مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ما – ما هم می خواهیم در خبرهای مدیریتی تعرفه همراهی کنیم اما …

مخابرات ما- وقتی شرکت مخابرات ایران برای تغییر تعرفه نیاز به کار رسانه ای دارد ما هم میخواهیم کمک کنیم اما خبرهای مخابرات ایران به شکل خاصی تنظیم شده است.

مخابرات ما (سردبیر) – افزایش یا همان تغییر نعرفه برای مخابرات و مخابراتی ها شبیه یک جنگ است که همه ما به سهم خود باید در این جنگ شرکت و به آن  کمک کنیم.مخابرات ما نیز چنین وظیفه ای برای خود قائل است.

اما خبرهایی که از سوی مخابرات ایران در سایتش درج می شود کاملا مدیریتی و فاقد جذابیتی برای خواننده است.هیچ اشکالی به تنظیم کننده خبر وارد نیست کلا ساختار خبری سایت چنین است. بیشتر به نظر می رسد نوعی تبلیغ مدیریتی است تا تنظیم خبری برای رسیدن به یک هدف!

دقت بفرمایید! اصلا اشکال نویسندگی به خبر نمی گیرم! خود را در این حد و اندازه نمی دانم.چون دوستان روابط عمومی در این امر از من کاملا حرفه ای تر هستند اما می توانم برای سایت خود تصمیم بگیرم که چه کنم!در یک روز چند خبر از قول مدیران مخابرات، زیبنده هیچ سایتی نیست چه برسد به مخابرات ما که بهای بیشتری به خبرهای کارکنان می دهد!

لذا پیشنهاد می کنیم :

  • 1- اطلاعات خام کافی در مورد مطلب در اختیار ما قرار گیرد تا خود اقدام به تنظیم خبر با ایده آل های خود کنیم.
  • 2-خبرها به سمت مطالب تحلیلی برود.بطوری که مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره هر بار به موضوعی مالی اشاره کند.یک بار به هزینه های کارکنان، یک بار به قیمت تمام شده تلفن ثابت، یا  به قیمت تمام شده ای دی اس ال و بقیه محصولات اشاره کند و یک بار هم به سهامدارانی که پولشان را به مخابرات سپرده اند و در انتظار سود هستند!
  • 3- به فراخور کسانی که مدیر به دیدنشان می رود یا به دیدار مدیر می آیند قطعا به تعرفه اشاره شود.مثلا وقتی بازنشستگان به دیدار ایشان می روند به مشکلات تعرفه و کمبود نقدینگی اشاره کنند و …!این امر برای بازنشستگان اهمیتی ندارد ولی از نظر خبری خوراک کافی به نویسنده می دهد!

 

از این دست نکته ها بسیار است که چون دوستان روابط عمومی به بیش از این هم خود واقف هستند دیگر ادامه نمی دهم.بهترین کار این است که دست نویسندگان روابط عمومی را باز بگذارند آنان خود بخوبی میدانند چه کنند تا هم سوژه نخ نما نشود هم ارزش بیان داشته باشد.

 

1327710cookie-checkمخابرات ما – ما هم می خواهیم در خبرهای مدیریتی تعرفه همراهی کنیم اما …

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمود می گوید

    با عرض سلام و وقت به خیر به سردبیر گرامی و همکاران شاغل و باز نشسته جهت اطلاع عرض میکنم یک زمانی نه چندان دور درامد مخابرات فقط مکالمه تلفن بود و غیر هزینه مکالمه هیچ گونه درامدی نداشت یعنی قبل از خصوصی شدن مخابرات بهترین توسعه بهترین حقوق و پاداش و حقوقها حد اکثر 25 هر ماه پرداخت میشد درست به محض اینکه خصوصی شد درامد تلفن ثابت از طریق سرویس اینترنت چند برابر شد ولی توسعه صفر شد بیش از سه 3 گروه از هر نفر کم شد هر روز کمبود نقدینگی و بد بختی نداریم نداریم و ننه من غریبم شروع شد به نظر من درامد خوب است پول فراوان هست هم اکنون با این پولها در بورس مشغول نوسانگیری هستند و خودشان قیمت سهام را پایین و بالا میبرند و از این طریق هر روز ملیارها تومان درامد برای خودشان درست کرده اند و طلب شاغلین و بازنشستگان هم تا تجمع سراسری و کشوری صورت نگیرد پرداخت نمیکنند چون با نوسان گیری با این مطالبات هر روز میلیاردها درامد کسب میکنند و انقدر بیرحمند که یک ذره به فکر ضرر و زیان سهام داران حقیقی نیستند ایا تا به حال فکر کرده اید چرا مصوبه پرداخت امضا میکنند ولی پرداخت نمیکنند علت همین است که خدمت شما عرض کردم هرچه سریعتر به فکر تجمع کشوری باشید تا خیلی سریع به حق و حقوق خودمان برسیم

  2. ناشناس می گوید

    چرا ما باید در جنگ شما ها شرکت کنیم…
    برای سهم زیادی که از مخابرات برداشتیم برای حقی که از ما گرفته شده برای 20 سال شرکتی کار کردن برای نگاه از بالا به پایین کارمندان رسمی آقای سر دبیر برای کدوم مورد شماها(کارمندان) بله باید نگران باشید ولی ما نه چون کمتر از در یافتی ما در قانون کار نداریم
    آقای سردبیر تا قبل این به شما به عنوان یک بی طرف نگاه میکردم اما جدیدا با دیدن و پیگری کردن بیشتر شما رو به عنوان یه خبر گزار و سیاست گذار مخابرات بیشتر میشناسم

  3. ناشناس می گوید

    بهترین راه اعتراضات برای شاعلین رسمی وبازنشستگان جهت احقاق حقوق 12 ساله (از زمان خصوصی سازی تا کنون ) تجمع در ستاد اجرائی فرمان امام (ره)در تهران میباشد وگرنه هیچ راهی ندارد .

نظرات بسته شده است.