مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیشنهاد به مخابرات ایران برای پوشش مرخصی 6 روزه پایان سال

مخابرات ما- به ازای 6 روز تعطیلی در روز 5شنبه، 6 روز به مرخصی های کارکنان اضافه شده است.در پایان سال به راه حلی دیگر نیاز داریم.

مخابرات ما- بر اساس نظر دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران، مدت 6 روز از تعطیلی های  کارکنان در روز 5 شنبه بوده است.روز 5شنبه در حقیقت روز تعطیل کارکنان نیست چرا که با تقسیم ساعت کار روز 5شنبه به 5 روز دیگر هفته، 5شنبه را تعطیل کرده ایم.

لذا در مخابرات چنین تصمیم گرفته شده است که چنانچه روز 5شنبه تعطیل رسمی اعلام شود باید به روزهای مرخصی شخص اضافه شود.این شش روز افزوده شده به مرخصی بخاطر همین موضوع بوده است.

بنابراین اکثر کارکنان باید تا پایان سال 1400 این شش روز مرخصی را استفاده کنند وگرنه از بین خواهد رفت.این مرخصی اجباری باعث می شود کار آسیب ببیند.به همین دلیل پیشنهادی داریم برای مخابرات ایران و توصیه می کنیم به یکی از این موارد عمل شود.

 

  • 6 روز مرخصی از طرف مخابرات خریده شود یا به مرخصی ذخیره اضافه شود.

یا

  • برای استفاده از این 6 روز مرخصی، تا پایان خرداد 1401 به کارکنان فرصت داده شود. قبلا هم این اتفاق تکرار شده بود.

 

بار دیگر تاکید می کنیم این زمان اندک برای استفاده از مرخصی موجب تعطیلی امور شرکت خواهد شد. اضافه کنیم که گروهی از افراد برای امورات پایان سالشان، تعدادی از روزهای مرخصی را نگه داشته اند.تصور کنید فردی بخواهد دو هفته در پایان سال به مرخصی بود! چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ضمن اینکه افراد مجبور می شوند مرخصی های خود را بی جهت و بدون برنامه مصرف کنند چرا که بار دیگر کرونا به رنگ های زرد و نارنجی به ما نزدیک می شود و الزاما دورکاری هم به آن اضافه خواهد شد.

 

1344590cookie-checkپیشنهاد به مخابرات ایران برای پوشش مرخصی 6 روزه پایان سال

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام با توجه به این موضوع که طبق قانون کا رباید درماه 176ساعات را پر کنیم یعنی 176 =8* 22 ولی 45دقیقه هر روز زیاد کارمیکنیم 22روز ضربدر 45 دقیقه مساوی است با 33 ساعت اضافه تر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فکر میکنم یه جای کار اشتباه شده
      بذارین قانون کار رو نگاه کنیم

  2. ناشناس می گوید

    باتشکر از سردبیر محترم.
    واقعا همکاران شرکتی ملاحظه هیچ چیزی رو نمی‌کنند.اینکه مثلا این مرخصی به ایشان تعلق نمیگیره مگر تقصیر کارکنان رسمی شرکت هست که همه جا مورد هجمه قرارشون میدید؟؟
    جالب‌تر اینکه نیروهای شرکتی اگر ماهیانه کمتر از سقف هشت ساعت و چهل وپنج دقیقه، از مرخصی ساعتی استفاده کنند، کلا براشون مرخصی منظور نمیشه.ماه بعد هم کنتور مرخصی ساعتیشون از صفر حساب میشه.
    رسمیهای بیچاره هم دقیقه شمار ازشون مرخصی کمیته.

نظرات بسته شده است.