مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در تجمع درخواست مطالبات صنفی بازنشستگان، فضا امنیتی شد

مخابرات ما- در تجمع درخواست مطالبات صنفی بازنشستگان، فضا امنیتی شد.اما چرا و چگونه؟

مخابرات ما- آنچه امروز در تجمع صنفی بازنشستگان در مقابل ستاد اجرائی گذشته شایسته هیچکسی نبود.نه شایسته بازنشستگانی بود که با موهای سپید در دوران آرامش پس از کار، هنوز دنبال مطالبات نداده حقوقی خود هستند، نه شایسته کسانی که در نقش مامور امنیتی کشور هستند، نه شایسته سهامداران دولتی و غیر دولتی مخابرات و نه هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات.

تصاویری که از این تجمع دیده می شود نشان می دهد به تنش کشیده شده است.در طی این ماجرا گفته شده است تعدادی از افراد را که نقش راهبری داشته اند توسط ماموران از محل دور شده و در منطقه ای دیگر رها شده اند.اما همینقدر هم برای موسپیدهای مخابرات جالب نبوده است.

شایعات دیگری هم شنیده شده اما مستندات فقط در همینقدر تایید شده است.

مجموعه سهامداران مخابرات شامل ستاد اجرائی و دولت (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)  مثل همیشه سکوت اختیار کرده اند و در این میان به نظر می رسد برخی از امنیتی شدن فضا سود می برند چرا که وقتی جو امنیتی شود هیچکسی به شاغل و بازنشسته اجازه نمی دهد مطالبات صنفی خود را مطرح کند.

سهامدارانی که چپ و راست در طی دو سال گذشته مصوبه منتشر کرده اند و داعیه حق طلبی دارند آیا از دادن حق چند بازنشسته عاجز مانده اند؟

یک ماه دیگر همین سهامداران دوباره دنبال هزاران میلیارد تومان سود هستند که به زخم های خود بزنند.اما زخم های ناسور شاغلین و بازنشستگان را چه کسی درمان خواهد کرد؟

1361720cookie-checkدر تجمع درخواست مطالبات صنفی بازنشستگان، فضا امنیتی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. شاکی می گوید

    بنده خودم می دانم شرکت مخابرات با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری می کنند که حق وحقوق کارگران و بازنشستگان مخابرات را پایمال و ضایع می کنند.

  2. کارمند می گوید

    این پولها داره کجا خرج میشه پس ؟ مگر میشه این مخابرات همش تو ضرر و کمبود بودجه باشه …مسخرست واقعا

    1. حسیب می گوید

      سلام. وقتی بخواهند به من وشما حق و حقوق مان را بدهند مخابرات ت ت درضرراست.آب بریزید که سوخت ….. ولی وقت رساندن پول ب سهامداران ارزن مخابرات کلی سود کرده است الی ماشا الله….

  3. سرگشته می گوید

    با سلام و احترام . از بین رفتن حقوق و مزایای قانونی شاغل و بازنشسته از یک طرف و نابودی زیر ساخت های مخابرات از طرفی دیگر . مدیریت فعلی فقط ادعا کارآمدی داره آنهم در جهت منافع خودش . هیچ پولی جهت توسعه و نگهداری و ……مخابرات انجام نمیده بعداً در جلسات باصطلاح پایش ماهانه دنبال نتیجه مطلوبه البته با طلبکاری . جیب خالی پور عالی

  4. سمیعی می گوید

    این تجمعات برای سلامتی همکاران خطرناکه. هنوز کرونا تموم نشده بلکه سویه های خطرناک‌تری هم داره جولان میده. اگه صبر کنید بهتره … جان و سلامتی ارزشمندتر از خواروباره. خطاب من به کسانی است که این پیرمرد پیرزن های محترم رو به خیابون می کشونن…. عزیزان… آقایون محترم… روشهای بهتری رو برای فشار بر دولت و سهامدارن و … در پیش بگیرید.

  5. ختم به خیر می گوید

    وضعیت فعلی شرکت رو که میبینیم به حال افرادی که بازنشسته شده اند هم باید غبطه خورد.
    لااقل تا سال ۹۷ حقوق سر موعد، پاداش تشویقی، بهره وری ، اضافه کاری
    و از همه مهم تر ثبات اقتصادی بر کشور حکمفرما بود و عزیزان به حداقل های زندگی تا اون سال رسیدند
    با گرفتن پاداش پایان خدمت و مرخصی و …. میتونستند یک آپارتمان ۱۰۰ متری بگیرند
    یا

    اما حالا چه؟!!
    این وضعیت فعلی شرکت که حقوق خالی را نمی تونه بدون قرض گرفتن و تسهیلات پرداخت کنه و آینده ای مبهم برای پرسنل
    ان شالله ابتدا وضعیت اقتصادی کشور بعد هم مخابرات یک چشم انداز مثبتی برای کارکنانش متصور باشه

  6. ناشناس می گوید

    بیمه نمیده خواروار نمیده پول دندانپزشکی رو نمیده حق بازنشستگان خوردن یه بطری آب بهروش اونم نمیده ووووووووو ولی پول تلفن وموبایل و اینترنت اگر یک روز عقب بیفته سریع قطع می کنن قدیمیا نون جو خوردن حرف راست گفتناز ماست که بر ماست در ضمن آقای وزیر مخابرات این پولای بازنشسته و شاغل خوردن ندا ره بلاخره به یه نحوی همه که شریک هستن پس میدن این دنیا دار مکافات خونه هست خود دانید

  7. شاکی می گوید

    اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران توان رسیدگی به شکایت کارگران و بازنشستگان را ندارد.

