مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما بگویید، موارد نقض طرح بازنشستگی !

مخابرات ما- دو سوال در مورد طرح بازنشستگی سال 1400 از شما داریم. لطفا پاسخ دهید. این سوال شامل همه افراد است نه فقط مشمولین طرح.

مخابرات ما- آنچه یک جامعه را بر پا و پایدار نگه می دارد صداقت و شفافیت است.آنچه تبر بر تنه درخت کهنسال جامعه می زند تبعیض و ناراستی است.

شفافیت در این مورد یعنی اینکه مدیر بطور شفاف از اختیاراتش استفاده کند.بطور مثال چنانچه می تواند چند نفر از افراد مفید برای سیستم را حفظ کند، صریح ، روشن و شفاف اعلام کند.پنهان کاری در میان نباشد.

به هر حال، طرح بازنشستگی در سال 1400 اجرا شد حالا می خواهیم برای ثبت در تاریخ و استفاده از دانش و تجربه این جرکت، از شما دو سوال بپرسیم:

1- آیا تبعیضی مشاهده کرده اید؟ اگر بله، آن را بنویسید.

2- آیا چیزی در این طرح شما را آزرده کرد؟

لطفا از کلی گویی پرهیز کنید.مصادیق برای ما مهم است.مصادیقی که قابل تایید یا تکذیب باشد!

 

1359890cookie-checkشما بگویید، موارد نقض طرح بازنشستگی !

Please rate this

0 1 2 3 4 5
105 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ماچقدربدبختیم که فرقانی یاد آوری پرداخت بخش اول پاداش بازنشستگان را به عناصر بی اصل و…… میکنن

  2. مسعود می گوید

    با سلام و عرض ادب
    سردبیر محترم ,موارد نقص بازنشستگی از ابتدای اردیبهشت تازه شروع خواهد شد و تا پایان خرداد فکر کنم بشه نظر داد و الان خیلی زود است ممنون میشم این نظر سنجی را تا پایان خرداد پیگیری فرمایید با تشکر

  3. راسخ می گوید

    قانون برای همه یکسان نبود صدوقی مدیر منابع انسانی تهران با سابقه ۳۵ سال باز نشسته نشده

    1. همکار می گوید

      سلام راسخ عزیز
      حسن صدوقی مدیر منابع انسانی تهران نمی باشد بلکه مدیر کل مدیریت عملکرد و جبران خدمت معاونت توسعه سرمایه انسانی ستاد شرکت مخابرات ایران می باشد و چون سیستم مدیریت عملکرد در حوزه کاری ایشان می باشد با هر دستوری می تواند برای فرد به صورت دستی نمره مورد نظر را وارد کند چرا که سیستم مدیریت عملکرد از حالت طبیعی خود خارج گردیده است و به خاطر این خدمت دستخوش گرفته است و سر پست خود می باشد با تمام حقوق و مزایا ولی از آن طرف قیچی در دست گرفته و حق جذب دیگران را قطع می کند.
      البته در این معاونت افراد دیگری وجود دارند که یکی از آنها که رفیق شفیق آقای فرقانی می باشد هنوز با تمام مزایای پست و جذب در حال کار می باشد و تمام تخصص ایشان با دارا بودن پست مدیریتی هندل کردن امورات اداری آقای فرفانی همانند یک متصدی می باشند و …..

  4. مهماندوست می گوید

    مدیر منطقه اصفهان در طول یک سال گذشته تمام فک وفامیلش را جذب اداره کرده است.در حالی که خودش هم بایستی صحنه را ترک کندولی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  5. ناشناس می گوید

    کهگیلویه وبویراحمد نیز دراجرای بخشنامه تبعیض قائل شده اند

  6. محمودی می گوید

    با سلام
    مدیر منطقه اصفهان با ۳۲ سال سابقه و عملکرد نامناسب در سال گذشته همچنان در حال کار می باشند

نظرات بسته شده است.