اعتراض به کاهش نمره ارزیابی عملکردی توسط شورای عالی هماهنگی
مخابرات ما- اعتراض شورای عالی هماهنگی به کاهش امتیاز ارزیابی عملکردی بخشی از کارکنان.
مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات ایران با ارسال دو نامه، برای مدیر عامل مخابرات ایران و همچنین معاونت روابط کار وزارت تعاون ، رفاه و امور اجتماعی به نحوه محاسبه و کاهش امتیازات ارزیابی عملکردی کارکنان بالای سی سال خدمت اعتراض کرده است.
13605000cookie-checkاعتراض به کاهش نمره ارزیابی عملکردی توسط شورای عالی هماهنگی
اونی که قراره پاشو بزاره روی شلنگ نمره های ارزیابی عملکرد، هودش ۳۶ سال سابقه داره و با پاچه خواری جزو ۲ درصدی ها شده.
طنز تلخی هست برادر
سلام.به کارشناس مسیول بنده که بالای سی سال سابقه است.نمره ندادند.میگویدمنهم به زیردستانم نمره زیر۵۰میدم.تا اونا هم نگیرند
حق داری به خدا ولی مگه برش نداشتن از مسئولی؟
ببخشد آقا معلم میشه نمره ما رو ۲۰ بزارید آخه من بچه خوبی هستم
معلم:نه بچه بشین سرجات و حرف نزن .
آقای سردبیرشما هم که چشم وگوش بسته مدافع رییس شورای هماهنگی هستی وهرمطلبی که انتقاد ازایشون وازانتصاب اخیرشان باشدسانسورمیکنید
در شرکت های بزرگ و موفق دنیا یکی از معیارهای مهم ارزیابی عملکرد کارکنان میزان همسویی یا تخطی هر یک از کارکنان از سیاستهای شرکت است. چون سیستم ارزیابی عملکرد مکمل استراتژی جبران خدمت بوده و همسو با استراتژی اصلی و کلان شرکت است.
در نتیجه
کاهش امتیاز ارزیابی عملکرد کارکنانی که از سیاست شرکت تخطی کرده و مانع رسیدن آن به اهدافش شده اند.
مشاور عزیز سر چشمه و الگوی شرکت های بزرگ مدیر عامل و هیئت مدیره میباشد که در مخابرات منشاء اشکالات هستند مدیر عاملی که از امورات فنی مخابرات ( توسعه و نگهداری ) اطلاعی ندارد مشخص و مبرم است که به ورشگستگی می انجامد و سرمایه اندک پیشرفت در سال های گذشته نیروی انسانی با تجربه و فنی بود که به لطف مشاور اعظم در حال نابودی است … تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل
اون تجربه ها منسوخ شده مشکلات فعلی رو نمیشه با راه حلهای قدیمی حل کرد. معضلات فعلی مخابرات محصول نگرشهای قبلی است و برای حل اون نمیشه از همون نگرش ها استفاده کرد.
مواد قانونی مورد اشاره ارتباطی به ارزیابی عملکرد کارکنان نداره مربوط با ارزیابی مشاغل برای تعیین رسته و رشته شغلی شغلهای شرکت جهت انطباق با طرح طبقهبندی مشاغله. بعید میدونم قابل پیگیری در مراجع باشه.