مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واکنش شدید تشکل های شاغلین و کانون های بازنشستگی نسبت به نامه های اداری اخیر مخابرات

مخابرات ما- تشکل های کارگری و کانون های بازنشستگی نسبت به شایعات اخیر مبنی بر حذف رفاهیات بازنشستگان واکنش نشان داده اند.

 

مخابرات ما- به دنبال نامه اداری که از واحد حقوقی مخابرات منتشر شد برداشت ها این بود که رفاهیات بازنشستگان در حال حذف است.تاخیر در پرداخت رفاهیات آبان نیز این برداشت را تقویت کرد.

شنیده های مخابرات ما هم در همین مسیر بود که در کامنتها در پاسخ به سوالات ذکر می شد.لذا بازنشستگان مخابرات دو روز پیاپی تجمعاتی در مقابل ستاد مخابرات ایران برگزار کردند.در پی این تجمعات واحد حقوقی اطلاعیه ای نوشت و صرفا نوشته های خود را عادتی معمول در کار اداری ذکر کرد.

اما تشکل های کارگری نیز در این باره واکنش نشان دادند.انجمن صنفی مخابرات تهران، کانون بازنشستگان تهران و انجمن اسلامی مخابرات ایران نیز با صدور اطلاعیه ای بسیار تند نارضایتی خود و کارکنان را به رفتارهای این مدت نشان داده اند.

تصویر اطلاعیه را ببینید.

1336190cookie-checkواکنش شدید تشکل های شاغلین و کانون های بازنشستگی نسبت به نامه های اداری اخیر مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. علی جان می گوید

    خب نامه خوبی بود ،ولی بعدش چی ؟ مطالبات ما کی پرداخت میشه ؟؟چرا کل مطالبه کارکنان و زمان‌ تسویه اون اعلام نمیشه ؟هنوز که هنوز مطالبات جذب با وجود حکم قانونی پرداخت نشده و موارد دیگر

  2. حسین می گوید

    این نامه تشکلهای کارگری اصلا” قابل خواندن نیست لطف کنید انرا درشت و واضح بنویسید تا قابل خواندن باشد

    1. کلاغ سفید می گوید

      آقا حسین عزیز. سلام. کلید کنترل رو نگهدار و علامت + رو چند بار بزن صفحه زووم میشه و بهتر میتونی ببینی. (کنترل و _ ) هم برعکس عمل میکنه. با سپاس.

  3. بازنشسته اخیر می گوید

    در یک کلام فقط باید گفت آفرین آنقدر متن نامه قوی ، شیوا ،منطقی،حقوقی،استوار ،جامع و قاطع بود که بارها با خواندنش احساس غرور نمودم دم همه عزیزان انجمن صنفی ،انجمن اسلامی و کانون بازنشستگان گرم .امیدوارم عزیزان با همین شیوه و با پرهیز از هر گونه تعارف و با اتحاد و انسجام کامل ، حقوق از دست رفته همکاران عزیز شاغل و بازنشسته را با قدرت و قوت از تاریخ خصوصی سازی تا کنون احقاق نمایند.

    1. ناشناس می گوید

      این نامه که فقط میبردمون در دل تاریخ و باز میگردوند ولی خب کار از بدوبیراه گفتن گذشته ….مسئله اجرای قوانین ومقرراته

  4. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر عزیز.واحد حقوقی اگر شما ادعای مسلمانی دارید .باید طرف حق را بگیریدبازنشسته بعد از سی سال نباید استرس چندر غاز رفاهیات رو داشته باشه .از بلاد کفر یاد بگیرید چطور از بازنشسته هایشان قدر دانی می شود.شما معلوم نیست از کجا پیدایتان شده… .یک مرتبه نشده از حق و حقوق پایمال شده شاغلین وبازنشسته ها دفاع کنید.این دنیا زودتر از انچه فکر می کنید درحال تمام شدن است.

  5. امید می گوید

    سلام و درود بیکران
    ممنون از حمایت عزیزان از ما بازنشسته های دل شکسته ک این مدیران باعث و بانیش هستن
    خداوند یاورتان

  6. تکواندوکار می گوید

    دست پخت خودشان بود
    وقتی کسی کاری بلد نباشد باید بنشیند و نگاه کند نه اینکه نخود هر آشی شود

  7. همکار می گوید

    درود بر انجمن اسلامی که حجت رو تمام کردن👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  8. کلاغ سفید می گوید

    کاش این نوشته مبارک با امضای طومارگونه دلشکستگان بازنشسته و شاغل و … همراه گردیده و به مراجع عالی رتبه (دفتر مقام معظم رهبری-ریاست مجلس-ریاست جمهور-ریاست قوه قضاییه و …) جهت توجه و پیگیری عاجل ارسال گردد. با سپاس از نگارندگان این متن وزین.

  9. ناشناس می گوید

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥 بازنشستگان مطالبه گر اگر ما مطالبات و دیون متاثر از آن را وارد صورتهای مالی کنیم که قانونی هم هست و زمان اجرای آیین نامه را از ابتدای خصوصی شدن مخابرات برابر ماده ۹۰ آیین نامه و هرگونه توافقی در مورد تغییر زمان اجرای آیین نامه را باطل کنیم آنوقت مطالبات شما همانند مرخصی ذخیره شده با آخرین حقوق و دستمزد زمان پرداخت محاسبه خواهد شد وبرای این چند سال مبالغی برابر ذیل طلبکاریم .💥💥
    این فقط مربوط به ماده ۵۷ است.
    سال ۸۹ کل طلب ۷۳۶۱۰۳۲۳ ریال
    سال۹۰-۸۲۳۷۳۴۵۷ ریال
    سال۹۱-۹۶۳۹۴۴۷۱ ریال.
    این ۳ سال است که در اذر بخشیدند.
    سال۹۲-مبلغی پرداختند الباقی ۸۵۷۳۶۰۰۰ ریال
    سال ۹۳- مبلغی پرداختند الباقی ۸۳۶۹۵۰۰۰ ریال.
    سال۹۴- مبلغی پرداختند الباقی ۶۹۸۵۹۰۰۰ ریال.
    سال ۹۵- مانده ۱۳۶۷۰۴۸۸۷ ریال.
    سال ۹۶- مبلغی پرداختند الباقی ۸۱۸۷۱۵۳۶ ریال .
    مجموع این مطالبات به نرخ روز محاسبه (برابر آخرین حقوق و دستمزد زمان پرداخت ) مجموع حدود مطالبات ما حدود هفتادو یک میلیون تومان فقط برای ماده ۵۷ و ماده های ۲۵ و ۶۵ و ۶۸ و ۶۹ و ۷۰ مانده 🌻🌻🌻 پس دوستان روز یکشنبه ۲۸ اذر ساعت ۱۰ صبح در پارک اندیشه گردهم می آییم تا مطالبات را به روز کنیم همه طلبکاریم .🙏🙏🙏 ارادتمند دینی.

  10. ناشناس می گوید

    خوارباربازنشستگان چی شد چرا استان سمنان تاکنون واریز نکرده است ؟؟

  11. ناشناس می گوید

    حق جذب باید از سال 1388 پرداخت گردد .(بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1389 )

نظرات بسته شده است.