مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهمانی که صاحبخانه را در جیب گذاشت

مخابرات ما – شرکت های اقماری مثل ناک، خدمات اول و شسکام مهمان مخابرات شده اند.اما برخی مثل ناک صاحبخانه را هم خریده اند! این تفاوت برای چیست؟ چرا خدمات اول ناک نشد؟

مخابرات ما – شرکتهایی مثل شسکام، خدمات اول و ناک برای تامین نیرو و اجرای برخی خدمات مهمان مخابرات شدند. اما برخی مثل ناک آنقدر حقوق، امتیاز و پول گرفته اند که دیگر حرف صاحبخانه را هم نمی خوانند و آن را در جیبشان می گذارند!

خوانندگان مخابرات ما امروز نمونه هایی از ایمیل های شرکت ناک به کارکنانش  را برایمان فرستاده اند که این شرکت در پایان سال برای کارکنانش ارسال کرده است.

بن های خرید پوشاک، تامین پزشک متخصص در محل انجام معاینات پزشکی سالیانه و … .

همکاران گرامی  با سلام و احترام

به اطلاع می رساند توزیع بن ها و کارت های خرید پوشاک از امروز توسط همکاران مدیریت پشتیبانی آغاز گردید، بر این اساس رعایت موارد زیر توسط پرسنل گرانقدر شرکت الزامی است:

– توزیع کارت های خرید برای پرسنل مستقر در ساختمان های مرکزی و کیمیا ….  – توزیع برای سایر همکاران …

– …- در نگهداری کارت های خرید و کدهای مربوطه جهت هرگونه برنامه ریزی آتی کوشا باشید. کارت ها با نام است (به غیر از برند درسا و سارک) و در صورت انتخاب آن برند در سال های آتی قابل شارژ است. ………

تخفیفات بن کارت های خرید که بر روی کارت ها اضافه شده است به شرح ذیل می باشد:

برند هاکوپیان 25 %: …
برند جین وست 25 %:….

اما این دیگری را هم بخوانید:

همکاران گرامی  با سلام و احترام

به استحضار می رساند سرکار خانم دکتر پوردست متخصص داخلی _ عفونی، فلوشیپ پیشگیری و کنترل عفونت امروز دوشنبه مورخ 09/12/1400 از ساعت 09:30 11:00 در ساختمان مرکزی طبقه همکف ( اتاق شیشه ای) پذیرای همکاران گرامی خواهند بود، لذا در صورت تمایل با همراه داشتن مدارک پزشکی و دفترچه درمان جهت ویزیت و اخذ توصیه پزشکی به مطب مراجعه نمایید. همکاران محترم خواهشمند است به جهت عدم تجمع و ویزیت هرچه بهتر پرسنل حتما همکاری لازم با کارشناس مربوطه و یا پرستار مستقر در محل را داشته باشید.

همکار گرامی با سلام و احترام

به استحضار می‏رساند، از تاریخ 14/12/1400 الی 17/12/1400 به عنوان آخرین فرصت انجام معاینه پزشکی توسط متخصص طب‏کار و تشکیل پرونده، جهت همکارانی که به هر دلیل نتوانسته اند در این مرحله شرکت نمایند برنامه ریزی گردیده است. خواهشمند است به منظور تکمیل فرآیند معاینات، با مراجعه به آدرس ذیل نسبت به نوبت گیری(گزینه طب کار دکتر باقری ساختمان مرکزی) اقدام نمایید. محل انجام معاینات طبقه دوم ساختمان پلاک 5 واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، خیابان زاینده رود شرقی، پلاک 5 می باشد. ….

همکاران فعال در سایر استان ها نیز می توانند حداکثر تا تاریخ 21/12/1400 جهت انجام معاینات به مراکز مجاز مستقر در استان خود مراجعه نمایند و پس از انجام معاینات پرونده پزشکی خود را به همراه رسید وجه پرداختی به واحد HSE به آدرس تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا ،خیابان پردیس ، خیابان زاینده رود شرقی پلاک 2 کد پستی 1991915583 ارسال نمایند…..

از این نمونه ها و این گشاده دستی ها زیاد است در حالی که این پیام ها در مخابرات ما ثبت شده است:

سلام سردبیر
خانم پا به ماهه هر روز باید برم پزشک اما متاسفانه بیمه ها رد نشده ، با این حقوق حداقلی که به ما میدن حقوقم جوابگو پزشک و بیمارستان نیست . شما رو به خدا قسم میدم یه پیگیری کنید حداقل سریعتر بیمه ها رو واریز کنن ..

