مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ساماندهی پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین تا پایان سال 1400

مخابرات ما -رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در طی سفر به استان یزد در جمع مسئولان و مدیران مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: تا پایان سال 1400 پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین شرکت مخابرات ایران ساماندهی می شود.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش یزدفردا: دکتر محمودزاده در ادامه ضمن ضروری خواندن تکریم بازنشستگان از تلاش مدیران مناطق مخابراتی کشور به جهت پیگیری پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته تقدیر و تشکر کرد و از سایر مدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند و قطعا با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده روند وصول مطالبات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی از حضور در استان یزد و در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد ابراز خرسندی کرد و افزود: تلاش و سختکوشی مردم استان یزد زبانزد مردم کشور است و نتایج آن نیز  به خوبی در مجموعه مخابرات منطقه آشکار است.

همچنین در این دیدار، مهندس لطفعلی معاون پشتیبانی و زنجیره تامین، مهندس خلیلی معاون شبکه، مهندس بید خام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز دکتر محمود زاده را همراهی میکردند که با حضور در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد به مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست پاسخ دادند.

زارع مدیر مخابرات منطقه یزد  نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک گرامی داشت هفته بسیج، حاضران را در جریان آخرین وضعیت شاخصهای مخابرات منطقه یزد قرار داد.

پیش از این نشست دکتر محمود زاده و هیئت همراه به منظور حمایت از صنایع و تولیدات داخلی از سالنهای داخلی کارخانه کابل شهید قند ی یزد بازدید و در نشستی  در جمع مسئولان شهید قندی حضور پیدا کردند.

در این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، در خصوص حمایت از صنایع داخلی اظهار داشت: تقویت صنایع داخلی در گرو تولید بیشتر و استفاده از این تولیدات در بازار داخلی و صادرات آن می باشد و یکی از آفات رشد تولیدات داخلی ورود غیر متعارف و عرضه کالاهای مشابه خارجی است و خوشبختانه مخابرات نیز در شرایط فعلی جامعه تا حد ممکن وابستگی خود را از صنایع خارجی کم کرده است.

1332430cookie-checkساماندهی پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین تا پایان سال 1400

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. حاج اقا می گوید

    سردبیر
    خداوکیلی این پول ها چی از مخابرات می گیرن . اخه یارو با 70 سال سن و 40 سال سابقه و دیپلم و سیکل 50 سال قبل . چه بهروه وری و بازدهی واسه مخابرات داشته . این همه هزینه واسه اشون میشه .
    عزیز من الان ی جوان تحصیل کرده کار 20 نفر از این هارو انجام میده.
    به اغایون هیت مدیره بفرمایید بابا جون بجای اینه همه هزینه بیاید اینها رو بازنشسته اجباری ( یعنی به زور بیرون شون کنید) چند تا جوالن کاردان بیارد ببینید چه تحولی ایجاد میشه. اخه وقتی قانون میگه 30 سال خدمت .
    بیلایید استان ما خداوکیلی یارو به زور راه میره میاد سرکار اخه این چه وضعشه ( خودش هیچی بااین اوضاع پسرش سال 92 استخدام شده حالا هم نوبت دخترخانمش هست) حالا سوال من این
    تکلیف اون شرکتی بدبخت که فوق لیسانس مخابرات و کامپیوتر وحسابداری دارن و به اندازه چند نفر کار میکنن نه بابای مخابراتی و نه ایثارگری دارن چی میشه

