مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تهدیدها برای افراد با سابقه بالای 30 سال جدی است

مخابرات ما- افرادی که سابقه بالای 30 سال دارند بطور واقعی امتیازاتشان از سال جدید کاهش می یابد.
مخابرات ما- در حال حاضر مخابرات ما در موضع خبر است و صرفا می خواهد شما را از خبرها مطلع کند یعنی خودش هیچ موضعی ندارد.نمونه اش خبرهای بازنشستگی است.
بخشنامه اخیر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برای کسانی که سابقه ای بیش از 30 سال دارند سروصدای زیادی بپا کرده است.گروهی فکر می کنند مخابرات توان اجرای این تهدیدها را ندارد.برخی نیز روی حمایت های وزارت کار حساب کرده اند.

اما باید گفت آنچه در داخل مخابرات رخ می دهد بر اساس قوانین جاری آن است و به نظر نمی رسد منبعی قانونی بتواند کمک کند.

بطور مثال برای کاهش حق جذب آنان، صرفا امتیاز ارزیابی عملکردشان را کم می کند.یعنی کار ی غیرقانونی صورت نگرفته است.

اما هدف ما در این متن ذکر مجدد این داستان نبود بلکه حرف دیگری داریم.

در یادداشتی منصوب به ستاد مخابرات ایران خطاب از مدیران مناطق خواسته شده است که از ابتدای سال ۱۴۰۰۱ برای همکاران بالای ۳۰ سال سابقه محدودیت های اعلام شده .اضافه کاری ، ماموریت اداری ، پرداخت فوق العاده جذب ،انتصاب و ادامه تصدی مشاغل مدیریتی جهت این دسته از همکاران اعمال نماید.

مدیران مناطق در رابطه با این دستورالعمل از خود سلب مسئولیت و اعلام کرده اند که در صورت اعمال جای هیچ گونه مساعدتی از سوی مناطق وجود نخواهد داشت.

به این ترتیب این دسته از کارکنان باید تصمیمات  خود را به دقت سنجیده و با آگاهی کامل تصمیم بگیرند.

 

1351460cookie-checkتهدیدها برای افراد با سابقه بالای 30 سال جدی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    دوستان چنانچه این بخشنامه اجرایی شود که می شود آنها که بمانند خیلی ضرر خواهند کرد من سال ۹۷ بازنشست شدم و خیال می کردم بازنشستگی یعنی ذلت اما بخدا اینطور نیست هم حقوق بموقع می گیرید هم تمام وقتتان مال خودتان است و هم آقای خودتان هستید دیگه چی بهتر از این.مگه چقدر قراره عمر کنیم که همش جوش ساعت ورود و خروج بزنیم .لا اقل باقی عمر مال خودتون باشید.ته تهش یه روز باید بازنشست بشید پس نترسید.

    1. نادری می گوید

      منم کارمند رسمی بالای ۳۰ سال هستم ما نخواستیم شرکت .اضافه کار . ماموریت . و حق حذب هم مال خودتان و نیازی به تهدید جهت چپاول و ویران نمودن بیت المال مال نیست این کار رو براحتی انجام می دهید و خواهید داد.حق حقوق ما رو درست حسابی و بموقع تضمین بدهید که خواهید داد ما برویم.

  2. مهم نیست می گوید

    با سلام

    نمیدونم جاهای دیگه شرکت مخابرات چه خبره و چی میگزره اما به والله العظیم قسم تو اداره ای که بنده مشغول کار هستم تمام صد در صد نیروی کاره بالای سی سال خدمت ، اگر همین فردا بازنشست بشن هیچ اتفاقی نمی افته
    نیروهای مازادی که فقط زحمتشون روی دوش دیگر همکاراست
    امیدوارم جاهای دیگه اینجور نباشه
    وامیدوارترم که حداقل اینها دیگه بکنن برن

    به حق عدالت

  3. کاکتوس می گوید

    سلطان…. از الان احکام انتصاب مسئولین بالای سی سال را به سمت کارشناس با تاریخ اجرای ۱۴۰۱/۱/۱ صادر و ابلاغ کنید.

    1. ناشناس می گوید

      چه خود شیرین

  4. علی سیبیل می گوید

    بنده کارمنده ۳۷ سال سابقه هستم و تا سر حد مرگ در مخابرات می مانم و بازنشست نمیشوم هر چقدر هم حقوق من را کم کنند باز هم نمیرم هر کاری میتوانند انجام دهند من از مخابرات بیرون نمیروم

  5. ناشناس می گوید

    خود اقدام کننده نامه آقای فرقانی شامل این نامه میشه، خوبه اول از معاونین شرکت این کار شروع بشه بعد لایه های پایین تر.
    همینطور فرد جدیدی که به معاون راهبرد قراره حکم براشون صادر بشه بالای 30 سال سابقه دارن، طبق این نامه،زدن حکم برای ایشان خلاف قانونی ست که خود مدیرعامل ابلاغ نموده اند.