دوست دیگری می نویسد

سلام . همکاران محترم
هفته گذشته پدرم (بازنشسته) رو بدلیل مشکل قلبی در بیمارستان مدائن بستری کردم و هم فنر و هم باطری کار گذاشتن. بیمه sos
هزینه بیمارستان رو تقبل کرد. اما برای خرید باطری و فنر با sos تماس گرفتم گفتن پیش فاکتور بگیرید بیارید چکش رو میدیم. ما با خیال راحت پیش فاکتور رو تهیه کردیم بردیم sos اما گفتن ما دو هفته ست پیش فاکتورها رو پول نمیدیم خودتون پرداخت کنید بعد مدارک ببرید بیمه. اخه یک بازنشسته از کجا باید ۶۰ میلیون پول بیاره بدون آمادگی. ما مجبور شدیم نوبت عمل رو یک روز عقب بندازیم برای تهیه پول. خدا عاقبتمون رو بخیر کنه. ببخشید سرتون رو درد آوردم…

دردناک تر از خواندن این پیام، چیزی بود که زیر آن نوشته شده بود:

مهسا

سر دبیر، ما نیروهای شرکتی که هیچی نداریم چی بگیم با بیمار کمایی.

حرف دیگری هم لازم است گفته شود؟

در حالی که ما به عنوان صاحبخانه در مخابرات ، نه بیمه درستی داریم نه امکانات درمانی مناسب و در حالی که کارکنان بخش های مختلف ما برای یک عدد ماسک اینقدر اذیت می شوند برای ناک این مهمان ناخوانده مخابرات چه امکاناتی فراهم شده؟ مگر اینان در این شرکت چه می کنند که شایسته چنین دریافت هایی هستند ولی برای صاحبخانه عملا درد و رنج و ناراحتی نصیب شده است!

چه بگوییم؟!

 

هنوز کیف های سامسونت حاوی پول نقد در عیدهای پایان  سال را از یاد نبرده ایم!

 

1353490cookie-checkمهمانی که صاحبخانه را در جیب گذاشت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    همکاران گرامی

    با سلام و احترام

    بدینوسیله به اطلاع می رساند که برای همکاران گرامی مستقر در مراکز جامع نگهداری ، مرکز بومی سازی و دفاتر کرج پاکت هدیه حاوی سیمکارت و سررسید در طبقه 9 ساختمان کیمیا ( جناب آقای حامد کامکار) و برای همکاران مستقر در انبار شور آباد و سایر لوکیشن های نزدیک به ساختمان مرکزی محل تحویل بسته ها در ساختمان مرکزی (جناب آقای عادل گلدوست) می باشد.

    همچنین افرادی که شخصا قادر به دریافت بسته خود نمی باشند بر اساس محل های تحویل، می توانند با ارسال ایمیل به آقای حامد کامکار (Hamed.Kamkar@nak-mci.ir ) و آقای عادل گلدوست (Ext.Adel.Goldoust@nak-mci.ir ) به شرح مندرج در ذیل با معرفی نماینده نسبت به دریافت بسته اقدام نمایند:

    خواهشمند است پاکت هدیه حاوی سیمکارت و سررسید اینجانب آقای/خانم …………………….. با کد پرسنلی ………………. تحویل آقای/خانم ………………… گردد. بدیهی است کلیه مسئولیت دریافت این پاکت هدیه با بنده می باشد و واحد پشتیبانی در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

    توجه: آخرین مهلت تحویل امروز چهارشنبه 25/12/1400 می باشد، در غیر این صورت تحویل به سال آینده موکول می گردد.

    با سپاس و امتنان

    مدیریت پشتیبانی، تدارکاتی و اداری

    cid:image001.png@01D0CFA7.86596D00

  2. همکار بیمار از همه جا مانده می گوید

    با عرض سلام و ادب
    چند ماه پیش عمل جراحی داشتم و خرج عملم بیش از 20 میلیون تومان شد
    دکتر و متعاقبا بیمارستان هیچ بیمه ای را قبول نداشتند و با قرض از آشنایان هزینه بیمارستان را پرداخت کردم
    بیمه تکمیلی ما را فرستاد سمت تامین اجتماعی که مثلا 2میلیون را تامین اجتماعی بدهد
    تامین اجتماعی گفته آخر اسفند
    تازه آخر اسفند نتیجه و مدارک را از تامین اجتماعی باید ببرم بیمه sos و تازه باید بروم تو نوبت که خدا می دونه مخابرات چه وقت پولهای بیمه را بدهد و بیمه به ما بدهد.
    وضعیت پرداخت حقوق ها هم که معلوم است با تاخیر
    به نظر شما آیا دیگر انگیزه ای برای درست کار کردند می ماند.
    از این تاریخ به بعد
    از پیمانکاران و مشتریان زیر میزی میگیرم و گناهش باشد به گردن مدیران با سوء مدیریتشان
    هر جا بتوانم سوء استفاده کنم حتما خواهم کرد
    با این سبک مدیریتی
    همه همکاران مجبورند مانند موریانه به جان مخابرات بیفتند.

