مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هنوز معوقات بیمه دانا برای برخی از همکاران تسویه نشده پرونده بیمه معلم هم مزید بر علت شده

مخابرات ما – شما نوشته اید – هنوز معوقات بیمه دانا برای برخی از همکاران تسویه نشده پرونده بیمه معلم هم مزید بر علت شده

مخابرات ما- داستان بیمه درمانی و بیمه تکمیلی ، داستان مثنوی هفتاد من کاغذ است.هر چه نوشتیم بلااثر ماند این بار عین نوشته شما را منتشر می کنیم شاید تاثیر بیشتری داشته باشد.

بابک

1400/11/02 در 8:35 ب.ظ

سلام آقای سردبیر
چندین ماه پیش مدارک مربوط به نسخه های پزشکی را به نماینده بیمه معلم تحویل دادیم و با گذشت بیش از 6 ماه هنوز هیچ مبلغی به حساب همکاران واریز نشده است.
پیگیری از همکاران اداره رفاه داشتیم و فرمودند که قراره پول از سیار بیاد و بعدش گفتند ساختمان به بیمه معلم دادند و قراره بدهی شرکت با آن ساختمان تهاتر بشه.
هر دفعه می فرمایند حداکثر تا یک هفته دیگر پول به حساب واریز میشه و این یک هفته، یک هفته شده 6 ماه.
این مدیران محترم منابع انسانی واقعاً با این شرایط به دنبال چسبندگی کارمند به شرکت هستند؟!؟
پولی که مثل مالیات ماهانه از فیش حقوقی کسر میشه، چرا موقع پرداختش میرسه، با این همه دنگ و فنگ روبرو هست؟
هنوز معوقات بیمه دانا برای برخی از همکاران تسویه نشده که پرونده بیمه معلم هم مزید بر علت شده!!!!
بنده و امثال بنده میزان سنجش تقوای مدیران ارشد نیستیم ولی به قول دکتر چمران: تقوا از تخصص لازم‎تر است، آن را می‎پذیرم. اما می‎گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‎پذیرد، بی تقواست.
آقایان مدیر ارشد شرکت مخابرات ایران، تقوا و دینداریتان برای خودتان و برای نمایش در مراسم های مذهبی که همیشه برپا میکنید؛ ولی عدم رسیدگی به حق و حقوق کارکنانی که شما مدیران ارشدشان شدید، نمونه کامل حق الناسی است که طبق معمول زیر دِین کارکنان هستید{همچون 13 سال گذشته}
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و رها بشوید از این پُست و مقام که لااقل نیرویی بیاید که بتواند کاری کند. تجربه این چند ساله بخوبی نشان داد که این شرکت لااقل از خودی کمتر میخورد تا بیخودی ها.
طرف کارمند شرکت نیست، بالا و پائین شرکت را نمیداند یا بازنشسته شده و حکم معاونت میگیرد و دلش نمیسوزد و به فکر منصب خودش هست و ….

* آقای سردبیر اگر صدایت به گوش اون بالادستی ها می رسد به ایشان بفرمائید ….. ( این بخش به جهت اهمیت در نوشته دیگری منتشر می شود)

اگر چه من بگویم، شما بگوئید، آنها هم بگویند؛ هیچ فایده ای ندارد چون اون کسی که باید کاری کند هر کاری که دلش میخواهد میکند….
ممنون میشوم از معوقات بیمه تکمیلی خبر رسانی فرمائید.

نظر شما چیست؟

آیا حرفی مانده که تا بحال گفته نشده باشد؟

 

1342890cookie-checkهنوز معوقات بیمه دانا برای برخی از همکاران تسویه نشده پرونده بیمه معلم هم مزید بر علت شده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. فنی می گوید

    خیلی باحاله پول بیمه کم میشه ولی به بیمه معلم داده نمیشه بیابید پدر زن پرتقال فروش را

