مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازگفت لایو سردبیری- شرکتی ها، فقط با قرارداد، با هر طنابی از کوه بالا می روید جا پایتان را محکم کنید

مخابرات ما- در لایو سردبیر مخابرات ما در چهارشنبه شب، مسائل بسیار مهمی مطرح شد.از آنجا که طبق پیش گفت سردبیری، لایو ضبط نشد، بسیاری از شما خواسته اید بخش های مهم لایو را بازنویسی کنیم.این اولین مورد است در مورد دوستان شرکتی.

مخابرات ما (مخبر دبیر بخش شرکتی ها) – در لایو سردبیر مخابرات ما در چهارشنبه شب، مسائل بسیار مهمی مطرح شد.از آنجا که طبق پیشگفت سردبیری، لایو ضبط نشد، بسیاری از شما خواسته اید بخش های مهم لایو را بازنویسی کنیم. سردبیر با این هم موافق نبود. میخواهد همه اگر به اطلاعات نیاز دارند لایو را زنده ببینند اما چون برنامه اول بوده است مجوز بازنویسی برخی مطالب را گرفتیم.به شرطی که نویسندگان شرکتی مطالب خود را بازنویسی کنند و نویسندگان رسمی مطالب خود را.

من به عنوان نیروی شرکتی مسئولیت این امر را برای خودمان پذیرفتم و مطالبی را نیز در مشورت مجدد با سردبیر به آن اضافه کردم.

 

آنچه از سوی مهندس آرشیان سردبیر و مدیر مسئول مخابرات ما در این لایو مطرح و به آن دقت شد وضعیت فعلی نیروهای شرکتی بود.آنجا که نیروهای خوزستانی بارها نوشتند و از او خواستند که “به داد 100 نفر نیروی شرکتی در خوزستان برسید.یک هقته است به ما اجازه ورود نمی دهند.”

 

سردبیر ضمن اینکه قول اکید داد از صبح شنبه پیگیر مشکلات آنان خواهد شد در این باره گفت :

“من به شرح موضوع اشاره می کنم تا شما بدانید از همه این ماجرا خبر دارم و مطالب شما را به دقت دنبال می کنم! تعداد 100 نفر از نیروهای شرکتی خدمات اول، دو ماه است بدون قرارداد به کار خود ادامه داده اند و هر نوع توصیه برای عقد قرارداد را نپذیرفته اند.حتی گروهی قرارداد کارشناسی را نیز امضا نکرده اند.شرکت خدمات اول معتقد است دو ماه زمان کافی برای فکر کردن به آنان داده است.اگر این بار قرارداد امضا نشود به هیچکس اجازه ورود نمی دهد.  این تصمیم شخصی و فردی نیست. سیستم کار و نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران و خدمات اول و حتی بعدها شسکام به این نتیجه رسیده است که به هر شکل و حالتی ،هیچکسی را بدون امضای قرارداد به محیط کار راه ندهد! دلیلشان این است که  اگر حتی یک نفر بدون قرارداد در محل کار آسیب ببیند همه دارائی شرکت نیز برای جبران کافی نخواهد بود . ….”

 

سردبیر سپس اشاره کرد که این مورد فقط برای خوزستان نیست بلکه بقیه استانها نیز مشمول این برنامه هستند. او سپس اینگونه ادامه داد که با هر حقوق دانی مشورت کرده اید باید بدانید که اینجا نقطه ایجاد بحران است، در بحران شما هر کاری از دستتان بر بیاید انجام می دهید کما اینکه کرده اید اما در نقطه مقابل باید بپذیرید که حریف شما هم به گفته مشاوران خودش عمل خواهد کرد.

 

گروهی از دوستان در  این اندیشه هستند که شرکت خدمات اول نمی تواند همه این نیروها را به سر کار راه ندهد! امابه نظرم باید پاراگراف قبلی را یک بار دیگر بخوانید. ……

 

سردبیر گفت:” من هیچ توصیه ای به کسی ندارم!  در این مدت گره کوری به مشکل افتاده است که هیچکسی دوست ندارد در میانه تعادل بایستد. حضور غیر مخابراتی ها کار را در همه جا برای منطق مخابراتی بسیار مشکل کرده است. ”

 

به نظر می رسد منظور سردبیر وکلا و مشاوران هر دو طرف است که تیشه شان به ریشه مخابرات گیر کرده است.هر دو می خواهند تا ته خط بروند.از دست سردبیرها چه کاری برمی آید؟!

نویسنده به عنوان نیروی شرکتی آماده انتشار نظرات شماست تا در معرض نگاه همگان قرار دهد.

 

 

 

 

 

1320200cookie-checkبازگفت لایو سردبیری- شرکتی ها، فقط با قرارداد، با هر طنابی از کوه بالا می روید جا پایتان را محکم کنید

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.