مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لایو اینستاگرامی سردبیر: آقای وزیر انتظار ما از شما بیش از اینها بود!

مخابرات ما – در بخشی از لایو اینستاگرامی سردبیر ایشان خطاب به وزیر ارتباطات انتقادی ذکر کرد و در پایان گفت : آقای وزیر انتظار ما از شما بیش از اینها بود!
مخابرات ما- چهارشنبه شب، مثل همه هفته های گذشته لایو سردبیر در اینستاگرام برگزار شد.در این نشست ابتدا ایشان خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت آنچه به شما گفته اند ناشی از کم اطلاعی گوینده بوده است در حقیقت تمامی کارکنان امروز مخابرات در ابتدای خصوصی سازی از مخابرات رانده شده اند بدون اینکه به آینده آنان کوچکترین توجهی بشود.
ایشان به گفته وزیر ارتباطات در مکالمه با مدیرعامل مخابرات اشاره کرد که گفته بود هزینه های حقوقی مخابرات زیاد است مردم نباید هزینه حقوق کارکنان زیاد مخابرات را بپردازند!
سردبیر با اشاره به تفکک همراه اول از بخش ثابت اشاره کرد و گفت: شما درآمد همراه اول و بخش ثابت را روی هم بریزید تا ببینیم از جمع این درآمد چند دردص به حقوق اختصاص پیدا می کند.
سردبیر مخابرات ما گفت با کمال قساوت سهامداران عمده (شامل دولت و اعتماد مبین) همراه اول را جدا کرده اند تا قلک پولشان همیشه سالم بماند سپس هزاران کارمند رانده شده را در بخش ثابت با هزاران مشکل رها کردند.
ایشان با تشکر از سهامدار عمده که تا امروز با احترام با کارکنان و بازنشستگان رفتار کرده است گفت بازنشستگی آبرومند و حقوق مناسب برای کارکنان رسمی فراهم شده لذا باید از سهامدار عمده تشکر کنیم اما هرگز از دولت راضی نیستیم که امروز بخش خصوصی را به تعدیل نیرو تشویق می کند.
حضور حداقل 30 هزار نفر نیروی شرکتی که با وجود مدارک دانشگاهی با حداقل حقوق کارگری به شرکت خدمت می کنند جزو نقاط تاریک مخابرات است که عاملش سیاست های دولت است.دولت مخابرات را فدای FCP  ها کرده  است.چرایش را ما هم نمیدانیم.این مطالب بعدی سردبیر بود.

سردبیر مخابرات ما در مهمترین بخش صحبت هایش گفت:

ما کارکنان مخابرات به قصد صدقه نزد شما نیامده ایم. ما خود می دانیم چگونه درآمد کسب کنیم و هزینه حقوق کارکنان خود را بپردازیم .شما نگران نباشید.بلکه ما میخواهیم شما و مردم هزینه قیمت تمام شده محصولاات ما را بپردازید.امروز هزینه یک خط تلفن حداقل یک میلیون تومان است اما دویست هزار تومان می گیریم.هزینه برقراری یک خط vdsl یا ftth  چقدر است؟ ولی ما تمام این هزینه ها را قبول کرده ایم تا از راه سرویس و فروش اینترنت درآمد کسب کنیم ولی همان هم عادلانه نیست! روی خط ثابت اینترنت مجانی است!امروزه  نگهداری یک خط تلفن برای ما حداقل 21 هزار تومان هزینه دارد.آیا این را باید از جیب خودمان بپردازیم؟

سردبیر به تفاوت نگاه دولت به شرکت های خصوصی اشاره کرد و گفت:

چرا به ما مانند ایران خودرو نگاه نمی کنید؟ یا حداقل مشابه کارخانجات تولید لوازم منزل نگاه کنید.ورود محصولات کره ای ممنوع شد (مجوز نگرفت) بلافاصله همه قیمت ها 5 تا 10 درصد بالا رفت! چرا؟ هم رانت تولید دارند هم رانت تعیین قیمت؟ چرا ما نمی توانیم قیمت محصولات خود را تعیین کنیم؟ چرا ده ها نهاد نظارتی بالای سرمان گذاشته اید اما دیگران این نهادها را ندارند!شما ما را خسته کرده اید! جز انتقاد غیر منصفانه چیزی ندیده ایم.

 

توصیه می کنیم تمام سخنان سردبیر را در اینستاگرام گوش کنید قطعا ارزش شنیدن دارد.

ما صدای این جلسه را از ویدئو جدا کردیم تا راحت تر بتوانید گوش کنید. اگر کار ما را پسندیده اید لطفا نظر بدهید.

1330650cookie-checkلایو اینستاگرامی سردبیر: آقای وزیر انتظار ما از شما بیش از اینها بود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. خدمات اول می گوید

    سردبیر جان یعنی وزیر به مخابرات گفته تعدیل نیرو کنن؟؟

نظرات بسته شده است.