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چکار به پدر زنش دارین؟

  2. ناشناس می گوید

    فردا یک اتفاق بسیار مهم در پیش رو داریم، قراره برای اولین مرتبه کارکنان شاغل و بازنشسته در برابر ظلم‌های پی‌در‌پی سهامدار عمده، در مقابل ستاد اجرایی تجمع کنند!
    برای دفاع از حقوق قانونی تمام کارکنان، چه شاغلین و چه بازنشستگان! چه کسانی که در حرکت شرکت می‌کنند و چه کسانی که امکان حضور ندارند و یا کسانی‌که منتظر بهره‌برداری از زحمت دیگران هستند و در این حرکات شرکت نمی‌کنند، همه بهره‌مند خواهند شد!
    باورم نمیشه که مخابرات ما، حتی به شکل گذرا، به چنین واقعه مهمی نپرداخته و نمی‌پردازه و احتمالاً پس از وقوع، و فقط به یک گزارش کوتاه اکتفا خواهد کرد!
    فردا مهم‌ترین اتفاق سال‌های اخیر رقم خواهد خورد و به نوعی روزی سرنوشت‌ساز برای کارکنان مخابرات خواهد بود! در سایه ارعاب و تهدید بی‌سابقه حراست مخابرات و نهادهای انتظامی و نظامی و سوءاستفاده آنها از شرایط برای سرکوب حرکات حق‌طلبانه صنفی کارکنان، نحوه و و نتیجه حرکت فردا، به نوعی آینده کل کارکنان شرکت را رقم خواهد زد! پیروزی یا شکست حرکت فردا، تعیین کننده اجرا شدن یا نشدن آئین‌نامه ۸۹ برای بازنشستگان از ابتدای ۱۴۰۱ خواهد بود و شک نکنید که پرداختی‌های شاغلین، مثل حق جذب و بهره‌وری را هم تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد!
    امیدوارم حداقل این کامنت رو، چند ساعت پیش از حرکت فردا منتشر کنید، و یا تحت عنوان نظر خوانندگان در صفحه اصلی قرار دهید (اگر توقع زیادی نیست) حتی اگر قصدی برای ورود به چنین موضوع با اهمیتی ندارید.

  3. پارسی می گوید

    سلام. مثل خیلی از صحبت های دیگر همکاران همه حرفها متین. آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
    در کشوری که نهادهای مستقل کارگری و سندیکاها وجود ندارند و یا زرد هستند انتظار بیشتری نمیتوان داشت.

  4. سوشیانس می گوید

    احسنت

  5. فنی می گوید

    چرا هرچی جلوتر میریم مخابرات داغون تر میشه آقا مگه زیرساخت هم مال این مملکت نیست ؟ چرا بقیه ارگان ها اینطور نیستن چرا بخشی از درآمد صرف کارکنان نمیشه چرا سهامدار فکر میکنه ما نون مفت داریم میخوریم ؟ ای کاش مخابرات خصوصی نمی شد والا باید مخابرات رو بدن دولت گناه ما چیه یکی دیگه مخابرات رو فروخته ما رو به برده داری انداخته

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اولین دلیلش خروج پول از مخابرات تحت عنوان سود است
      سودی که وجود ندارد
      بعدش با مخابرات مثل دشمن رفتار میکنن تعرفه ها مال 12-13 سال چیش است
      و …

  6. همکار می گوید

    جناب سردبیر می خواستم مستند مربوطه ( نامه بیمه معلم ) را هم برایتان بفرستم که ظاهراً امکان الصاق فایل در قسمت نظرات وجود ندارد. ( این قسمت برای توجه شما می باشد و نکند آن رامنتشر نمایید )

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در همون صفحه کامنتها بنویسید که _محرمانه برای سردبیر)
      دیگه کسی نتاشزش نمی کنه
      در صفحه کامنتها امکان ارسال فایل وجود دارد

  7. همکار می گوید

    با سلام
    متاسفم که این خبر را اعلام می کنم ولی چون خواسته بودید که نظرات خود را اعلام نماییم این موضوع را بیان می نمایم و اینکه متاسفانه بیمه معلم رسماً اعلام کرده است که از تاریخ 1400/11/9 در صورت عدم تسویه مطالبات استمرار کلیه خدمات امکان پذیر نخواهد بود و قطع خواهد شد.

  8. همکار می گوید

    شرم باد بر این مسئولان …

  9. ناشناس می گوید

    مخابرات ایران کی معوقات بازنشستگان را پرداخت میکند ؟
    معوقات رفاهیات ومناسبتها از سال 1388 تاکنون
    معوقات حق جذب از سال 1388 تا کنون و……سایر معوقات بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1389

نظرات بسته شده است.