مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع صنفی در مخابرات منطقه اردبیل

مخابرات ما – کارکنان مخابرات منطقه اردبیل امروز چهارشنبه برای خواسته های صنفی تجمع کردند

مخابرات ما – به گزارش خبرنگار مخابرات ما در اردبیل، کارکنان مخابرات منطقه اردبیل به دعوت انجمن صنفی کارگری این منطقه امروز چهارشنبه چهارم اسفند ماه در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات تجمع کردند.در این تجمع تعداد زیادی از شاغلین مخابراتی شرکت کردند.

انجمن صنفی کارکنان منطقه اردبیل در اطلاعیه ای در باره دلایل برگزاری این تجمع نوشته است که در حمایت و همبستگی با سایر انجمن های صنفی مخابراتی و شوراهای اسلامی کار در سطح مخابرات کشور  و با هدف اعاده حقوق و مطالبات معوق ۱۳ سال گذشته و  دریافت حقوق و عیدی عقب افتاده دست به تجمع زده اند.

بخشی از اطلاعیه پایانی این تجمع را بخوانید:

همکاران فهیم و حسینی اردبیل امروز چهارشنبه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰ در محل ساختمان مرکزی مدیریت منطقه تجمع کردند
این تجمع همکاران که بدنبال فراخوان انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات منطقه انجام گرفت ضمن حمایت و همبستگی با سایر انجمن های صنفی مخابراتی و شوراهای اسلامی کار در سطح مخابرات کشور ، با هدف اعاده حقوق و مطالبات معوق ۱۳ سال گذشته و حقوق ، عیدی عقب افتاده بود .
تجمع اعتراضی و رفتار مدنی کارکنان فهیم منطقه اردبیل که با فرهنگ حسینی ، پرورش یافته اند و حسن اخلاق و بزرگ منشی که از آنها سراغ می رود در کمال آرامش ، اعتراض خود را با تجمع نشان داده و خواستار اجرای تعهدات و پرداخت بدون تنازل حق و حقوق معوقه خود شدند .

بر اساس گزارش خبرنگار مخابرات ما این تجمع در فضایی مناسب و آرام برگزار شد و ضمن برگزاری تجمع عادل حاج جباری رئیس انجمن صنفی این منطقه در باب انگیزه این تجمع توضیحاتی داد و سپس  دکتر اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه اردبیل در جمع حاضر و به برخی سوالات حاضران پاسخ داد.

1350510cookie-checkتجمع صنفی در مخابرات منطقه اردبیل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام الان وقت اعتراض نیست سال۸۸ می بایست اعتراض می کردید.با مقداری افزایش حقوق آن زمان همه ساکت ماندید.

  2. جعفرزاده می گوید

    باسلام.بنده با جناب استاد زارع بعداز تماس تلفنی که ایشان زحمت کشیده وزنگ زدند.قانع گردیدم که حقوق ومزایای کارکنان محترم وزحمت کش مخابرات اردبیل پایین ودر شان ومنزلت مهندسان فنی نمیباشد.وسخن خود را اصلاح مینمایم..باتشکر

  3. علیرضاجعفرزاده می گوید

    باسلام.فقط یک نفر مسئول به این حقیر بگوید که حقوق شرکت مخابرات اردبیل مگه چقدر هست که دست به تجمع زدند.کارمندان مخابرات بالاترین وبیشترین پاداش ورفاهی رو میگیرند وحقوقشان بالاتر از20میلیون هست وانوقت خجالت نمیکشند وخواهان حق وحقوق هستند؟شماره تماس بنده09147501499حقیر جوابگو هستم.باتشکر

  4. حقیقت شعار می گوید

    با سلام و ادب و احترام خدمت
    چرا تشکل های کارگری مخابرات تهران و اصفهان و مازندران وسایر استانها در خواب عمیق تشریف دارند.
    چرا نباید همه این تشکل ها یکصدا روز شنبه فراخوان تجمع بدهند؟

  5. ناشناس می گوید

    غیرت به این میگن احسنت

  6. حسین می گوید

    با درود فراوان
    ا زنقش پر رنگ انجمن صنفی بویژه مهندس عیسی زارع باید قدر دان باشیم ، این شیر مرد مورد وثوق همکاران شاغل مخابرات منطقه اردبیل است و کارکنان مخابرات شهرهای استان قبول اش دارند و لیدر با ایمان و با تقوایی است .
    از سخنان شجاعانه مهندس عظیم زاده در این تجمع ذکر خیر و نیک بکنیم
    از سخنان همکاران دیگری که با شهامت مدیر منطقه را مورد انتقاد مستقیم و واخواهی و بازخواهی قرار دادند و توضیحات اش را کافی ندانستندباید بگویم که از حضور در این خانواده فرهیخته لذت بردم
    حاج عادل عشق است و حاج عیسی مرد میدان و عمل ، دمشون گرم

  7. حسینی می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران کل مخابرات درایران تجمع خوب است ولی بایستی درتمام استانهابرگزارشودولی درتوضیحات نوشته ایدبافرهنگ حسینی.ولی درفرهنگ حسینی مادست بسته نداریم توعکس هامشخص است همه درمقابل ظالم دست بسته ایستاده انداینجوری حق رانمیتوان گرفت درفرهنگ حسینی خون وشهادت وشهامت وشجاعت میباشد اگراینها نباشد ظلم تمامی ندارد.

    1. محمودی می گوید

      آقای حسینی عزیز !
      این عکسها را نیگاه فرمودین و نظر خودتون را دادین بی اینکه بدونید تو اون تجمع چی گذشت ، چرا زود قضاوت میکنی برادر من!
      در کدام تجمع کارکنان مدیر منطقه را در تجمع احضار کرده و اورا دروغگو و ریاکار خطاب میکنند و بهش میگن اینبار تو داخل مخابرات بود دفعه بعدش جلوی استانداری و تو خیابون تجمع خواهیم کردو تمام حریم ها را خواهیم شکست و مدیر حرفش یادش میره تپق میزنه
      اردبیلی ها تو این تجمع ، تابوی مدیریت و حراست رو با شجاعت تمام شکستندوبا قاطعیت تجمع خودشون را انجام و حرف خودشان را زدند.
      دوست عزیز کدوم عقل سلیم میگه که در تجمع مدنی باید حتما شهید شد؟
      توعکس را نیگا نکنید ، بنده تلفنی وقایع را از یکی دوستان اردبیلی خودم شنیدم ، صریح ترین واکنش ها و حرفای تند توسط کارکنان به مدیر منطقه اردبیل شده تو این تجمعی که اردبیلی ها با زرنگی تمام آتو دست مدیریت ندادندو با ظاهری آرام در عکس ها خودشون رو نشون دادن

نظرات بسته شده است.