مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز – مهمانی بازی در مخابرات

مخابرات ما- زبون دراز بالاخره دست به قلم شد.به اصرار سردبیر یک مطلب کوتاه فرستاده است

مخابرات ما (زبون دراز) – سلام به تمام زبوندرازان تاریخ! کسانی که هنوز زبونشون کوتاه نشده! مجمع علمی و فلسفس زبون درازان از بنده به عنولن زبون دراز اعظم  خواسته اند در باره مسائل اخیر مخابرات، دعوای رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نظر بدهم! از آنجا که دیگر حوصله بازخواست از سوی سردبیرتان را ندارم فقط به مختصری اکتفا می کنم.

روز گذشته  اقدامی نزدیک به (یقه به یقه) در جلسه هیئت مدیره مخابرات ایران بین مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بوقوع پیوسته است.

گوش شیطان کر! زبون دشمنان بند! درست در سالگرد ورود خردمندانه و شجاعانه غریبه ها به مخابرات و جانشین غریبه های قبلی شدن، اقدام شجاعانه اخیر مدیر عامل (که در مقابل زئیس هیئت مدیره ایستاد) و همچنین اقدام شجاعانه رئیس هیئت مدیره (که در مقابل مدیر عامل ایستاد) ما هم از موقعیت سوء استفاده می کنیم و فقط یک جمله کوتاه عرض می کنیم باشد که مورد سوء استفاده قرار گیرد!

مهمان چشم ندارد مهمان را ببیند، صاحبخانه هر دو را!

اما حیف است یک جمله دیگر را هم زبون درازی نکنم! این دوستان فقط یک سال توانستند با هم دوام بیاورند! در نوع خودش رکورد بی نظیری است!

 

1335530cookie-checkزبون دراز – مهمانی بازی در مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام
    این اتفاق آدم را یاد فیلمهای راز بقا، و دعوای شکارچیان بر سر لاشه شکار میاندازه.

  2. ناشناس می گوید

    بزن دست قشنگه رو

  3. نیکوکاری می گوید

    عالی بود متشکرم

  4. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام
    خسته نباشید عالی بود عالی واقعا. درود بر زبون دراز جمله ی صاحبخانه هر دو را نمی خواهد اصلأ خودش یک کتاب ۵۰۰ صفحه ای مطلب دارد . آخه زبون دراز تو از کجا فهمیدی که ما هیچ کدام را نمی خواهیم 🤣🤣

  5. مهدی می گوید

    حالا دعوا سر چی بود این مهمه؟
    نکنه سر گوشت قربانی بود
    که یکی از دیگری سهم بیشتری برداشته

نظرات بسته شده است.