کنار این تفرقه بیانداز و حکومت کن را چرا مد می کنند؟ فکر می کنند اگر تهران نباشد سایر استانها هیچ کاری نمی توانند بکنند که فکری بس اشتباه هست. اصلأ این همه در آمدی که به کمک کرونا نصیب این شرکت شد تمام استان‌ها را پوشش می داد اصلأ نیازی به فروش املاک و کسر از سود نبود . البته وقتی که هر شب ساعت ۲۴ حساب استانها خالی میشه باید تا آخر قصه را خوانده باشیم!

  10. رساگو می گوید

    سلام سردبیر عزیز دریک خبری نوشتم فقط یکماه به تهران پول دادند وچون زودحقوقهای رسمی وبازنشسته و…پرداخت شد ،دیگر ستاد پولی واریز نمیکند اما جنابعالی فرمودید مستندات دارید که هرماه پول به تهران میدهند،لیکن دیدید که این ماه پول ندادندوخودشان حقوق تهران راواریز کردند حال چطور امکان دارد بدون پول تهران بخواهد کاری کند که مالی درجریان نیست.
    علی ایحال درتهران هیچ خبری نیست

  11. فنی می گوید

    مگر قرار نبود همین ماه مال همه رو بدن چی شد پس واقعا این حد از دروغگویی مسولان مخابرات شرم اوره البته ما هم مقصریم مثل دوستان ایثارگر شرکتی یک تجمع برگزار نکردیم چون میترسم

نظرات بسته شده است.