مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز (زبون دراز) – صدور دو حکم متفاوت برای یک نفر!

مخابرات ما- برای دکتر شریف خانی دو حکم صادر شده است که سنخیتی با هم ندارند! شما شاهد باشید!

مخابرات ما (زبون دراز) – برای یکی از اعضای دولت در طی سه سال دو حکم صادر شده است! یکی  معاونت فضای مجازی رسانه ملی، دیگری عضویت در هیئت مدیره مخابرات ایران!

برای چه کسی؟ برای دکتر شریف خانی یکی از سوی رئیس محترم رسانه ملی و دیگری از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات!

در 13 آذر ماه 1397 برای ایشان حکمی صادر شده که حجم سنگینی از فعالیت های جاری را به عهده ایشان گذاشته است. بخوانید:

دکتر علي عسکري در اين حکم مطالعه تحولات فضاي مجازي در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي براي برنامه‌ريزي جامع پيرامون حضور گسترده و موثر در فضاي مجازي ملي و طراحي آرايش فراگير رسانه‌اي در شبکه جهاني اينترنت، همکاري با شبکه‌هاي راديويي و تلويزيوني سازمان در راستاي تسهيل دسترسي مخاطبان و تعميق اثرگذاري با استفاده از فرصت فضاي مجازي به‌منظور افزايش ضريب نفوذ آنها، بهره‌گيري از منابع آرشيوي سازمان و اهتمام به توسعه خدمات جذاب و پرمخاطب تلويزيون تعاملي، تقويت شبکه‌هاي اجتماعي بومي به‌ويژه پيام رسان سروش با هدف رفع نيازهاي آحاد مختلف جامعه و مخاطبان رسانه ملي، ارائه خدمات جذاب صوت و تصوير فراگير بر اين بستر با اهتمام به توليد گسترده محتواي کيفي و جذاب متناسب با فضاي مجازي و نيز بسته‌بندي هنرمندانه توليدات متنوع رسانه‌اي براي عرضه در اين قالب، همکاري صميمانه با توليدکنندگان محتوا در بخش‌هاي عمومي و مردمي به‌منظور تأمين محتواي مورد نياز براي رسانه‌هاي نوين سازمان، رصد تحولات و ارائه خدمات لازم پيرامون سامان‌‌دهي افکار عمومي بر بسترهاي مربوط در فضاي مجازي، تلاش در جهت افزايش سواد سايبري و اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي آحاد مردم، خانواده‌ها و جوانان براي استفاده مطلوب از مواهب فضاي مجازي و کاهش آسيب‌‌هاي اجتماعي در اين حوزه، اخذ بازخورد دقيق و مستمر از کاربران درباره کارآيي و اثربخشي خدمات رسانه‌ملي در عرصه فضاي مجازي و گسترش اين خدمات به مخاطبان محيط منطقه‌اي و بين‌المللي با تأکيد بر کاربران کشورهاي اسلامي، را از مهمترين مأموريت‌هاي شريف خاني در اين سمت برشمرده است.

سه سال بعد ایشان درست در زمانی که تجربه فراوانی در رسانه ملی و فضای کجازی پیدا کرده اند مسئولیت دیگری می گیرند که وظایف زیر را بر عهده ایشان گذشته است!

برنامه‌ریزی و سیاستگذاری برای همراهی شرکت مخابرات ایران با وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و دستیابی به اهداف طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات، توسعه ارتقاء دسترسی پهن باند ثابت با تاکید بر توسعه فیبرنوری، توسعه و تکمیل شبکه انتقال درون استانی و درون شهری مخابرات ایران، افزایش انضباط مالی و اداری در شرکت مخابرات ایران و برنامه ریزی برای افزایش بهره وری و مدیریت هزینه‌ها و بهبود معیشت و تکریم کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران از اهم انتظارت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محمد شریف خانی است که در حکم انتصاب وی آمده است.

 

اصلا قصد زیر آب زنی نداریم! خیلی هم خوب است! این از هنرهای ناب ما ایرانی هاست که می توانیم مشاغل متفاوت (حتی از نظر ماهیتی) انجام دهیم! کسانی که مثل من ده سال در صدا و سیما کار کرده باشند می دانند که فضای کاریش کاملا متفاوت است با مخابرات! اصلا کارهایش در یک صندوق جمع نمی شود!

ولی این از هنر دکتر ماست که می تواند سه سال پیش فضای مجازی را نجات بدهد و به سر منزل مقصود برساند، حالا هم نوبت مخابرات شده است!

چی شد! حسادتتان گل کرد؟ آثار و علائم کاری ایشان در فضای مجازی کاملا روشن است! حالا اگر شما توفیقات را نمی بینید اشکال از چشم دهن بین شماست!

بروید کشک تان را بسابید! اگر خیال می کنید من رابطه عضو جدید هیئت مدیره را با سردبیر بخاطر کمی تجربه ایشان به هم میزنم، خیال باطل کرده اید!

همین هم خوب است! از بقیه کاندیداها خیلی هم بهتر است! … بروید پی کارتان! یعنی کشک تان را بسابید!

 

 

1338330cookie-checkطنز امروز (زبون دراز) – صدور دو حکم متفاوت برای یک نفر!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تجربه جناب وزیر قبلی برای چهل سال ویرانی کشور بس !!
    جناب ! مخابرات همه جای دنیا به روز شده شما طالب همون سیستم دیزلی !!

  2. فنی می گوید

    سردبیر غلط نوشتاری بسیار داری درستشون کن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فنی جون
      باور کن گاهی اوقات توی تاریکی محض شبانه چیزی می نویسم سر و صدای همه درمیاد وقتی چراغ روشنه!
      ضمن اینکه وقت کم میارم. دوستان بعد از من باید بیان درستش کنن ولی نفر کم داریم

      1. ناشناس می گوید

        کاملا معلومه تو تاریکی نوشتید! تاریکی دید ، تاریکی سواد ، تاریکی علم 🙂

    2. ناشناس می گوید

      کاش لااقل نویسنده این متن جستجو در وب را بلد بود.
      یکسال است که آقای شریف خانی صدا و سیما نیست!
      به قول نویسنده حسادت تا کجا!!

  3. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر عزیز.انشالله این استادتازه منصوب شده حداقل بتواند چند کلمه ازبان انگلیسی بلد باشد.مثل تیم مذاکره کننده هسته ای در کشور بیگانه دنبا مترجم نگردند.درضمن آقا این پس انداز ۶درصد بازنشستگان ۹۹را ای ن آ ققایان کی پرداخت می کنند سال درحال تمام شدن است.

نظرات بسته شده است.