مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مادران شاغل باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال

مخابرات ما – با صدور مجوز دورکاری  برای مادران شاغل باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال انتظار می رود مخابرات نیز به سرعت اقدام کند.

مخابرات ما- (سایت دولت) – با پیگیری‌های معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نامه ریاست سازمان اداری استخدامی مبنی بر مجوز استفاده از دورکاری صادر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ با عبور کشور از پیک پنجم کرونا و لغو بخشنامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات در شرایط سه گانه هشدار ناشی از همه گیری بیماری کرونا و با توجه به عدم بازگشایی مهدهای کودک در سراسر کشور، این معاونت با درخواست ها و تماس های مکرر مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال روبرو شد که برای حضور در محل کار با مشکل مواجه شدند.

لذا با پیگیری های مکرر خانم دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و طرح موضوع در سه جلسه پیاپی هیات دولت، نامه ریاست سازمان اداری استخدامی مبنی بر مجوز استفاده از دورکاری به شماره ۴۲۵۷۳ مورخ ۱۲/۰۸/۱۴۰۰ صادر شد.

در این نامه تصزیح شده است که: در ارتباط با اولویت دورکاری کارکنان خانم شاغل دارای فرزند خردسال، تبصره ذیل ماده ۴ آیین نامه دورکاری شماره  ۷۶۴۸۱/۴۴۷۲۶ مورخ ۷/۴/۱۳۸۹ با این مضمون که “در صورت وجود چند کارمند واجد شرایط متقاضی دورکاری، مادران باردار یا دارای فرزند کمتر از شش سال و معلولین عزیز از اولویت برخوردار خواهند بود” مبنای عمل قرار گیرد.

1327540cookie-checkمادران شاغل باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. کارمند بانو می گوید

    سلام این طرح برای مادران داری بچه زیر شش سال و شیرخوار علاوه بر دستور خانم دکتر خزعلی از طرف وزارت کشورم به استانداری و بتبع آن به مخابرات استان ها هم ابلاغ شده است ولی با اینکه مخابرات ایران به استان ها گفته است حسب نظر استانداری ها در خصوص دورکاری اقدام کنید متاسفانه در استان ما اجرایی نشده است و تقریبا ده بانو هستیم که با توجه به تعطیلی مهدکودک ها دچار مشکلات فراوان شده ایم.

  2. malekinastaran@gmail.com می گوید

    با سلام جناب یردبیر نتیجه پیگیری این مورد چی شد
    خبری ندارید در این ضمینه
    از هر کس می پرسیم می گه مربوط به مخابرات نمیشه و شامل شما نمیشه
    دورکاری مودن به لطف دوستان لغو شده

  3. ناشناس می گوید

    سلام خدمت شما
    خواهشمنديم در اين شرايط اين ابلاغيه رياست جمهوري را مخابرات اجرا كنند تو اين مدت ما اكثر روزها رو مرخصي گرفتيم چون واقعا ناچاريم و مخابرات اين مدت خيلي با تمام پرسنل براي اجراي دوركاري همكاري كردند و الان تعداد بانوان داراي زير شش سال محدود است و همگي واقعا نياز به اجراي اين طرح ،خواهش مي كنيم كه مثل ماه هاي گذشته همچنان دوركاري براي ما لحاظ شود
    باتشكر

  4. مادر بچه زیر6سال می گوید

    واقعا دیگه مدیران مخابرات شورش رو درآوردن،همه میدونن که مادرا مشکل دارن خوب وقتی که نامه زده میشه وهمه هم واقف به موضوع هستند چرا همش دنبال بهانه برای عملی نشدن آخه…
    نامه شفاف به استانها بزنین تا تواستان اجرابشه،ممنونم

  5. مادر می گوید

    با سلام.من بچه 4 ساله دارم و بخاطر تعطیلی مهد کودک هر روز یا با خودم میارمش یا با پدرش میره اداره.ظلم از این شفاف تر اخه!!!!
    اگه اعلام نکنن نمیدونم چقد میتونم مرخصی بگیرم.

  6. همکار می گوید

    باسلام،
    مدیران منابع انسانی مخابرات نباید سلیقه ای عمل کنند ، قبلا میگفتند بخشنامه قدیمیه باید مجدد ابلاغ بشه الان دیگه چه بهونه ای دارن؟
    تراخدارسیدگی کنید من فرزند ۴ ساله ام رو با وجود تعطیلی مهدها چیکار باید بکنم؟؟

  7. ناشناس می گوید

    باسلام و احترام،
    من از منابع انسانی مخابرات ایران سراغ گرفتم و به من گفتند که مخابرات مخیر است که این ابلاغ را اجرا نکنه ،چون مدیرعامل مخالف است.
    لطفا رسیدگی کنید،مگه وقتی دستوری از دولت ابلاغ میشود کلیه سازمانهای دولتی و حتی نیمه خصوصی نباید اجرا کنند. بهر حال ما زیر مجموعه وزارت ارتباطات هستیم و نمیشه تا این حد سلیقه ای عمل کرد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منابع انسانی تا بحال بخشنامه ها رو بویژه بخسنامه های حوزه سلامت رو انجام دادن
      به من هم گفتن بخشنامه اش بیاد انجام میدن
      اما میخوام یه چیزی بهتون بگم ……….. لطفا کسی اینجا رو نخونه محرمانه فقط برای ایشون می نویسم
      ….
      ای بابا نخونین دیگه…
      …..
      من متن بخشنامه رو دیدم خیلی مبهم نوشته . یه جوری است که انگاراگر دیدین وضعیت قرمزه دورکاری اجرا کنین اگر اجرا کردین اولویت با ایناست
      ننوشته اینا رو بفرستین دورکاری
      … متوجهین!
      توی سایت هم گذاشتم اون عکس نامه رو بخونین

  8. خدمات اولی می گوید

    سلام، سردبیر لطفا لطفا پیگیری فرمایید مخابرات زودتر نامش رو بزنه، خیلی درگیر هستیم به خدااا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امشب رسوندیم به اهلش / اصل مستندات رو فرستادم
      ایشون خوندن
      باید ببینیم چی میشه

      1. ناشناس می گوید

        با سلام جناب سردبیر نتیجه پیگیری این مورد چی شد ؟ خبری ندارید در این مورد
        من باردارم ولی دورکاریمون لغو شد به لطف دوستان

  9. پانیذ می گوید

    ترخدا پس بچه من که کلاس دوم هست و هنوز مدرسه ها آنلاینه آخه بچه های ما چطور آموزش ببینن آخه این چه وضعشه بچه هامون تو خونه تنها

  10. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر خوش خبر باشید انشالله واقعا مخابرات هم عمل کنه ومناطق هم اجرا کنند البته اگه سلیقه ای تو مناطق عمل نکننن ودست مدیران مناطق نذارند یه خبر خوب هم برای طرح کارشناسی بدین که کدوم مناطق این ماه بهشون پرداخت میشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دیگه با یک خبر خوب هم راضی نمیشین ها!
      دو تا خبر میخواهید!
      اونم نوعش رو مشخص کردین
      خدایا ! نمیخوای به داد من برسی؟

نظرات بسته شده است.