مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند-… و نوروز مبارک!

سردبیر سلام می کند-… و نوروز مبارک!

مخابرات ما (سردبیر) – سلام می کنم در شبی که حدود 5 ساعت از تحویل سال 1401 گذشته است. تحویل سال …. آغاز یک قرن جدید شمسی! ….

همه اینها به خودی خود شادی دارد! اما من در ساعاتی که قبل و بعد از تحویل سال در میان مردم گشتم، اثری از شادی و خرسندی ندیدم!

به همین دلیل بهتر است بجای تبریک گفتن به گرامی داشت یک رخداد بپردازیم! … گرامیداشت!

 

به عنوان سردبیر، کم کم تبدیل شده ام به یک دوست، به یک محرم اسرار، به یک همراه روزهای سخت، به یک ….همه اینها افتخاری است که شما به من داده اید!
وقتی احساس می کنسد حقی از شما گرفته شده،  به یاد سردبیر می افتید و ….طرح بحث می کنید!

وقتی احساس می کنید هیچ جا حرفتان شنیده نمی شود، وقتی احساس می کنید ممکن است حقی از شما زده شود، آنگاه که ….

من نمی توانم بگویم خوشحالم که به گاه سختی و دشواری یاد سردبیر در ذهن شما زنده می شود! اما خداوند بزرگ را شاکرم که این موهبت را نصیب من کرده، و مهر سردبیر را در دل هزاران نفر لاک و مهر کرده است!

بارها و بارها گفته ام، اگر گاهی از سردبیر می گویم و از حق و حقوقش به عنوان یک انسان و همکار دفاع می کنم، از شخصیت مستقلی حرف می زنم که ما به ازای خارجی ندارد! سردبیر در فضای کجازی است، بیرون از آن وجود ندارد1 اما آنطور زندگی می کند که همه شما عزیزان آن را پذیرفته اید.

 

میزان پذیرش آنقدر گاهی بالاست که سردبیر را در حد حلال تمامی مشکلات بالا برده اید. طوری رفتار کرده اید که انگار اگر سردبیر بخواهد حل می شود ! اما او نمی خواهد …. چرا!؟

سردبیر در فضای مجازی زنده است! اما آن کسی که جور سردبیر را می کشد یکی مثل من است! رئیس یک اداره است! سالهای آخر خدمتش است! سالهای آخر عمرش را می گذراند و ….!

 

در 7 اردیبهشت 1386، دو سال پیش از خصوصی سازی، مخابرات ما و سردبیر متولد شد.13 سال هزینه سایت داری را به سختی پرداختیم. به دشواری!امروز این سایت تنه می زند به سایتهای خبری بزرگ کشور.هزینه هایش هم به همین نسبت بالاتر می رود! امیدوارم شما این را درک کنید و در هزینه های سایت مشارکت کنید.

7 ارزدیبهشت! 7 اردیبهشت 1386! کاش پولی داشتیم می توانستیم هدایایی به همین مناسبت ارسال کنیم! کاش!

 

از اینها گذشته همیشه در انتهای سال، حرفهای خواندنی شما خطاب به سردبیر تا مدتها زینت بخش صفحه اصلی سایت بوده است.

حالا هم حرفها ، دردها ، نوشته ها، نتوان نوشته ها (نوشته هایی که نمی توان نوشت) یتان را خطاب به سردبیر بنویسید!

لطفا انصاف را رعایت کنید !

با سپاس از مهر و محبت و عشق و ایمان و ایثارتان

سردبیر تان – یکم فروردین 1401- ساعت 00:05 دقیقه صبح.

1359150cookie-checkسردبیر سلام می کند-… و نوروز مبارک!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. سید محمد می گوید

    سلام عیدت مبارک سر دبیر دمت گرم سال خوبی داشته باشی

  2. حمید می گوید

    سلام سردبیر عزیز تبریک بابت سال نو انشاا… سال نو سرشار از سلامت بهروزی و توفیق روز افزون از خداوند خواهانم اینکه همه شما رو امین مشکلات خودشون قرار میده به نظر نشاط از دل پاک و مهربان ورئوف شما می باشد امید همه ما بعد خدا به شما و اطلاع رسانی شمامی باشد همیشه سالم و سلامت باشید

  3. سید می گوید

    سلام بر سردبیر خوب ما
    دوست و همراه همیشگی خدای را شاکرم که انسان بزرگی همچون شما در جمع ما مخابراتی ها سکاندار سایت وزینی را برعهده گرفته است که توان ، لیاقت ، سواد و مدیریتی بسیار قوی می طلبد . دوست و رفیق شفیقم عید بر شما مبارک و امیدوارم زندگی بر وفق مرادتان باشد.