    1. ناشناس می گوید

      مخابرات رشوه داده و تونها رسیدگی نمی کنن

  8. همکار بازنشسته می گوید

    اینست نشان تربیت اسلامی یک مامور امنیتی که فردی را هل میدهد که هم سن پدرش هست. اینان کجا تربیت شده اند؟!!!!
    دیر نیست روزی که خودشان هم به همین موارد دچار میشوند. و آن وقت دیر است.

  9. گوشه نشین می گوید

    باسلام من تعجب میکنم این بازی روشرکت مخابرات درست کرده چه ربطی داره به بقیه سهامداران مثلا خواروبار همیشه طبق روال پرداخت میشد ولی با سخنرانی مشاور مدیر عامل و نفوذ بقیه آقایان به یکباره قطع شد نه مطالبات اونا رو دادند بلکه خواروبار و بقیه پرداختهای جاریشون رو حدف کردن آخه این انصافه اگر با قطع هزینه های جاری قانونی شرکت به سود هی میرسد اینو شخصی که از شرکت و مباحث اقتصادی اطاعاتی نداره میدونه و در واقعا راحت ترین و ظالمانه ترین راهکار میباشد و در آخر امیدوارم مدیران محترم به حق وحفوق همکاران بر حسب مقرارت و قانون احترام بگذارند

  10. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، ما اول باید تکلیف مطالبات خودمون رو روشن کنیم و بعد دنبال مطالبه گری باشیم! ما هنوز حتی نمیدونیم مطالبات خودمون چی هست و آیا امکانپذیره یا خیر! به نظر شما اینکه بازنشستگان داعیه پرداخت حق جذب به روز برای کل ده سال گذشته را داشته باشند، یک درخواست منطقی و شدنیست!؟ حتی به نرخ سال پرداخت هم مبلغ معوقات یک قلم حق جذب از سال ۸۹ تا ۹۸ برای یک کارشناس ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون میشه! آیا شخصی که دنبال این حق بره و واقعیات میدانی و جامعه رو در نظر نگیره و به برقراری رفاهیات و مناسبت ها و بیمه تکمیلی و غیره بر اساس آئین نامه ۸۹ راضی نباشه، فرد منطقی محسوب میشه!؟
    در چنین شرایطی که درخواست های ما انتهای مشخصی نداره، کارفرما هم سعی میکنه درگیر درخواست های اولیه باشیم تا به اون شرایط و درخواست های عجیب و عظیم نرسیم. پس حقوق اولیه مثل خوار و بار ماهانه و مناسبت ها و بیمه تکمیلی هم معلق میشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفهای شما قابل درک است
      اگر همان ابتدا این مطالبات داده شده بود هرگز این حرفها پیش نمی آمد
      اما وقتی پرداخت نشود هی حرفهای تازه تری می اید

  11. کارمند شرمنده خانواده می گوید

    سلام خدمت تمام عزیزان مخابرات به غارت رفته همیشه.دزدان طلب کار بودن و زمان پاسخ گوی سکوت کردن زمان طلب کارمندان که میشد وعده پوچ دادن و زمان سود و حقوق دزدان که شد شبانه تصویب میشد پاداش های میلیونی و حقوق های چند صد میلیونی ولی برای پاداش و دیگر طلبهای کارمند مخابرات ورشکسته است خدا صبر دهد

  12. ناشناس می گوید

    ببخشید ، وقتی یه بچه مادر داشته باشه ، داعیه داشته باشه ، و هم اینکه علاوه بر اینها یکی جز اینها هم داشته باشه نتیجه کارها بغیر از این چیز دیگری نمیتونه باشه . قدیما هم گفتن که آشپز دو تا باشه اون آش یا شور میشه یا بی نمک . حالا بیچاره این اعضا هم علاوه بر اینها دست یه مشت افرادی اسیر شدند که آقا امیرالمومنین باید جوابی دندان شکن بدهد.

  13. بازنشسته ازاصفهان می گوید

    سلام‌جناب سردبیر عزیز…یعنی اجازه ندادن بازنشسته ها حرفشان را بزنند؟؟ پس اگه قراره خواربار حذف بشه حتماااا اطلاع رسانی کنند تا ما بازنشستگان تمام مخابرات های سراسر کشور رو به تعظیلی بکشونیم..ما هم راهش رو کامل بلدیم وسرمان واسه اینکارها درد میکنه..یااااعلی

  14. علی می گوید

    باید سمت نمایندگان مجلس رفت چرا وزیر را استیضاح نمیکنند

  15. ناشناس می گوید

    خصوصی سازی در سراسر شرکت مخابرات و هم کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی کرده است کل کشور را متاسفانه گرفتار کرده است.
    متاسفانه هنوز هم که مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان در سراسر کشور حل وفصل نشده است و به دنبال حق و حقوق پایمال و ضایع شده خودشان هستند.

  16. 100 در می گوید

    ۱۰۰ درصد بازنشستگان مخابرات عملکرد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را تأیید نکردند

نظرات بسته شده است.