  3. علیرضا می گوید

    خدا به داد پرسنل کم سابقه و میان سابقه ی مخابراتی برسه. این افراد مجهول الهویه که تحت عناوینی چون ناک به مخابرات چسبیدن و هدفشون فقط بلعیدنه مخابراته.

  4. محمد می گوید

    با سلام. پروژه های توسعه ای بخش سیار کلا توسط پرسنل ناشناس ناک کنترل می شه. با پیمانکاران منتخب خودشان که بده بستان دارن کار می کنن و مخابراتو دور زدن که کسی آمارشونو نداشته باشه. کین اینا !!

  5. ناشناس می گوید

    وزیر محترم اشاره میکند که مخابرات یک سرمایه ملی است و این سرمایه ملی به پشتوانه کارشناسان و همکاران مخابرات سرمایه ملی شده است.اما متاسفانه برخی مخابرات را حیات خلوت نموده اند و جز بدهکاری چیزی برای مخابرات نمانده است تا پوست به استخوان است به داد مخابرات برسید.

  6. ناشناس می گوید

    آنچه در ناک به کارمندانشان تعلق میگیرد اسمش رفاهیات است که باید برای همه باشد حداقل خدمتی که یک شرکت به کارمندانش میکند همین هاست که متاسفانه از همکاران مخابرات ایران معلوم نیست به کدامین گناه دریغ شده .چرا کسی نمی گوید که این دومین بار است که برای همکاران همراه اول مسکن ثبت نام میشود و تحقیق نمی کنید که مسکن و زمین ثبت نامی از کجا آمده است؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبر نداشتم
      ببینید. اصلا بحث ما بر سر امکاناتی نیست که به اونا میدن
      بلکه میگم چرا نباید به دیگران بدن

  7. همکار می گوید

    سردبیر عزیز
    یک موضوع خیلی دردناکی که ما شنیده ایم این است که که کارکنان رسمی همراه اول علاوه بر حقوقی که از همراه اول دریافت میکنند ماهیانه مبلغ چند ده میلیون تومان از شرکت پیمانکار ( ناک ) پاداش دریافت میکنند !!!!!! یکی از رموز موفقیت ناک همین موضوع است ……. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  8. ناشناس می گوید

    اینقدر حسادت نکنید به شما هیچ ربطی ندارد که به پرسنلش چه خدماتی میدهد همانطور که در مورد حقوق کم پرسنل شرکتی سکوت میکنید اینجا هم خاموش باشید

  9. ناشناس می گوید

    سلام با این وضعیت در مخابرات وتهدیدات خروج همکاران رسمی البته بطور طبیعی مخابرات را باید همین شرکت ها اداره کنند در آینده نزدیک کلیه مراکز و حتی مدیریت های صف ودر ادامه مدیریتهای ارشد و… توسط شرکت های تامین نیرو اداره خواهند شد وستاد مخابرات هم همچنان در تکمیل پرسنل از غیرمخابراتی ها قدم برمی دارد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب کسی نمیگه نیروهای شرکتی نباشن
      عرض ما اینه یه کمی هم به شرکتی های مخابرات ایران برسید

  10. ایرانی می گوید

    از جناب سرائیان مدیر عامل قبلی مخابرات و دیگر مدیران ارشد مخابرات بپرسین ناک یا همون نقش اول کیفیت چی هست کی هست و …
    ولی طبق وعده خداوند ظلم ماندگار نیست و این قول خداوند تخلف ناپذیره و بانیان این همه ظلم و جور به سزای عملشون خواهند رسید در همین دنیا وعده اخرت که میشه عذابا الیما بحثش جداست

  11. حمید رضا حامل می گوید

    سلام خسته نباشید بنده درتاریخ ۱/۱۲/۱۴۰۰عمل تروئید انجام دادم فقط هزینه بیمارستان ۱۴میلیون شد که با کلی قرض وقوله از جیب پرداختم حالا تاکی میتونم با چندر غاز پولی که شسکام میده تاوانشون بدم خدا میدونه

  12. ناشناس می گوید

    هیئت مدیره ناک و سایر مدیران ارشد ناک را بررسی کنید تا جواب تمام سئوالاتتون رو پیدا کنید

  13. فانتوم می گوید

    سلام و درود
    اینکه ناک چه میکند مهم نیست اینکه سفره ناک برای چه کسانی پهن شده مهمه. وقتی برای پرسنل ناک خاصه خرجی میشه ببینید مدیران و صاحبان این شرکت چه ……

  14. amin3643 می گوید

    سردبیر گرامی؟ ناک الا پاسخ دادن و تیکتینگ و مانیتورینگ کار خاص فنی انجام میدهند؟؟!!
    ماها خصوصا نگهداری ها که داریم کار رو انجام میدیم .پس چرا کار ماها رو کسی نمیبینه ؟؟؟!!!!

نظرات بسته شده است.