مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیامی منتسب به گروه اصلی ایثارگران مطالبه گر شرکت مخابرات به مدیر عامل

مخابرات ما – در پی وقایع اخیر در تجمع بازنشستگان مخابرات، گروهی با نام گروه اصلی ایثارگران مطالبه گر شرکت مخابرات ایران متنی خطاب به مهندس سلطانی مدیر عامل این شرکت صادر کرده اند.
بخش هایی از این پیام را در زیر می خوانید.

 

پیام ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس شرکت مخابرات ایران به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و سهامداران عمده مخابرات 

با سلام و درود فراوان به روح فتوح و ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی و با سلام ودرود به تمامی شهدا ؛ ازشهدای کربلا گرفته تاشهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم و شهدای تقدیمی مخابرات به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

جناب سلطانی و سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران؛

این حرکتی که طبق دستور شما به پلیس امنیت برای سرکوب بازنشستگان رنج دیده و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در روز حماسی ۲۳ فروردین صادر شده بود برای هیچ احدی قابل قبول نبوده ونخواهددبود .گزارش غلط شما به پلیس امنیت مایه تاسف است ….

اگر فکر میکنید میتوانید با این روش حق حقوق بازنشستگان و ایثارگران عزیز مخابراتی را پایمال نمائید سخت در اشتباه هستید . یقین بدانید مدارک و مستندات ما برای این حق خواهی در دستگاه قضایی گویای همه این حقایق میباشد .یقینا این حرکت شما سزاوار فرهیختگان مخابراتی نبوده و این امر و تکرار آن انقلاب خونبارمان که ره آورد خون هزاران شهدای گرانقدر و جانبازان فداکار است لوث و زیر سئوال میبرد .

شما بدانید ؛ اسلام دین ارزشهاست و هدفش جایگزین کردن مناسبات اسلامی به جای ضد ارزشها بوده و رسالتش فراهم آوردن امکانات و تسهیلات این حرکت رهائی بخش است.لازم است بدانید ؛ برخوردی که از طرف یکی از نیروهای امنیتی با پیرمرد کهنسال و از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و نماینده قانونی بازنشستگان صورت گرفت ، موجب خشم جامعه ایثارگری مخابرات گردیده و ما ایثارگران چنین حرکتی را شدیدا محکوم و از مراجع قضایی و فرماندهی نیروهای امنیتی برخورد شدید … را خواهانیم.

1362230cookie-checkپیامی منتسب به گروه اصلی ایثارگران مطالبه گر شرکت مخابرات به مدیر عامل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
45 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    چرا لشگرکشی بزرگ مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و با حمایت و پشتیبانی پلیس و نیروهای امنیتی حمله به بازنشسته های مخابرات در تهران ناکام ماند؟

  2. ناشناس می گوید

    پلیس امنیت برای سرکوب بازنشستگان باید در دادگاه نظامی محاکمه شود.

  3. ناشناس می گوید

    مجید سلطانی در مخابرات متاسفانه آیین نامه شرکت مخابرات ایران را رعایت نکرده است و برای کارکنان رسمی و بازنشسته های مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است.

نظرات بسته شده است.