مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – یاد بگیریم از یکدیگر تشکر کنیم.(این ماه مثل مردم حقوق گرفتیم)

مخابرات ما- سردبیر مخابرات ما می گوید همانطور که در مقابل مشکلات به شدت به یکدیگر حمله می کنیم، در مقابل کار خوب هم باید تشکر کنیم.نظر شما جیست؟

مخابرات ما (سردبیر) – سلام خدمت همه عزیزان مخابرات مایی و دوستان دوستانش. این ماه شرکت مخابرات ایران پیش از انتهای آذر، پیش از آنکه کسی را دق مرگ کند، حقوق پرداخت کرد. از چهارشنبه خواربار بازنشستگان (ماه قبلی) پرداخت شد.شنبه خواربار باقیمانده بازنشستگان و حقوق خدمات اول، روز یکشنبه حقوق شسکام و رسمی ها.اگر خواربار ماه آذر بازنشستگان هم پرداخت شود دیگر حرکت مالی کامل می شود. (تا آنجا که من میدانم)

تمام این تلاش ها از سوی حوزه مالی برای این بوده است که در شب یلدا، در کنار خانواده ها کسی مشکلی نداشته باشد.این ذکری بود که سردبیر شما مستقیما از مسئول پرداخت شنیده است. البته این بار از آنجا که پول هم بوده، این پرداخت ممکن شده است.

 

لازم است از این کار مناسب (اما وظیفه) تشکر کنیم.از معاون مالی شرکت مخابرات ایران و تمام همکاران ایشان از صدر تا ذیل به عنوان چرخ دنده های این حرکت، چرا که هر یک از آنان مشکلی داشت حرکت کامل نمی شد.بنابراین به نیابت از تمامی خوانندگان مخابرات ما که شامل تمامی اقشار مخابراتی از جمله خانواده های همکاران مخابراتی است از همه تشکر می کنم.در مرحله بعدی از مدیر عامل هم تشکر می کنم. اما تشکر از هیئت مدیره را می گذارم برای زمان پرداخت مطالبات معوق شاغلین و بازنشستگان.

 

اگر یاد بگیریم حتی بابت انجام وظیفه از یکدیگر تشکر کنیم، همه تشویق می شویم بار دیگر این کار خوب را تکرار کنیم.به بیان دیگر فقط برای ترساندن یکدیگر چوب بلند نکنیم.

 

در پایان به یک مورد مهم باید اشاره کنیم که مانند یک دمل چرکین در میان این بدنه مخابرات خودش را نشان می دهد.مطالبات معوق شاغلین و بازنشستگان چندین و چند بار به اشکال مختلف به پرداخت نزدیک شده اما هرگز انجام نشده!یک بار از سهام همراه اول، یک بار از فروش برج مخابرات، یک بار از … ذکری به میان آمد ولی پولی به حسابی واریز نشد.این بدقولی ها خوب نیست!

اخیرا هم شنیده ایم امروز و فردا قرار است بخشی از مطالبات شاغلین و بازنشستگان پرداخت شود اما ما پولی در این میان ندیده ایم لذا از اعضای هیئت مدیره خواهش می کنیم هر جا پولی پس انداز کرده اند به میان بیاورند، که حالا وقتش است!بالاخره پولی داشته اند که قولش را داده اند!

 

از صبوری همکارانم و بازنشستگان عزیز هم تشکر می کنم.اگر این صبوری نبود تا بحال دهها بار این مشکل حل شده بود!(امیدوارم کسی دلخور نشود)!

آرزو می کنم در بلندترین شب سال بتوانید با اعضای خانواده دور هم جمع شوید محتوای میزها مهم نیست بلکه محتوای لبخندها و عمق آن مهم است.لطفا بخندید تا بزرگترهای شما هم در کنارتان لذت ببرند، تا کوچکترهای شما بدانند اصل چیز دیگری است نه آنچه خورده می شود و پایان می یابد!

