مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روز حمل و نقل در مخابرات منطقه خراسان شمالی گرامی داشته شد

مخابرات ما- در مخابرات منطقه خراسان شمالی ضمن گرامی داشت روز حمل ونقل، از رانندگان این استان تقدیر شد.

مخابرات ما (روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی) – ‌ به مناسبت 26 آذر ماه، روز حمل ونقل، طی مراسمی از خدمات همکاران حوزه نقلیه درمخابرات منطقه خراسان شمالی و ادارات تابعه در شهرستانها، تجلیل شد.
این مراسم  با حضور مهندس علیرضا هاشمی، مدیر مخابرات منطقه، سرهنگ خسروجردی رئیس پلیس راهور بجنورد و حجه الاسلام و المسلمین احمدی، عضو شورای فرهنگی مخابرات استان از همکاران راننده در واحد نقلیه این مجموعه تقدیر شد.
بنا به این گزارش ، مهندس هاشمی در این مراسم با قدردانی از زحمات رانندگان همکار و نیز تبریک روز حمل ونقل ، این روز را فرصتی مناسب جهت قدردانی از تلاشهای شبانه روزی همکاران نقلیه دوشادوش همکاران حوزه های فنی در راستای توسعه ارتباطات پایدار مخابراتی، دانست.
سرهنگ خسروجردی رئیس پلیس راهور بجنورد نیز در این نشست در خصوص اهمیت شغل رانندگان اظهار داشت: سلامت همه همکاران و سرنشینان در ایام ماموریت اداری که تقریبا هر روزه جریان دارد به دست شما رانندگان است و دقت در کار رانندگی و رعایت ایمنی ، آشنایی به قوانین و مباحث فنی مربوطه از جمله موضوعات مهمی است که توسط کارکنان این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است : در این مراسم که همزمان در تمامی ادارات تابعه مخابرات منطقه خراسان شمالی برگزار شد، با اهداء هدایایی از زحمات و تلاشهای کارکنان واحد نقلیه این مجموعه تقدیر بعمل آمد.

1336560cookie-checkروز حمل و نقل در مخابرات منطقه خراسان شمالی گرامی داشته شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. یاحقی می گوید

    سلام آقای سردبیر این عکسی که شما گذاشتید اینها راننده های مخابرات خراسان شمالی هستند؟

  2. یاعلی می گوید

    سلام احسنت به مدیر منطقه خراسان شمالی در هر مناسبتی تقدیر از همکاران رو فراموش نمیکنه

    1. ناشناس می گوید

      تبارک الله.امید است باقی مدیران بیاموزند ….

نظرات بسته شده است.