مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر تصویری – حمایت انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و حمایت از نیروهای شرکتی

مخابرات ما – انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان، در حمایت از نیروهای شرکتی در دو شرکت شسکام و خدمات اول نامه ای به مدیر عامل نوشته است.
1355270cookie-checkخبر تصویری – حمایت انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و حمایت از نیروهای شرکتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. کارمند رسمی می گوید

    مسئولیت انجمن صنفی کارکنان رسمی مخابرات در رابطه با کارکنان رسمی است وجالب اینکه برای کارکنان رسمی و مطالبات آنها که وظیفه پاسخگویی مدیران مخابرات است کاری های بسیاری انجام نشده است همچنین شرکتهای خدمات اول وشسکام نیز وظیفه پاسخگویی به مشکلات کارکنان خود را دارند وربطی نیز به انجمن صنفی کارکنان رسمی مخابرات ندارد

  2. رسمی می گوید

    با سلام و احترام خدمت برادر عزیز تولایی – رئیس انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان اصفهان
    ضمن احترام به علایق شخصی و انساندوستی شما و بقیه اعضایی که این نامه را امضا کرده اند، باستحضار شما عزیزان می رساند که چنین نامه ای جزو وظایف قانونی شما نبوده و شما حق نداشته اید که چنین نامه ای را امضا و مهر کنید.
    ضمن اینکه از شما میخواهم از جبهه گیری و مشورت تان که ممکن است شخصی، سیاسی و جانبدارانه به نفع احدی از وابستگانتان در شرکتهای بخش خصوصی باشد عقب نشینی کرده و اصلاح نمایید، در صورتیکه کماکان قصد انجام چنین حرکتهای غیرحقوقی دارید، این حق برای بنده و امثال بنده خواهد بود که در راستای استیفای حقوقمان به اداره کار مراجعه و شرایط استیضاح شما را فراهم نماییم.
    شما می توانستید مثل بسیاری از همکاران بصورت شخصی و خصوصی به ایشان مشورت داده، دلسوزی کرده و یا حتی کمک شخصی نمایید ولیکن با عنوان و مهر رئیس انجمن، شما تنها متولی وظایفی هستید که در اساسنامه ذکر شده است.
    آگاه باشید که وقت حسابرسی امورتان در انجمن در حال فرا رسیدن است و باید ضمن اینکه از امور تبلیغی دست برمی دارید همچنین به کارکنان گزارش دهید که در مدت مسِولیت تان، بهمراه بقیه اعضا چه کرده اید.

    با احترام و ارادت به همه کارکنان بخش خصوصی و احترام به احساسات انساندوستانه همگی کارکنان دلسوز رسمی، بنده عضوی از جامعه کارکنان رسمی مخابرات استان اصفهان می باشم که اعتقاد دارم موضوعات حقوقی را باید از موضوعات احساسی و انساندوستانه تفکیک کرد و هر کدام را در چهارچوب خودشان و با اجاره صاحبان حق حل نمود.

    1. ناشناس می گوید

      آقای تولایی فکر کرده که انجمن صنفی، صندوق پیشنهادات سازمان است که می تواند هرگونه پیشنهادی را با مهر انجمن ارسال کند

    2. همکار می گوید

      ببخشید امکار محترم ولی ایا اگر همکاران بخش خصوصی که قسمت اعظم کار روی دوش انها است به حق و حقوق واقعی خود برسند از شما چیزی کم و کسر میشود یا از حقوق شما برداسته شده و به کارکنان بخش خصوصی پرداخت میشود که اینطور جبهه میگیرید و رییس انجمن صنفی را که حرفهای به حق و درستی رده اند را زیر رگبار تهدید قرار میدهید.کاش به جای اینهمه تنگ نظری همیشه از خدا بخواهیم درهای رحمتش را برای همه باز کند.

      1. جواد می گوید

        مسأله تنگ نظری نیست مسأله اینه که موارد ذکر شده بایستی از مدیران شرکت پیمانکاری یعنی شسکام و خدمات اول و… خواسته بشه. چون جزو وظایف و اختیارات اونهاست.

      2. كارمند رسمي می گوید

        سلام
        آيا مسئولين دانشگاه شريف، همه متقاضيان تحصيل را مي پذيرند؟
        آيا مربي تيم ملي، همه فوتباليستها را به تيم ملي دعوت مي كند؟
        و …
        آيا تنگ نظري است كه دانشجوي دانشگاه شريف بگويد كه چرا بجز از مسيرهاي كنكور، دانشجو مي پذيريد؟
        آيا تنگ نظري است كه فوتباليست تيم ملي برزيل بگويد كه چرا بجز از مسيرهاي حرفه اي، فوتباليست ملي انتخاب مي كنيد؟

        استخدام شدن در مخابرات و هر سازمان و شركت معتبر ديگري نيز همينطور است.

        اگر قرار بود كه دانشگاه شريف بجز مسير سخت كنكور، همه را مي پذيرفت كه دانشگاه شريف نبود!!
        اگر قرار بود كه تيم ملي برزيل، بجز حرفه اي هاي تيمهاي موفق ليگهاي معتبر را مي پذيرفت كه قهرمان جهان نبود!!

        هر مجموعه معتبر و موفق، ظرفيتهاي استخدامي و مالي محدودي دارند و اين ظرفيتهاي محدود بايد توسط فرآيند انتخاب شايستگان تكميل شود و نه بدون ضابطه و …

        اگر كارمند رسمي مخابرات نسبت به پذيرش هر فرد بدون صلاحيتهاي لازم، واكنش نشان دهد به معني اين نيست كه تنگ نظر است بلكه مي داند كه با اين رويه ، اعنباري براي شركت مخابرات باقي نخواهد ماند و وضعيت مخابرات بدتر از شرايط موجود خواهد شد.

        روزي كه قصد استخدام در مخابرات را داشتم، بين چند ارگان بزرگ و يردرآمد كشور كه در آزمونهايش قبول شده بودم، مخير شدم كه يكي را انتخاب كنم و پس از سبك و سنگين كردن، نهايتا مخابرات بزرگ را انتخاب كردم.

  3. کارمند اصفهان می گوید

    متاسفم که نمایندگان ما بجای پیگیری مسایل فراوان کارکنان مخابرات اصفهان بدنبال حواشی می باشند. بعنوان یک کارمند رسمی در اصفهان موافق این نامه نیستم. البته با احترام به تمام همکاران بخش خصوصی که ارادت فراوان خدمتشان داریم، این یک موضوع داخلی ما می باشد.

  4. گوشه نشین می گوید

    سلام جناب سر دبیر از عیدی ومطالبات پاداش و حقوق اسفند خبری نیست به سلامتی تمامی طلب کاران چه ار اداره مالیات و بخش خصوصی طلب خودشونو برداشت کردن لطف بفرمایید اخباری حاصل کنید تا انشالله بعد از عید به مسایل کلان برسن ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبراشو گذاشتیم در حد مقدورات
      اول عیدی دوستان شرکتی بعدش عیدی رسمی ها . همین خودش یک هفته طول میکشه
      بعد از اون هم فعلا چیزی نگفتن

  5. ناشناس می گوید

    با سلام و تشکر فراوان از جناب آقای تولایی ریاست محترم انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان اصفهان

  6. مرلین می گوید

    خسته نشدین از این همه نامه؟؟
    چی شده خروجی نامه های قبلی

نظرات بسته شده است.