  4. امین می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز
    سال نو و قرن نو رابه شما بزرگوار، خانواده و همچنین همه همکاران محترمتان که در طول سال گذشته سنگ صبور خانواده بزرگ مخابرات بوده اید تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای شما و همکاران محترمم آرزوی موفقیت ،سربلندی و عزت و آبرو مسئلت مینمایم و امیدوارم که در سال پیش رو مسائل و مشکلات سال گذشته با درایت و مدیریت مسئولین حل و فصل شده و دیگر شاهد آنها نباشیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سپاس بر همه شما

  5. طلا می گوید

    سلام ودرود.عیدت گرامی .نگران نباش.تابوده همین بوده لیکن انچه باقی وجاودان می ماند فتوت.عشق. ودوست داشتن.به خصوص خانواده بزرگ وبا محبت. مخابرات است که در 35 سال با تغییر اخلاق بارور ورشد ونمو کرد وباید با جدیت این منشور دوست داشتن را پاس بدار علیر غم غریبه هایی که امده اند تا ریشه را بزنند .پس دوستت داریم ودر کنار ما باش انشااله مشکلات مالی سایت نیز همانطور که در این چندسال تهیه شده با همت دوستان حل خواهد شد.جاودان بمان وهراسان نباش . خدا با ماست.

  6. امیر جانبکف می گوید

    سلام،،، عید شما مبارک،،، ممنون از بابت تمامی زحمات جنابعالی،،، مؤفق و پیروز باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زنده باشدی امیر جان

  7. خوزستان می گوید

    سلام سردبیر جان خداقوت
    درسایه الطاف خداوند سال خوب توام باشادیو موفقیت و سلامتی برای شمادوست عزیزم آرزومندم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سپاس فراوان

  8. مصطفی محمدی می گوید

    سلام سال نو مبارک انشااله سال خوبی داشته باشید سرشار از برکت باشه و سلامتی به راستی شما مثل یک پدر برای تمام بچه های شرکتی هستید دلسوز و پیگیر برای حل مشکل تک تک افراد حتی زمانیکه با بی انصافی باشما برخورد میکنند شما صبوری به خرج داده و بدون اینکه بدونن پیگیر حل مشکل میشید خیلی از دوستان من از پشت پرده خبر ندارن و نمیدونن که شما چقدر انسان بزرگ و شریفی هستید و با چه مشقتی دنبال گرفتن یک امتیاز برای اونها هستید من و خدا و شما میدونیم که به خود من چه محبت بزرگی کردید بدونید که خیلیا قلبا دوستون دارن و همیشه دعاتون میکنن و ممنون دار شما هستن پدر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست گرامی
      سلام
      واقعا اگر روزی بتوان پشت پرده ها را گفت همه در می یابند که مخابرات ما همیشه ….

  9. رساگو می گوید

    سلام سردبیرعزیز.ممنون که هستید.سپاس که متحمل زخم زبان میشوید اماهمچنان زحمت میکشید.تشکر که عالی بوده،هستیدوخواهیدبود.سال نو راتبریک میگویم.سلامت وشادباشید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زنده باشید عزیزم

  10. امید می گوید

    سلامی به پاکی وجود گلتان، عیدتون قرن نوتون مباررررررک باشه، فقط باشین این همه چیز واسه ما از خدا میخوام اونقدر به شما وماها عمر طولانی و با عزت وشادی وآسایش بده که فقط اینجا از خوشحالی ها وشادی هامون بگیم،اون روز دیر نیست انشاالله💞💞💞

  11. مصیب فرزند بازنشسته ۸۶ می گوید

    درود بر تمام عزیزان و سردبیر گرامی
    نوروز همه پیروز…
    بحق یزدان دل همه شاد و جیبتان پر پول…
    سردبیر گرامی میدانیم که گرفتن خبر بد و دادن خبر بد (خبرهایی خوبی از مخابرات امسال نداشتیم مهصوصا برای بازنشستگان) چقدر آزار دهنده است…
    بدون شک شما همیشه آرزوی دادن خبرهای خوب و خوش برای همکاران و پیشکسوتان دارید اگر هم خبرهای خوبی نداشتید میتوان حدس زد با چه حالی اطلاع رسانی کردید.
    دمت گرم سردبیر عزیز که با تمام ناملایمات باقدرت بکار خودتون ادامه میدید
    از خدای بزرگ و مهربان لحظات و روزها و سالهای پرخیر و برکتی برای شما و خانواده گرامیتان آرزومندم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      دقیقا درست گقتین
      برای گوینده، بهتر است خبر خوب بدهد تا خبر بد.
      ضمن اینکه من شخصا بیشتر دنبال خوشحال کردن هستم تا ناراحت کردن

  12. باز نشسته مخابرات گیلان می گوید

    با سلام و تبریک فرا رسیدن سال نو،من تعجب می کنم چرا مسئولین نسبت …..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ن صفحه جای این حرفها نیست

نظرات بسته شده است.