    1. رسمی می گوید

      اساسنامه شرکت این حق رو به بازنشسته داده

  2. حاج سید رحیم می گوید

    جناب سر دبیر
    شما وقتی ی کار یرو شروع می کنید لطفا انصاف رو رعایت کنید
    من دیروز ی متنی رو گذاشتم در مورد استخدامی 92 و این ایثارگری شما انتشار ندادین. شما در سته الان کارمند مخابرات هستید ولی مخابرات که فقط مال شما و بازنشسته ها نیست . الان نیروی شرکتی داره کار میکنه زحمت میکشه شاغل و بازنشسته پاداش و علم قلم میگیره. همه شون 35 سال به بالا سابقه دارن اما چون حقوق و سایر مزایاش خوبه همه بچه هاشون رو اوردن و خودشون هم نمیرن . اخه مگه غیر از اینه. کجای دنیا اینجوریه . هر جا بری بر اساس معلومات و دانش و توانایی شخص وبازدهی حقوق میدن .
    اما اینجا یکی بخاطر باباش یکی بخاطر فلان سهمیه و جالبتر نه سواد دارن نه مدرک فقط پارتی و سهمیه
    حرف حساب است داداش من.
    داریم خفه میشیم از این اوضاع…………

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حاجی جان دوست عزیز
      تمام پیام های صفحه محرمانه رو قبلا هم گفتم منتشر نمی کنم
      برای انتشار نیست چون میخوام در نوشتن آزاد باشید
      با اتهام زنی مشکل حل نمیشه. نمیتونین حل کنین
      اگر میتونین در فضای غیز ار مخابرات ما دنبالش باشین

  3. رمضان محبی می گوید

    باسلام،اگرمیخوان ساماندهی کنن،اول ازمعوقات هدیه ازدواج فرزندان شروع کنن.باتشکر
    محبی

  4. رمضان محبی می گوید

    سلام،اگرمیخوان ساماندهی کنن،اول ازمعوقات هدیه ازدواج فرزندان شروع کنن.باتشکر،محبی

  5. رمضان محبی می گوید

    سلام اگرمیخوان ساماندهی کنن،اول ازمعوقات هدیه ازدواج فرزندان شروع کنند.باتشکر

  6. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر.آقا ساماندهی پیشکش پس انداز ۶درصدبازنشسته های ۹۹رو پرداخت کن چون از۳۲سال پیش نقدی از حقوق ما کم شده طلب نیست .عین دزدی

  7. ناشناس می گوید

    جناب محمود زاده پرداخت نکردی هم نکردی کسی نیست کاری بکنه هرچی هم تهدید کنیم اخرش لغو و کنسل میشه

  8. ناشناس می گوید

    تازه بعد از 13 سال مطالبات بازنشستگان وشاغلین تا پایان سال 1400 ساماندهی میشود !!!!!!!!عجب ؟؟؟؟؟؟

  9. ناشناس می گوید

    سلام اول هزبنه خوار و بار بازنشستگان رو مرتب و با برنامه پرداخت کنین برنامه ریزی برای مطالبات پبشکش تا کی همش شعار و ….

  10. حی علی خیرالعمل می گوید

    سلام سردبیرعزیز اینگونه برمی آیدکه تا کنون ساماندهی نبوده ومقصرهم مدیرلن مناطق هستند که پیگیری نکردند حالا بریم وپرتقال فروش راپیداکنیم تاکی این همه دروغ شما را به خدامطالب همین آقارا ازچندوقت قبل کنار هم قراربدیدو ببینید بیچاره کردن همه رو…بگید خیلی زرنگی بابا

  11. ناشناس می گوید

    ساماندهي ميشود يعني چه؟
    نمي توانست بگويد پرداخت مي شود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ساماندهی پرداخت!
      هر دوشو آورده!

  12. ناشناس می گوید

    ساماندهی یعنی ماس مالی یا پرداخت؟

  13. شاغل رسمی می گوید

    نگفته پرداخت میشه!!!گفته ساماندهی.مثل سایرساماندهی ها.ساماندهی کارتن خوابها.ساماندهی پسمانددرشهرهای شمالی!!!ساماندهی اشتغال تحصیلکردهها ی کشور .وووووووو

  14. كارگرمند كوچولو می گوید

    چه جالب به فرموده پرداخت تا پايان سال تازه ساماندهي مي شود خدا مي داند كي پرداخت خواهد شد .حقا كه الكي مديرشون نكردن خوب بلدن بپيچونن

نظرات بسته شده است.