مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش جلسه نمایندگان مخابراتی ها با دادستان

مخابرات ما- امروز جلسه ای در دادسرای 5 تهران با حضور نمایندگان شاغلین و بازنشستگان مخابراتی در حضور دادستان و نماینده نیروی انتظامی منطقه برگزار شد.

مخابرات ما- امروز جلسه ای در دادسرای 5 تهران با حضور نمایندگان شاغلین و بازنشستگان مخابراتی در حضور دادستان و نماینده نیروی انتظامی منطقه برگزار شد.این جلسه به تقاضای نمایندگان کارکنان و یازنشستگان مخابراتی و در اعتراض به عدم پرداخت مناسب حقوق و مطالبات گروههای مختلف تشکیل شده بود.حاضرین در جلسه گزارش زیر را برای انتشار در رسانه ها اعلام کرده اند.

 

گزارش جلسه امروز مورخه 12/20

سلام علیکم.
سروران گرامی و ارجمند

احتراما جلسه نمایندگان شاغلین صنفی تهران ، نماینده انجمن اسلامی و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در دادسرای 5تهران با حضور دادستان محترم و نماینده فرمانده نیروی انتظامی منطقه در تاریخ 21اسفندماه تشکیل شد:

((حاضرین در جلسه اقایان-صحرایی -حاذقی-طلعت-لطفیدینیحلال خورقورچیان….. ))

لذا مقرر گردید که درخواست‌های حاضرین در جلسه کتبا اول صبح به دادستان ارائه و از طرف ایشان دستور اقدام صادر گردد.

طی لایحه ای مفصل و مکتوب به انضمام مدارک و اسناد و در چارچوب قوانین و مقررات و لحاظ کلیه موارد قانونی و حقوقی در پاسخ به مکاتبات اخیر شرکت مخابرات ایران با مقامات محترم قضایی و امنیتی و انتظامی موارد ذیل اعلام گردید.
۱- رفاهیات و مناسبتهای پرداخت نشده سال جاری تا مورخ سه شنبه۲۴اسفندماه پرداخت گردد.

۲- نسبت به پرداخت حداقل ۵۰ درصد از بدهی بیمه ظرف هفته جاری اقدام گردد تا بیمه نیز جهت انجام وظایفش مقید باشد.
۳-جلسه ای در ابتدای سال آینده بعد از تعطیلات با حضور// سهام داران عمده(بنیاد تعاون-ستاداجرایی-سهام عدالت و…)/»نماینده سازمان خصوصی سازی// نماینده وزارت ارتباطات (دولت)//هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران//و نمایندگان شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران برگزار تا در خصوص کلیه مسایل فی مابین جهت مطالبات بحث و تصمیم گیری گردد.

۴- نسبت به ابلاغ و اجرای کامل آیین نامه سال 89 از زمان واگذاری به بخش خصوصی در اسرع وقت اقدام گردد.
۵-پیشنهاد گردید کلیه مطالبات با لحاظ و اتقان کلیه مفاد ایین نامه سال 89 در صورتهای مالی از طریق مکاتبه با بورس درج گردد.

به نظر می رسد نماینده مخابرات در این جلسه حضور نداشته است ضمن اینکه از اقدامات اجباری بر اجرای مفاد صورتجلسه ذکری نشده است.

1357110cookie-checkگزارش جلسه نمایندگان مخابراتی ها با دادستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. همکار می گوید

    سلام آقای سر دبیر اگر مخابرات را اجبار به پرداخت کردن پس چرا عمل نکردن یعنی دستور داستان هم کارایی ندارد حداقل اگر میشه آقای سر دبیر ما که خیلی زحمت دادیم به شما این زحمت را هم بکشید از آقایون مسئول راجب همین دستور پرداخت تا 24 ام را بپرسید و اطلاع دهید به ما که پرداخت میکنن یا این جلسه هم الکی بوده شما را به خدا بپرسید درسته کسالت دارید ما شرمنده هستیم ولی فقط دسترسی به شما داریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چی بگم
      روز اول میخواستم بگم اینها فقط دستورات اداری است
      ولی باز هم گفتم همکارانی که زحمت کشیدن اقدامی کردن آنقدر درک دارن که نباید خالی در کنن
      آخه طرفشون خودش همه این ترفندها رو بلده

نظرات بسته شده است.