تاکید بر رویکرد مشتری مداری در فروش محصولات مخابراتی
مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه گلستان در دیدار با کارکنان مدیریت تجاری بر رویکرد مشتری مداری در فروش محصولاات مخابراتی تاکید کرد.
مخابرات ما (مالکی)-به رکنا از گلستان ، غلامعلی شهمرادی با اشاره به اهمیت وظایف مدیریت تجاری و نقش آن در پیشرفت و توسعه مخابرات گفت : بخشهای بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش با رویکرد مشتری مداری و تامین درخواستهای مشتریان ، نسبت به ارائه خدمات و سرویسها فعالیت داشته باشند.
وی پشتیبانی مناسب و خدمات مطلوب پس از فروش را در رضایت مندی مشتریان بسیار موثر دانست و افزود: راهکارهای ارائه خدمات به موقع پس از فروش باید بیش از پیش مد نظر بوده و در اجرای آن کم کاری صورت نگیرد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف و خداقوت گویی به همکاران ، از نزدیک با کارکنان گفتگو و گفت : بهره مندی از نظرات کارشناسی در پیشبرد مخابرات تاثیرگذار بوده و حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.
سلام به مدیر محترم منطقه و مدیران بالادستی ایشان بفرماید اصلی ترین مشتریان شما کارکنان (مشتریان داخلی )هستند .پس اگر فروش بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بیرونی هستید اول کارکنان خود را دریابید.راست گویید ، مطالبات را بپردازید.در انتصابات دقت کنید و بفکر روز جزا باشید….حاسبوا قبل ان تحاسبوا