مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نرم افزار بیمه کشوری برای محاسبات (مشابه تامین اجتماعی) در مرحله آزمایش و مقایسه محاسبه دستی با ماشینی

مخابرات ما- تغییرات نرم افزاری در برنامه بیمه کشوری انجام شده و اینک در حال تست نهایی نرم افزار هستند.
مخابرات ما- آنچه در اینجا می خوانید گزارش یکی از بازنشستگان سال 99 از بیمه  کشوری یا همان 9 درصد است که به دقت پیگیر امور بوده است.این گزارش بطور کامل در اینجا منتشر شده است اما بخش های مهم این مطلب را اینجا می خوانید.

 

  1. از مرداد 1400 در استان خراسان رضوی حق جذب جزو حقوق در نظر گرفته شده.برخی استانها هم چنین کرده اند اما امسال همه استانها این محاسبه را پذیرفته و اجرائی کرده اند.یک نمونه از حکم بازنشستگی جدید را در اینجا می بینید.
  2.  نرم افزار جدید صندوق بازنشستگی کشوری که تمامی آیتمهای ۳۷ گانه مطابق تامین اجتماعی قابل بارگذاری است توسط پیمانکار صندوق بازنشستگی آماده بهره برداری شده و پس از راستی آزمائی عملکرد نرم افزار از نظر محاسبه حقوق باید منتظر اعمال آیتمهای رفاهی ، اضافه کار ، تعطیل کاری و دیگر آیتمهای مغفول مانده در محاسبه احکام حقوقی باشیم.
  3.  برای اجرای راستی آزمائی میبایست میزان محاسبه حقوق نرم افزار با یک نمونه محاسبه دستی مقایسه گردد که این موضوع با پیگیری آقای ابراهیم پور نماینده آقای دکتر فرقانی معاونت   نیروی انسانی توسط همکاران مالی منطقه تهران با هماهنگی صندوق بازنشستگی استان تهران در حال پیگیری و اجرا ست.
  4. پس از تست، نرم افزار در اختیار تمام استانها قرار می گیرد تا حکم بازنشستگی بر اساس 37 آیتم بیمه پذیر مشابه تامین اجتماعی صادر کند.
  5. به محض آماده شدن این نرم افزار، احکام بازنشستگی همکاران بازنشسته بعد از مورخه ۱۳۹۸/۰۹/۰۱  دوباره محاسبه و حکم صادر می گردد. ضمن اینکه  صدور احکام حقوقی بازنشستگی با محاسبه تمام اقلام برای همکارانی که بعد از این بازنشست میشوند ممکن خواهد شد.

 

1356470cookie-checkنرم افزار بیمه کشوری برای محاسبات (مشابه تامین اجتماعی) در مرحله آزمایش و مقایسه محاسبه دستی با ماشینی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. بازنشسته تأمین اجتماعی می گوید

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۳:۵۵

    مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

    پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت انجام می‌شود

    مدیرعامل بانک رفاه کارگران در روزهای پایانی سال از برخی شعب در تهران بازدید و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مشتریان، بر پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت تأکید کرد.

    در پاسخ به مدیرعامل بانک رفاه کارگران
    پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت انجام می‌شود یک دروغ بزرگی است و این در حالی است که متاسفانه بانک ها رفاه کارگران تاکنون از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و بانک ها رفاه کارگران تاکنون وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۱ ۱۵:۵۵
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران:
    بخشنامه اعطای تسهیلات بدون ضامن در بانک رفاه کارگران صادر شد
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای اجرای دستورات رئیس جمهور محترم به نظام بانکی کشور، بخشنامه اعطای تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، صادر و به واحدهای اجرایی ابلاغ شد.
    در پاسخ به مدیرعامل بانک رفاه کارگران
    و این در حالی است که متاسفانه بانک ها رفاه تاکنون از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و بانک ها رفاه کارگران تاکنون وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟

  2. ناشناس می گوید

    وقتی زمین و زمان میگن این حکم دستی صادر شده چرا اینقدر عنوان این مطلب بیربط انتخاب شده ؟ کدوم نرم افزار و کدوم سامانه ؟ یک استان یک مدیرنادانش به خاطر شیرینی به معاون انسانی مخابرات ایران یک حکم رو بصورت دستی زدن و قبل اینکه حتی مهر حکم خشک بشه تو فضای مجازی تا مریخ فرستادن تا مشوق بشه برای فریب دادن بیچاره کارمندان و شما هم که تو این سایت کاسه داغ تر از آش شدین

  3. ناشناس می گوید

    من نمی دانم چرا اینقدر تبعیض فقط بازنشستگان ۹۸ به بعد مگر ما فقط باید قربانی خصوصی سازی شو
    یم پس اصل ۴۴ و تغییر بیمه چه شد

  4. فرزند بازنشسته می گوید

    سردبیر جان بازنشسته هایی که قبل این تاریخ بودند چی میشه وضعیتشون !؟ یعنی کلا شاملشون نمیشه !؟ اخه این منطقی و عادلانه هست!؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببینید لطفا دقت کنید
      در سال مثلا 99 حقوق کارکنان زیاد شد.از همان موقع حق جذب برقرار شد. به گذشته هم ربطی نداشت
      از همون زمان این افزایش حقوق ، باعث شد حقوق بازنشستگی شون هم اضافه بشه یعنی بازنشسته دو سال بعد از 99 تونسته اثرش رو در حقوقش ببینه
      یعنی همینایی که الان دارن میرن
      سال قبل هم تاثیرداشته
      حالا شما بگو آیا شامل بازنشستگان قبلی میشه؟

  5. بازنشسته ۸۵ می گوید

    سلام یعنی فقط بازنشستگان بعداز ۱۳۹۸/۹/۱ حق جذب دریافت میکنند پس ما بازنشستگان قدیمی چی؟

  6. نجفی از تبریز می گوید

    سلام همکار خراسان رضوی که بازنشسته شدید چرا تا بحال از حکم بازنشستگی که در ان حق جذب را منطور کرده اند رونمایی نکرده اید ؟ درحالیکه چندین مورد از همکاران تمام مناطق خواهش می کردیم که در مخابرات ما، احکام صادره را اطلاع رسانی نمایید
    در تبریز به محض اینکه یک حکم صادرشد جهت اطلاع همکاران بلافاصله بارگذاری کردند و منظوری خاصی نداشتندصرفا بخاطر ارامش همکاران سراسر کشور بود
    البته این کارتوسط همکاران انجام شده است و مدیریت منایع انسانی اطلاعی ندارند ولی من از نزدیک شاهد تلاشهای بی وقفه وخستگی ناپذیر مجموعه مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی بودم واقعا جای تقدیرو تشکر دارد
    البته
    تبریزدر اطلاع رسانی نیز اولین است اززحمات جنابعالی و مجموعه خراسان رضوی نیز سپاسگزاریم که دراین رابطه تلاش فراوانی نموده اید ماو شمانداریم هممون یک خانواده ایم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باشه بابا
      قبول ناراحت نشین
      بالاخره اونی که رسانه ای کرده اولین میشه دیگه
      هر کسی توی خونه اش یه کاری بکنه ولی به بقیه نگه که نمشه اولی
      قبوله
      شما اولین. جدی میگم

نظرات بسته شده است.