مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تکذیب قطع کمک هزینه های رفاهی بازنشستگان

مخابرات ما- معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران شایعات اخیر برای قطع کمک های رفاهی بازنشستگان را تکذیب کرد

مخابرات ما- اخیرا فایلی صوتی در فضای مجازی و گروه های تلگرامی منتصب به یکی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران منتشر شده  که در آن صراحتا اعلام شده بود معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات با مبادی ذی ربط مکاتباتی داشته است که مجوز قطع کمک هزینه های رفاهی بازنشستگان مخابرات را اخذ کند.

بر همین اساس مرکز حراست شرکت مخابرات ایران پیگیر این ماجرا شده است.به همین دلیل دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در مکاتبه با حراست مرکز مخابرات ایران پاسخ داده است که:

فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی کاملاً بی اساس بوده و از سوی این معاونت در ارتباط با قطع کمک هزینه های رفاهی همکاران محترم بازنشسته، با هیچ مرجعی مکاتبه نشده است.

تاخیر در پرداخت کمک هزینه های رفاهی بازنشستگان در طی دو ماه دی و بهمن 1400 شایعات بسیاری را موجب شده است. گفته می شود فردا یکشنبه گروهی از بازنشستگان در اعتراض به همین مکاتبات اعلام تجمع کرده اند.

 

1351660cookie-checkتکذیب قطع کمک هزینه های رفاهی بازنشستگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. حسن خوش فکر می گوید

    ما چیزی فراتر نمی خواهیم خواهشمان این است در این اوضاع بد اقتصادی که واقعا زنگی و حتی نفس کشیدن برای مردم دشوار شده کمک هزینه معاش و رفاهیات ما از دی ۱۴۰۰ را پرداخت نمایید. بازنشسته مخابرات . خوش فکر

  2. سلطان مولوی می گوید

    هرکس دراین برهه خودش را بازنشسته کنه هم به خودش وهم به خوانواده اش ظلم مضائف کرده. چون بخشنامه سلطانی یه جور زورگوئی است.

  3. محمدحسین می گوید

    اگر شایعه هست چرا خواروبار بهمن در سایت بارگذاری نشده چرا خواروبار دی ماه پرداخت نمیشه چرا از خرداد هزینه های بیمه تکمیلی پرداخت نشده و چراهای دیگر….این دروغ ها دیگر نخ نما شده

  4. سید می گوید

    یه روز خوب میاد مطمئن هستم …روز حق گرفتن

  5. یاحقی می گوید

    ….. .الآن که میبینیم شاغلها دور از جانشان مرده هستند که جرات یک ساعت خاموش کردن سوئیچ رو ندارند.بازنشسته خدا را شکر ۹۰ درصدشان احتیاج به حقوق هم ندارند.اینقدر دارند که زندگی شان به راحتی بگذرد توبرو بک فکری به حال خودت بکن. ….

  6. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام…اگر شایعات هست پس چرا مخابرات خواربار بازنشستگان را پرداخت نکرده..اگر راست می گویند خواربار برج دی و بهمن را پرداخت کنند…و به این شایعات پایان دهند..از فارس بزرگ…

  7. رضا می گوید

    اگر کذبی باشد گفته جناب فرقانی است چطور شرکت خواربار دی ماه باز نشسته ها را نداده حفوق بهمن ماه کارکنان یا بخشی از کارکنان را پرداخت کرده حتما کاری را مخفیانه دارند صورت می دهند

  8. ناشناس می گوید

    بازنشسته نشوید عزیزان که بیواره میشوید بمانید تا ۴۰ سال هم که شده

نظرات بسته شده است.