مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما -شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل این شرکت و جمعی از معاونین و مسئولین از طریق ویدئو کنفرانس با استان‌های کشور برگزار شد .

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش ایرسا آنلاین نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه، در این جلسه ابتدا مهندس بیدخام،مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران طی سخنانی از حضور شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی تلکام ۲۰۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران که از تاریخ دوم لغایت پنجم دیماه ۱۴۰۰ برگزارمیگردد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد و گردهمایی مخابرات است که آخرین دستاوردهای حوزه مخابرات در آن به نمایش گذاشته می شود تصریح کرد: شعار شرکت مخابرات ایران و گروه مخابرات در این نمایشگاه «مخابرات ،تحول دیجیتال و توسعه پایدار» می باشد.

مهندس بیدخام حفظ ،توسعه وارتقاء برند شرکت مخابرات ایران ،ترویج استراتژی تجاری و تنوع در ارائه سرویس های جدید و ارتقاء کیفیت را از جمله اهداف حضور شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه برشمرد.

گفتنی است علاقمندان و فعالین صنعت مخابرات می توانند از ساعت ۸ تا۱۵ روزهای دوم تاپنجم دیماه ۱۴۰۰ ازسالنهای ۷و ۸ دیدن نمایند .

1336790cookie-checkبرگزاری جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. همکار می گوید

    سلام
    پیشنهاد می گردد غرفه ای از ظلم بر پرسنل و طلب ایشان از شرکت طی ۱۳ سال گذشته در این نمایشگاه ایجاد گردد.
    پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز فرصت را مغتنم شمرده.

  2. جواد می گوید

    با سلام این بیشتر یک مانور حضور ‌ توسط مدیر عامل معزول هست ،در حالی که بعد از هفته گذشته که هفته سیاه مخابرات نام گرفت ،و کسانی که از شرح اتفاقات خبر دارند باید منتظر بود تا مجمع سهام داران تکلیف نهایی هیات مدیره ،مدیر عامل و مشاوران ایشان را به زودی مشخص کند ،انشالله با این تصمیم که منافع همه در آن باشد ثبات و آرامش به مخابرات بر گردد ، شنیده ها حاکی از تغییرات اساسی در راس هرم مخابرات است

  3. کارمند کوچولو می گوید

    سلام سردبیر جون بهتر بود تیتراین خبر رو میزدی شرکت مخابرات در نمایشگاه تلکام شرکت میکند چرا که کل خبر شما این رو میرسونه نه اخبار شورای مدیران شرکت مخابرات ایران
    یعنی کل مدیران مخابرات رو جمع کرده اند که اعلام کنند ماهم درنمایشگاه تلکام شرکت کرده ایم وغرفه داریم لذا بهتره توی تنظیم خبرها کمی بیشتر دقت بشود

نظرات بسته شده است.