دوستدار شما – سردبیر شما

28 آبان 1400- ساعت 21:46

 

1336300cookie-checkسردبیر – یاد بگیریم از یکدیگر تشکر کنیم.(این ماه مثل مردم حقوق گرفتیم)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. شاعر دلخسته می گوید

    سلام .
    یلداتون مبارک و پر خیر و برکت.
    طبق قولی که داده بودم شعر شب یلدایی در وصف کارمندان مخابرات سرودم که تقدیم میکنم.

    یلدا بیا و غربت من را عوض کن
    دیوار تنهایی این تن را عوض کن

    من از حقوق شرکتی دیگر ننالم
    یا زنده کن یا طرز مردن را عوض کن

    شسکام، جان و – خدمت اول که عشق است
    تصویر من از روز روشن را عوض کن

    چند از مدیران وعده ها دادند و رفتند
    این وعده های روی خرمن را عوض کن

    با زن نشسته گشته اما رفتنی نیست
    پس جای او با جای زونکن را عوض کن

    هم این حقوق خوردة ما را نجومی
    هم رنگ و بوی سفرة من را عوض کن

    بی سر پناهم ، سر به رسوایی نهادم
    بر بی پناهان طرح مسکن را عوض کن

    من سرنگون و خسته ام ، آواره تر نیست
    یا جای من – یا جای این زن را عوض کن

  2. علیرضا ، فارس می گوید

    خوشم میاد حتی توی صحبت های سردبیر هم نیروهای حجمی جایی ندارند و حرفی از حق و حقوقشون نیست
    همونایی که ۱۵ ام به بعد منتظر حقوق ماه قبل هستند
    بی عدالتی تا کی؟؟؟
    مگه ما چه فرقی داریم با خدمات اولی ها یا شسکامی ها

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    ببخشید حق و حقوق ما را پرداخت کنید تشکر لازم نیست در قابل ما با این سابقه با این حقوق واقعا جای تشکر داره …

  4. علی می گوید

    جناب سردبیر ما از شما متشکریم بدلیل خبر رسانی های خوبتان
    کارشناسی که به ما نرسید یادمه قبلا گفته بودید در سه مرحله کار انجام میشه اول کارشناسی بعدا رفاهیات وبعد طبقه بندی فکر کنم دیگه کار کارشناسی تموم شده خبری از رفاهیات برای بخش خصوصی هست یا نه؟ اگر خبری بدهید ممنون میشم

  5. ناشناس می گوید

    میگم اگر مخابرات شب چله راتحریم کند بهتراست ،چونکه همه به خانه بزرگترها (بازنشسته ها) میرن ،باتوجه به اینکه خواربار آبان را با یک ماه تأخیر دادند از خواربار آذر هم خبری نیست.درهر صورت چله تان باشادی وسلامتی

  6. همکار از کاشان می گوید

    باسلام خدمت سردبیر عزیزودوستان همکار ایشان
    من نیز بنوبه خود از زحمات وپیگیری ها وراهنمائی های ارزشمند سردبیر گرامی تشکر می کنم.یلدای خوبی در کنارخانواده محترم ودر کمال سلامتی داشته باشید.

  7. ناشناس می گوید

    ممنون‌ازمدیران
    تشکرازشمابزرگوار

  8. بنده خدا می گوید

    سلام سردبیرجان تشکر از زحمات شما ،اما بخدا با 4ونیم ما که همش میره واسه قرض دلمون به چی خوش باشه آیا این مطالباتی که میگی امروز وفرذا پرداخت میشه شامل من خدمات اولی هم میشه یا نه ؟

  9. امیدواربه آینده می گوید

    فدای شما سردبیر عزیز وگل دوست داشتنی ما…واقعا به داشتن شما افتخار میکنیم..انشالله سایه تون مستدام

  10. حاجی می گوید

    حاجی از این تبدیل وضعیت ایثارگزان چه خبر ؟

نظرات بسته شده است.