  6. سردار نیشابور می گوید

    اینجا هست که شاعر میگه رفتن با عزت بهتر از ماندن با خفت هست همکاران رسمی گرامی شما که ۳۰سال جوانی نیرو خود رو صرف مخابرات کردید چه زیبا میشه مثل مرد خودتون مشتاق رفتن باشید بخدا رفتن با عزت جلوه دیگه ای داره این داستان یک روزی هم برای ما نسل جوان هست پس بزارید الگوی های ما شما باشید

    1. ناشناس می گوید

      شماهم مشخصه عزت برای چی میخوای فسقلی

  7. ناصر می گوید

    در زمان قدیم شاهی به آهنگری دستور داد باید تا فردا صبح هزاران میخ به اندازه خیلی بزرگ بسازی و گرنه گردنت را خواهم زد آهنگر به خانه آمد موضوع را به خانمش گفت خانم گفت بگیر بخواب خدایی وجود دارد که میخ را مسمار (میخ ریز و کوچک) می کند آهنگر خوابید صبح دید در خانه اش را می کوبند هول و هراس او را برداشت لرزان رفت در خانه را باز کرد دید که ماموران شاه آمده اند و می گویند چند تا مسمار بده تا به تابوت شاه بکوبیم شاه فوت کرده است

    1. ناشناس می گوید

      جالب بود خدا همه شون بر داره

    2. روشنک می گوید

      الان هم شب با خیال راحت بخوابیم صبح که بیدار بشیم میبینیم مخابرات فوت شده یعنی اعلام ورشکستگی کرده.

  8. فانتوم می گوید

    اگر این طرح کاهش امتیازات و ادامه تصدی مشاغل مدیریتی شامل حال برخی مدیران مناطق و نورچشمی‌هاشان هم میشد قابل باور و پذیرش بود.

  9. 38سال خدمت9درصد می گوید

    سلام سردبیر مادیگه آب ازسرمان گذشته وچیزی برای ازدست دادن نداریم.ومخابرات بسیارگسترده وبی دروپیکراست.وقابل نفوذ وضربه پذیر .مدیرعامل 1نفره.حتی هیات مدیره بااونیست وپشیزی برای حرفش قایل نیست.

  10. خسته از تبعیض می گوید

    ما شاغلین بالای 30 سال منطقه مخابراتی به جناب مدیرمحترم مخابرات ایران اعلام میداریم تا زمانی که مدیر مخابرات منطقه ما که بالای 30 سال از خدمتش میگذرد بازنشسته نشود ما بازنشسته نخواهیم شد.
    ما عاشق مدیرمان هستیم
    و با مدیرمان عقد اخوت بستیم تا پای گور با هم بمانیم
    زگهواره تا گور شاغل بمان

  11. کاکتوس می گوید

    به نظر من تهدید نیست سیاست مخابرات کوچک سازی است بین تعدیل نیروی انسانی و بازنشستگی دومی رو انتخاب کرده که درست هم هست به هرحال در مجموع آسیب کمتری به کارکنان وارد می شود. این بخشنامه هم اطلاع رسانی از سیاست شرکت است. در عین حال کسی به اجبار بازنشسته نمی شود.

  12. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم این بخشنامه خانم ها با 42 سال سن و 20 سال سابقه هم را شامل می شود اگه بشه خوبه چون الان خانم ها دارن اکثریت می شن و با توجه به وظایف شرکت این موضوع مناسب نمی باشد

  13. مسلمان می گوید

    سلام سردبیرمحترم خوب اولین کاربایدازمدیرعامل وهیت مدیره مخابرات ایران شروع شودچرامگرقحط الدجال است آسمان پاره شده واینها بعنوان سردمداران مخابرات واردکره زمین شده اندآقای سلطانی واقایان محمودزاده فرقانی و…ومگراینهاخسته نشده انداگراینها سرکارباشندوقانون برای فقط کارکنان باشدمن مسلمان هستم وبه مابزرگان دین آموزش داده اندحق وباطل رااینجوری پس همه چیزدروغ هست پس نه خدانه پیغمبر ونه امامی وجوددارد.لطفا آقای سردبیراین راانتشاربدیددراین صورت شماداریدبااین کارتان هم مادیات وهم معنویات کارکنان رابه تاراج میبرید ‌.

  14. معروف می گوید

    سلام خدمت سردبیر همیشه یاور همکاران
    من از استخدامی های ۹۲ هستم و هیچگونه سهمیه‌ای که دلم رو بهش خوش کنم ندارم
    اینک با این اوضاعی که برای انواع گروههای همکاران پیش اومده و بازهم پیش میاد تصمیم گرفتم در ازمونهای استخدامی سایر ادارات شرکت کنم نمیدونم دترم تصمیم درستی میگیرم یا خیر؟؟ ایا وضعیت استخدامیهای قرارادی ۹۲ بدتر این میشه؟؟

  15. رنجبرازخراسان می گوید

    خب برادرمن چرا مسولین مخابرات باانسانیت و انصاف با پرسنل زحمتکش مخابرات رفتارنمیکنند و حقوق ومطالبات ومعوقات ورفاهیات قانونی این عزیزان را مثل آدم پرداخت نمیکنند و همیشه به دروغ وعده سرخرمن میدهند چرامطالبات بابازنشستگان را پرداخت نمیکنند چرا پس انداز صندوق ایثارگران همکاران را غصب کرده اند چرا بیمه صندوقها را باتاخیرپرداخت میکنند چرا فاکتورهای درمان همکاران یکسالی است که پرداخت نمیشود چرا به بهانه بستن حسابها حقوق همکاران را مثل صدقه باتاخیر پرداخت کرده و باآبروی همکاران بازی میکنند چرا …..؟؟؟؟؟مسولین ذیربط چرا پاسخگو نیستند مگر انسانیت درآنهامرده است ؟؟ فقط میتوانند تهدید کنند !!!!! اگر مرد هستند وانسان ، اعلام کنند تمام مطالبات ومعوقات وپاداش سنوات پس از درخواست بازنشستگی یکجا ویکماهه پرداخت میشود قول میدهم همه سی سال خدمتی ها بدون درنگ تقاضا خواهند کرد که بازنشست شوند

نظرات بسته شده است.