مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مناطق مخابراتی در روز افتتاح پروژه های ارتباطی گزارش دادند

مخابرات ما – در زمان افتتاح پروژه های مخابراتی، چند استان کشور نیز گزارش کوتاهی ارائه کردند.

مخابرات ما – امروز دوشنبه در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1400، شرکت مخابرات ایران هزاران پروژه با هزاران میلیارد ریال افتتاح کرد.

در این نشست شخصیت های کشوری زیادی حضور داشتند.اما نحوه حضور مخابرات مناطق به صورت ویدئویی بود بطوریکه برخی استانها توانستند گزارش کوتاهی از پروژه های خود را اعلام کنند.

استانهای خراسان رضوی، اصفهان و کرمان توانستند لحظاتی ارتباط ویدئویی با مخابرات ایران برقرار کنند و تصویری از تلاش همکارانشان در قالب آمار نشان دهند.

تصویر زیر گزارش مهندس حسن اروجی مدیر منطقه خراسان رضوی در بخشی از مراسم است.

1347570cookie-checkمناطق مخابراتی در روز افتتاح پروژه های ارتباطی گزارش دادند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. مریم می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما. سردبیر گرامی خواهشا این سوال را جواب میدهید. سال 92 یه تعداد از ماها با مدرک فوق لیسانس آمدیم و یک تعداد مدرک لیسانس داشتند که در ادامه رفتند مدرک فوق لیسانس گرفتند( آگهی استخدامی هم لیسانس میخواست و هم فوق لیسانس ) . برای بحث گروه مدرک تحصیلی استان ما میگه گروه مدرک را به لیسانس هایی میدیم که از سال 92 به بعد مدرک ارشدشون را ارائه دادند و به شما که همان موقع استخدام مدرک ارشد را تحویل دادید نمیدهیم. در صورتی که همه پرسنل از مدرک ارشدشون استفاده کردند جز ماها که از ابتدا استخدام با ارشد وارد مخابرات شدیم. آخه این چه عدالتی هست !!!! بایست چه کسی به ما پاسخ بده. و روز اول استخدام حتی کارگزینی استان به ما گفت که درصورت احتساب گروه تحصیلی معوقات این چند سال هم به شما تعلق میگیرد چون قرار بود فوق لیسانس ها بجای گروه 12 از همان ابتدا 13 محاسبه میشدن. ولی مخابرات این اشتباه را مرتکب شده و براش مهم نیست . اما لیسانس هایی که با ما اومدن حالا که مدرک ارشدشون را تحویل دادند گروه مدرک تحصیلی را دریافت کردند و بعد از آن هم سنوات دریافت میکنند هر سه سال !!!!!! آخه چه انصافی هست پشت این بی عدالتی!!!!! اگر مدرک برای ارشد های سال 92 حساب نمیشه بایست برای لیسانس ها هم در ادامه محاسبه نگرد. حالا شما این صحبت را محبت کنید پیگیر باشید.

    1. مریم می گوید

      سردبیر پیگیر هستید؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خب اینکه غیرمنطقی است یا باید در لحظه ورود گروه فوق رو میدادن یا حالا باید اعمال کنن
        سعی میکنم پیگیری کنم

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پیگیر شدم

      1. مریم می گوید

        ممنون از محبت شما. هزار ساله باشید. متاسفانه استان ما فقط میگه نمیششششه و اصلا منطقی جواب نمیدن . میگه فقط استخدامی که با لیسانس آمده و بعدا فوق لیسانس گرفته حق داره گروه مدرک را بگیره. بهشون میگم آقای محترم شما در لحظه اول ورود به اداره برای همه چه لیسانس چه فوق لیسانس گروه 12 زدید یعنی انگار مدرک ارشد ما را حساب نکردید میگه همینه خواستی بمون نخواستی برو. نخواستی برو جوابشون هست . یکی نیست بگه برادر گرامی چرا توی اگهی استخدامی گفتید لیسانس و ارشد !!!!! همون اول میگفتید لیسانس تا ما هم شرکت نمیکردیم . سردبیر تورو خدا جوابش یه جوری پیدا کن کلی خسته شدم از بس جواب منطقی از هیچکی نمیشنوم. انگار متاسفانه قدرت تجزیه و تحلیل ندارن. وقتی لیسانس و ارشد را گروه 12 زدید یعنی مدرک ارشد را حساب نکردند و الان با آمدن قانون موظف هستند اضافه کنند این منطق من هست .

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          کمی صبور باشید
          حتما پیگیرم
          نمی دونم جوابش به دردتون میخوره یا نه
          ولی صبور باشید

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            پاسخ کارگزین برای شما:
            هر دو تا حالت رو براتون مثال میزنم که ببینید فرقی نداره:
            حالت اول
            تاریخ استخدام:92.5.12 مدرک استخدامی لیسانس -تاریخ ارائه مدرک بعدی 94.4.4
            این شخص در 98.11.22 گروهش میشه 14 گروه بعدی رو در مورخ 1401.5.12 میگیره(با فرضا اینکه سنوات خارج از شرکت داره و گروه اولیه 12 هست و غیبت ندارد)
            حالت دوم:
            تاریخ استخدام 92.5.12 مدرک استخدامی فوق لیسانس
            در مورخ 98.11.22 گروه 14 را میگیرد و گروه بعدی را در سنوات 9 سال یعنی 1401.5.12 میگیره
            در عمل مدرک تحصیلی نیز می بایست با سنوات پیش بینی شده در ایین نامه نیز منطبق باشد(بعد از تاریخ 98.11.22)

            سردبیر- ایشون بطور کامل برام توضیح داد اگر قانع شدید که خب اگر نشدین بفرمایید توضیح بدم

            1. مریم می گوید

              ممنون از توضیحات شما. زنده باشید. بله متوجه شدم . اگر اینطور باشه یعنی فرقی نداره به هر دو فقط سنوات تعلق میگیره و به خود مدرک گروه تعلق نمیگیره.

            2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              من خود م از این حرفها چیزی سر در نمیارم
              امیدوارم توضیحات کارگزین کافی باشه

نظرات بسته شده است.