مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قطعنامه پایانی تجمع چهارم بهمن ماه 1400

مخابرات ما- قطعنامه پایانی تجمع چهارم بهمن ماه 1400 که توسط خبرنگار مخابرات ما به دستمان رسیده به شرح زیر است.سعی کرده ایم اطلاع رسانی بدون شک و تردید باشد اما از مسئولان تجمع می خواهیم مسیر رسانه ها را نیز دریابند.

با تشکر از حامد

🔹 قطعنامه تجمع چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰ 🔹

بسمه تعالی

🔸۱ – اجرای بدون تنازل آئین نامه استخدامی، پرسنلی مصوب
( ۸۹/۲۴ ) و بند ۶ هیئت وزیران مصوب اسفند ماه ۸۵ .
🔸۲ – تسویه حساب کلیه معوقات خواربار و مناسبتها از سال ۸۸ لغایت ۹۶ تا پایان ۱۴۰۰ با خسارت تاخیر ۱۳ ساله .

🔸۳- رفع مشکلات بیمه تکمیلی و پرداخت بموقع هزینه های پزشکی و دندانپزشکی که به دلیل عدم پرداخت بموقع حق بیمه مکسوره توسط مخابرات به بیمه گزار حیات و سلامتی بازنشستگان و شاغلین را هدف قرار داده اند.

🔸۴ – تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان تام الاختیار سهامدار عمده و شورای کانونها جهت بررسی ریز مطالبات از ۸۸ لغایت ۹۶ در بهمن ۱۴۰۰.

🔸۵- الزام مدیران مخابرات جهت پیگیری جدی برای تغییر وضعیت و اصلاح صندوق بازنشستگان ۹٪ بعد از خصوصی سازی و تسری رای ۲۳۶۰ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری جهت حل مشکل این عزیزان.

🔸۶ – انجام تعهدات پرداخت سکه به آن تعداد از بازنشستگان که تاکنون اقدام نگردیده.

🔸۷ – درج مطالبات و معوقات همکاران در
صورتهای مالی شرکت در اولین مجمع عمومی سالیانه در سال ۱۴۰۱ و همچنین تاکید مجدد بر اجرای مستمر آئین نامه با تصویب در مجمع مذکور‌.

🔸۸ – اعمال مدارک تحصیلی و حق جذب برای بازنشستگان همانند شاغلین از زمان خصوصی سازی.

🔸۹ – پرداخت منظم خواربار و مناسبتهای ماهانه بازنشستگان همزمان با واریزی حقوق شاغلین حداکثر تا پایان هرماه
🔸۱۰ – اجرای کامل قوانین مرتبط با ایثارگران از جمله پرداخت مابه التفاوت حق ایثارگری ناشی از اصلاح احکام به بازنشستگان و کسورات متعلقه به صندوق های کشوری و تامین اجتماعی

🔸۱۱ – در اجرای آیین نامه مصوب سال ۸۹ شرکت مخابرات ایران ( بند۵ و بند۱۲ ) و صورتجلسه ۱۷ آذر ۹۸ ، رسمی( دائمی ) کردن تمام قراردادیهای ورودی سالهای مختلف بترتیب الویت اشتغال ، تا پایان سال ۱۴۰۰ اقدام و احکام آنها صادر گردد .
🔸۱۲ – در راستای اجرای آیین نامه مصوب سال ۸۹ ، ارتقاء گروه و سرپرستی تمامی همکاران ایثارگر و با سابقه بیشتر از ۳۰ سال اعمال گردد.
🔸۱۳_ از مدیریت محترم شرکت مخابرات درخواست پیگیری نتیجه لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین بر اساس مواد ۶۴ و ۶۵ قانون مدیریت خدمات کشوری از هئیت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را خواستاریم .

🔸۱۴ _ پرداخت حق السعی مرخصیها و حق جذب بازنشستگان همانند شاغلین از زمان خصوصی سازی

🔹روابط عمومی شورای هماهنگی کانونهای مخابرات سراسر کشور

1343470cookie-checkقطعنامه پایانی تجمع چهارم بهمن ماه 1400

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. فنی می گوید

    درود بر کسانیکه زحمت کشیدن و اومدن تجمع انشاله همین روال تا گرفتن نتیجه ادامه داره

نظرات بسته شده است.