مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه افزایش همگرایی و همدلی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما – جلسه افزایش همگرایی و همدلی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران صبح امروز، شنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۰، در راستای هم افزایی بیشتر بین مدیران ارشد این مجموعه، در محل شرکت توسعه اعتماد مبین برگزار شد.
مخابرات ما – به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به منظور افزایش تعامل و همگرایی در این شرکت، جلسه ای با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل، دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره و نمایندگان سهامدار عمده، امروز شنبه ۷اسفندماه ۱۴۰۰ در محل شرکت اعتماد مبین برگزار شد.
بر اساس این خبر، در این جلسه ضمن اشاره به لزوم افزایش همدلی با هدف پیشبرد اهداف عالی شرکت، بر  تامین  هر چه بیشتر کارکنان و افزایش کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان به منظور سودآوری هرچه بیشتر تاکید شد.
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، تلاش برای ارتقاء برند شرکت را در شرایط حاضر یک ضرورت دانستند و اظهار داشتند: در شرایط کنونی لازم است با همدلی بیشتر در جهت اهداف تعیین شده شرکت به ویژه رفاه کارکنان، افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و سودآوری بالا، تلاش مضاعفی صورت گیرد.
1351540cookie-checkجلسه افزایش همگرایی و همدلی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. کرمانشاه می گوید

    سردبیرعزیز اینها ازاول هم همدل بودند.جنگ زرگری که میگن یعنی این.دولت واعتمادمبین ماننددولبه یک قیچی اند خلاف هم حرکت میکنند ولی کاری مشترک انجام میدهندوآن بریدن حق وحقوق ونرااضی کردن کارکنان است.

  2. در پاسخ به مدیران ناتوان و عاجز ارشد شرکت مخابرات ایران می گوید

    در پاسخ به مدیران ناتوان و عاجز ارشد شرکت مخابرات ایران
    امروز1400/12/08 هیچ خبری از خواربار دی و بهمن ماه در مخابرات منطقه تهران نیست چرا؟

  3. همکار می گوید

    سلام سردبیر محترم و بزرگوار خیلی ببخشید جسارت نباشد خدمتتان عرض نمایم که ما با همدلی یا همگرائی تصویری کاری نداریم واین جناب سلطانی هم خودشان و هم حرفشان بیخوده بنابراین فقط دعا کنیم که تغییرات فوری و البته اینبار سازنده انشاالله صورت پذیرد تا بیش از این به عموم همکاران عزیز اعم از بازنشسته و شاغلین توهین نشود . زشت ترین خاطره ای که در طول 30 سال خدمت در ذهن مان از گفتار و کردار یک فرد ارشد (به اصطلاح مدیر عامل) برای همیشه ثبت گردید هرگز فراموش شدنی نیست .

  4. بریده از همه چی می گوید

    جلسه همدلی برای هرچه بیشتر له کردن کار کنان مخابرات بر گزارشده و مقرر شده تا سرحد نسل کشی نیروهای شرکتی ادامه یابد و بعد از آن به سراغ نیروهای قراردادی و در نهایت نیروهای رسمی بروند در این راستا قرار داد تفاهمی نیز امضا گردید که بر اساس آن در اولین گام به بهانه های مختلف از پر داخت حقوق کارکنان جلوگیری شده و در گام بعدی با ایجاد اختلاف بین نیروها بر هرچه سریعتر اجرا شدن برنامه ها تاکید کردند…..

  5. ناشناس می گوید

    اینا می خواستند عکس یادگاری بگیرند،عجب فیگوری گرفتن،شرکت رو باد برده ،اینا دارن ژست می گیرن.

  6. ناشناس می گوید

    مدیییییر خخخخخخ
    …..هم نیستن

  7. ارادتمند محمدرضا می گوید

    دست و سوت و هورررررا به افتخار مدیران ما،
    شما حقوق رو سر وقت بده رفاهیات پیشکش
    به جای واژه مدیر بهتر است بگوییم ژست زشت

  8. ناصر می گوید

    انشاءالله این آشتی کنان مایه خیر برای کارکنان و شرکت مخابرات و مشتریان باشد نه به هدف حفظ افراد از سوی پشتیبانانشان.. الان شرکت مخابرات در وضعیت بحرانی قرار دارد و همدلی و هم افزایی مدیران را می طلبد و در این راستا بهتر است هیات مدیره و در راس آن آقای محمودزاده و مدیرعامل آقای سلطانی با همدلی و کنار گذاشتن اندیشه های توسعه حوزه مدیریتی خود با صمیم قلب و با استفاده از معاونین و مدیران کل در قالب یک مجموعه و استفاده از وظایف تعریف شده برای هر پست و مقامی کشتی طوفان زده شرکت مخابرات را به ساحل آرامش برسانند انشاءالله

  9. شرکتی بیچاره فلک زده می گوید

    همدلی بیشتر در جهت اهداف تعیین شده شرکت به ویژه رفاه کارکنان
    بدون اینکه خندشان بگیره اینو گفتن

  10. ناشناس می گوید

    تورو خدا قیافه ها رونگاه کن !! چرابه اینها مهندس میگید..؟البته که هرچه که دارند وبه اینجا رسیدند لابد ازنتایج وثمرات جنگ هست یا رانت هست یا که اشتباه مدیران رده بالای نابلدتر ازخودشان هست که اینها روبه اینجا رسوندند…وگرنه حیف کلمه درایت برای اینها که کم هم نیستد..متاسفانه !!! علی الخصوص مدیران منطقه خراسان رضوی ..

  11. ناشناس می گوید

    علی برکت الله
    همه مشکلات حل شد خداروشکر
    بجای هم افزایی حقوق ها رو اول میدادن بعد میرفتن آشتی کنان

    1. سرگردان می گوید

      جناب سلطانی و دیگر مسولین و سهامداران عمده لطفا قدری هم بفکر مطالبات ومعوقات و پس انداز صندوق ایثارگران و حقوق وعیدی بهمن همکاران هم باشید توسعه ونگهداری وپشتیبانی وسودآوری شرکت ، شکم سیر و فکر آرام میخواهدلطفا بنشنیدید ودرتنهایی خود کلاهتان را قاضی کنید اگر نمیتوانید احقاق حق کنید استعفا دهید و از ظلم بیشتر حذر کنید واز آه ونفرین مظلومان بترسید

      1. باخبرمیگوید می گوید

        بزرگوار اگر اینها تابحال نشسته بودند و دودوتا چهار کرده بودند می فهمیدند که الله جل و جلاله با آن عظمت خود در باب حق الناس ذره ای بر وجود و ذات اقدسش اجازه نداده که تصرفی براین نوع محتوا داشته باشد (درحالیکه همه آفرینش با آنهمه عظمت ازقدرت وحیطه لایزال اوست)حالا این به اصطلاح تازه به دوران رسیده ها آمده و غزل سرائی دارند و پنداشت شان هم اینست که در کمال فضیلت اند و معلوم نیست که مافیای ظلم پشت صحنه چه خوابهای دیگری که بر این شرکت فلک زده و زحمتکشان بی کس شان ندیده اند.

  12. ناشناس می گوید

    به ….. که ایقدر مخابرات را بدبخت کردند

  13. مهدی می گوید

    خاک دنیا ……………….

نظرات بسته شده است.