مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبدیل وضعیت شغلی ۳۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر

مخابرات ما -معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، تبدیل وضعیت شدند.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهدی ایزدی افزود: استخدام جامعه ایثارگری، حکم تکلیفی در برنامه ششم توسعه است و دولت موظف است تا پایان برنامه ششم توسعه، همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد را استخدام کند.
وی افزود: برای اجرای این طرح، آزمون برگزار شده و بخشی از این افراد مشغول به کار شدند و امیدواریم برای سایر افراد هم پیگیری‌های لازم انجام شود.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس قانون بند د تبصره ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ هم که در خصوص تبدیل وضع فرزندان ایثارگران و رزمندگان شاغل در دستگاه‌هاست، طبق اعلام مسئولان سازمان اداره استخدامی، حدود ۳۲ هزار نفر تبدیل وضع شدند و ۱۱ هزار نفر نیز شناسه استخدامی دریافت کردند و کار سایر افراد واجد شرایط هم انجام خواهد شد.
ایزدی تاکید کرد: ابهاماتی در این خصوص وجود دارد که به همین منظور جلسه‌ای در سازمان اداره استخدامی با حضور مسئول فراکسیون ایثارگران مجلس و هیات رئیسه برگزار و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای رفع ابهام شود تا همه فرزندان ایثارگران که در دستگاه‌ها به صورت شرکتی، پیمانی و غیر رسمی مشغول فعالیت هستند تبدیل وضع شوند و تثبیت وضعیت شغلی آن‌ها انجام شود.

1341450cookie-checkتبدیل وضعیت شغلی ۳۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بررگترین خیانت به مخابرات.
    به پست رساندن بی سوادها.
    دلسرد کردن باسوادها.
    خرج منابع بدون منابع

  2. ناشناس می گوید

    این فیلمها چیه سر مردم در میارین ؟پس تکلیف بقیه کارکنان آنهم با سایقه خدمت بالا چه میشود .ایثار گران برای ما محترمند و الان هم دارن امتیازات ایثار گری را میگیرند قرار نیست کل کشور را لنگ کنیم تا نوه و نتیجه گروهی تضمین شود کل مردم شریف ایران ایثارگرند و برای حفظ نظام و دستاوردها هر کدام به نحوی سهیم هستند با این کارها فقط دو گانگی ایجاد میکنید و اکثریت جامعه را بسوی نا امیدی . بیایید لیاقت و توانایی را مبنای استخدام قرار دهید چون انتخاب های غلط جامعه را بسوی انحطاط و نابودی سوق میدهد

  3. فنی می گوید

    دیگه با این تبدیل وضعیت ها دیگر برای هیچ اداره ای استخدامی جدید در کار نخواهد بود حداقل برای ۲۰ سال دیگه

    1. حسین می گوید

      والا چی بگم الان 23سال داریم توی مخابرات کارگری میکنیم حالا نیرویی که با چند سال سابقه داره استخدام میشه ولی تکلیف ما چی میشه اقای سر دبیر با حقوق 4تومنی میشه زندگی کرد ایا اقای مدیر عامل خبر داره با این پولها نمیشه چرخ زندگی رو چرخوند توی اون دنیا سر پل صراط مستقیم منتظر همه اونهایی هستیم که حقوق مارو حیف کردند ما که به غیر خدا کسی رو نداریم

      1. ناشناس می گوید

        اگه فردا آبدارچیتون شد رئیست ناراحت نشو

  4. ناشناس می گوید

    بقیه مردم هم بوققققققق

نظرات بسته شده است.